WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 26 2020, 05:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 15:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Nekuriant naujos temos, iskilo klausimas. Po kiek laiko prastovejus alyva naujoje pakuoteje pradeda prarasti savo savybes? (jeigu isvis pradeda, turbut gi ne kompoto savybes)? Nusipirkau 5l Total 5w30 ineo ecs (pagamintas 2017-06). Ir turiu tokia pacia pakuote tik, kad ten 1l, pirktas anksciau (pagaminimo data 2015-07) jauciu viskas ok jeigu as ja sumaisysiu keisdamas alyva? :?:

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 15:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Vilimantas rašė:
Nekuriant naujos temos, iskilo klausimas. Po kiek laiko prastovejus alyva naujoje pakuoteje pradeda prarasti savo savybes? (jeigu isvis pradeda, turbut gi ne kompoto savybes)? Nusipirkau 5l Total 5w30 ineo ecs (pagamintas 2017-06). Ir turiu tokia pacia pakuote tik, kad ten 1l, pirktas anksciau (pagaminimo data 2015-07) jauciu viskas ok jeigu as ja sumaisysiu keisdamas alyva? :?:

Na, manau, kad ir kiek mes mylėtume savo automobilius, bet dėl tokių dalykų tikrai nereiktų, atsiprašant, pautų sukt...Hermetiškoj taroj tepaliukas gali stovėt kiek tinkamas. Konsistencinis, jei koks prastesnis-taip, būna, kad išsisluoksniuoja ir atsiskiria frakcijos, bet užtenka sumaišyt ir viskas ok, o čia gi variklinis...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2017, 20:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
5 metukai .

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2017, 07:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2224
Miestas: Kaunas
Alyva hermetiskoj pakuotej nieko nepraranda, kas 4 metai bakeli sukratyk ir vel bus gerai.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2020, 21:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
C5 ll 100kw 2.0 hdi. reikia patarimo.

visada pyliau TOTAL INEO MC3 5w40.
5w30 iš principo nepilu.

dabar prekyboje žiūriu nelabai yra tos kurią pyliau, tad yra tokie variantai:
TOTAL INEO C3 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz 9000 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz energy 9000 5w40 - LINKAS

Kaina nerodiklis, čia keli eurai į vieną ar kitą pusę. Klausimas iš principo kuri alyva tinkama. Kaip suprantu Quartz (senesniems varikliams) nėra geriausia dėl esamo katalyzo ir DPF. Tad lieka pirmas variantas - INEO C3. Viskas teisingai ?

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2020, 21:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1550
Miestas: Kaunas
As tepalus pilu is Norfos su 35 procentu akcija. 4L bakiukai.

Benzinui jokio skirtumo ka tu ten supilsi . Nera nei tubinu nera ka tept :lol:

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol/LPG BRC . Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol/LPG BRC . Good CatCar ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2020, 22:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 738
Miestas: Vilnius
medinis rašė:
C5 ll 100kw 2.0 hdi. reikia patarimo.

visada pyliau TOTAL INEO MC3 5w40.
5w30 iš principo nepilu.

dabar prekyboje žiūriu nelabai yra tos kurią pyliau, tad yra tokie variantai:
TOTAL INEO C3 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz 9000 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz energy 9000 5w40 - LINKAS

Kaina nerodiklis, čia keli eurai į vieną ar kitą pusę. Klausimas iš principo kuri alyva tinkama. Kaip suprantu Quartz (senesniems varikliams) nėra geriausia dėl esamo katalyzo ir DPF. Tad lieka pirmas variantas - INEO C3. Viskas teisingai ?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2020, 22:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 738
Miestas: Vilnius
medinis rašė:
C5 ll 100kw 2.0 hdi. reikia patarimo.

visada pyliau TOTAL INEO MC3 5w40.
5w30 iš principo nepilu.

dabar prekyboje žiūriu nelabai yra tos kurią pyliau, tad yra tokie variantai:
TOTAL INEO C3 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz 9000 5w40 - LINKAS
TOTAL Quartz energy 9000 5w40 - LINKAS

Kaina nerodiklis, čia keli eurai į vieną ar kitą pusę. Klausimas iš principo kuri alyva tinkama. Kaip suprantu Quartz (senesniems varikliams) nėra geriausia dėl esamo katalyzo ir DPF. Tad lieka pirmas variantas - INEO C3. Viskas teisingai ?
Koks čia principas nepilti 5w30? Pas mene nebėra ekologijos, bet tebepilu 5w30.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 03:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Šiaip jam gamykliškai Quartz INEO ECS 5W30, bet jeigu vadovaujatės savo nuomone, o ne variklį sukūrusių žmonių, tuomet reikėtų ir analogą išsirinkti pačiam. Nes visa kita yra tik žmonių eksperimentai, matuojami pojūčiais, kuriuos daugiau veikia nuotaika ir atsitiktinumai, nei realiai išmatuoti rezultatai. O ir klampa jų skiriasi tik esant žemai temperatūrai, tai 5w30 nelabai daugiau ir bėga, nei 5w40, jei čia apie tai, kad kai kažkur kiaura, tai labiau bėgs. Su 10w40 ar 15w40 jau yra tam tikrų pastebėjimų dėl to, bet tikriausiai labiau ne dėl klampos, o dėl skvarbumo ir pačių tepimo savybių, t.y., kad kokybiškesnį tepalą sunkiau nubraukti ne tik pirštu, bet ir pavargusia riebokšlio lūpa.
Šiaip jokio didelio skirtumo nėra, tik jei suodžių filtras dar vietoje, tuomet low-ash arba low-saps kad būtų parašyta. Esu be FAP pylęs GM Dexos2, labai gera alyva, ir pigi pas Plikį arba AD, tik kad ten irgi 5W30.
Važinėja žmonės ir su Quartz 9000, ir lyg ir viskas gerai. Jo yra paprasto ir su užrašu Energy. Tas su Energy yra su vokiškom specifikacijom, o be jo yra su grynai PSA specifikacija.
Galit pilt Castrol Edge arba Magnatec 5W40, žmonės sako lyg tai jo mažiau suvalgo. Tiems, kam valgo.

Man į Peugeot 206 2004 1,4benzą siūlo gamintojas irgi 5W30 kažkurį ten Totalą, bet aš tokį patį variklį esu turėjęs pas Citroen BX automobilį 90tų gamybos, ir ten, kai buvau studentas, esu pylęs ir 15W40 mineralinius kažkokius pigesnius, ir netgi M8V GOST žigulinį iš Lukoilo, ir važiavo ir nenumirė, per paskutinį citroralį chebra matė, kaip džiazų su juo davėm ir ribotuvą daužėm, kol neišlūžo galinis tiltas. Tai darau tokį kompromisą tarp 10W40(labai norėtųs, yra po 12eur/5L sąlyginai gerų gamintojų) ir 5W30 ir pilu pigiausią 5W40, ką galiu gauti iš geresnių gamintojų, tai gaunasi berods ELF 900NF. Ir keičiu kas 10-15kkm, kaip išeina prieiti, nes mašina sava, tai jai niekada nėra nei laiko, nei noro pakankamai, tai taisoma retais, bet rimtais priėjimais. Biškį sudega per tą laiką, kokį puslitrį tenka dapilti, bet variklis dažnai važiuoja aukštomis apsukomis, o vožtuvų gumelės pas mane dar nekeistos, tai normalu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2020, 22:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2201
Miestas: Vilnius
Jei neryja ir neprateka- skysciausia, jei dingsta tepalas- mineralini. I BX ipyliau sintetini tai dingo kazkur, neprateka niekas, ipyliau pusiau sintetini jau geriau.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 10:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Dėkoju už nuomones. Dar klausimas.
Jeigu dpf jau išpjautas, tai nebesvarbu jau tas low-saps/low-ash alyva, teisingai ?

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 12:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Iš esmės taip. Bet dar yra du katalizatoriai. Jie šiaip niekad nesikemša, nebent jei pavarys sunkiosios naftos dūmo nuo kokio senovinio tepalo. Tai senovinio nepilkit.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 13:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 738
Miestas: Vilnius
Tadai, ar teko matyti tokį motorą su gedimais kur įtarimas kristų dėl naudotos netinkamos, nekokybiškos alyvos?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 18:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Pilna tų variantų. Ypač daug yra šaltom sąlygom, kai prie minus20 užsikuri ir gazas dugnas varai. Pirmos nulekia turbos. Tai šiuo atveju galit skaityti/žiūrėti rusiškus forumiukus, ten daug chebros iš Sibiro tuo klausimu pasimokę yra.

Tas pats galioja ir tiems, kurie tepalą keičia kas 40 000km.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2020, 18:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Tadai, ar teko matyti tokį motorą su gedimais kur įtarimas kristų dėl naudotos netinkamos, nekokybiškos alyvos?

O kaip nustatyti, kad sugedo būtent dėl nekokybiškos alyvos? :)
Tai juk lėta mirtis, o ne koks varžtas į degimo kamerą ar nutrūkęs skirstymo dirželis.
Gal sudilo per pastaruosius 10.000km, o gal per visus savo nuvažiuotus 500.000km tolygiai. O gal žmogus nekeitė tepalo pastaruosius 50kkm ir suodžių filtras buvo užsikimšęs. Tada jau iš pačio tepalo matosi, bet jei jis jau su metalo drožlėm, tai vėlgi nepasakysi, nes ten prieš mirtį visko gali atsitikti. Na, man tokių dar nepasitaikė. Mirusių išvis nemačiau, bet buvo keli labai labai labai lavoniniai, kur užkurt yra darbas, tada dvi minutes dūmina ir kala kaip kaminas, o sušilęs visai neblogai važiuoja :D
Jiems pagrinde lankstoti švaistikliai dėl kolkas tiksliai nepaaiškintų priežasčių. Yra hipotezių, susijusių su suodžių filtrų užsikimšimu, išėmimu ir neišprogramavimu, purkštukais kiaurais, turbinų raznosais ir hidrosmūgiais tepalu, nekokybišku arba per stipriu čipavimu, bet kad dažniausiai tos hipotezės nepasitvirtina ir kiekvienąkart skirtinga situacija būna, o rezultatas panašus. Citroenuose ir Peugeot rečiau, Forduose ir Volvo truputį dažniau. Bet bendrai gana retai. Nes važinėja jų šimtai, tūkstančiai, o tokie atvejai nors ir tendencingi, bet nelabai dažni.
Ir dar su velenėliais pasitaiko kažkokių bėdelių kartais, bet įtariama, kad daugiau dėl nekokybiškai atliktų darbų, nes kolkas visada taip būdavo po atliktų remontų ir vaizdas tų darbų būdavo šiaip sau. Pvz, nulūžęs arba nusisukęs velenėlio galas dėl galimai kreivai prisukto ir užskersavusio jungtį kuro siurblio. Arba įkalto į lizdą (turi įsidėti rankomis) kuro siurblio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007