WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
dar neiveikta sio tukstantmecio misle http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=23176 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | beveik [ Gru 01 2010, 18:35 ] |
Pranešimo tema: | dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Xantia pagaminta 98'ų antroje pusėje, turi automatinę pavarų dėžę ir (greičiausiai) gamyklines (buvo sudėtos kai atvažiavo iš france) dujas su tiesioginiu įpurškimu. Mįslė tame, kad kelis kartus per metus nutinka apytiksliai mėnesio trukmės kaprizas. Jis susideda iš: (Užkūrus variklį) 1. Nuolat dega abidvi įprastinės ir trečioji (bagažinės dangtyje įmontuota horizontali) stabdžių lempa. 2. Neveikia atbulinės eigos lempos. 3. Palaikius ilgiau (daugiau nei ~1 minutę) ant "P", greičių dėžė "užsirakina" ir reikia išjungti variklį ir vėl užvest per naują, kad galėtum perjungti į norimą "D" ar kitus. 4. Greičių dėžės svirtį galima perjunginėti neįspaudus stabdžio (kuomet mašina stovi ir yra neužvesta). 4. Važiuojant įsijungia pirmas bėgis, vėliau, prie ~2100 apsukų antras, "trečias" (arba greičiau 4-tas bėgis?) įsijungia tik kai pakyla iki 2900-3000 apsukų, "penktasis" bėgis irgi persijungia prie tiek pat. Čia ir yra pagrindinis minusas, nes beveik 30% padidėja kuro sanaudos tokio kaprizo laikotarpiu. Taip pat gal kokiais 20% sumažėja trauka. Ir kas įdomiausia, kad visos bėdos vieną gražią dieną dingsta taip, kaip atsirado. Pvz šiandien (gruodžio 1 d.) pavažinėjus apie mėnesį su besikaprizinančia mašina, bevažiuojant su jau apšilusiu varikliu vėl atsirado trauka, atsirado normalus dėžės darbas, kuomet bėgiai keičiasi prie 2100-2200 rpm, nustojo nuolat šviesti stabdžių žibintai ir neįspaudus stabdžio pedalo neleidžiama perjungt pavaros. Taip, kad mašina pradeda kaprizintis ir už mėnesio pasveiksta, nutinka jau ketvirtą kartą. Važiavimo stilius mano ramus ir tausojantis geležį (bet ne už manęs važiuojančių nervus). Buvau ACS prijungęs prie kompiuterio kai pirmą kartą užsikaprizino, tai Arūnas atspausdino lapą su brėžiniais kuri detalė "šlubuoja" ir išaiškino kiek kainuos sutvarkymas (apie 3000 Lt). Tiek nebuvau linkęs investuoti, tai atsisveikinom. Tiesiog pati situacija nelogiška - jeigu sugedo mechaninė detalė, tai ji ir sugedo, bet kaip gali būt, kad vėl pradeda veikti puikiai kokiem 3-4 mėnesiam ir vėl suserga. Buvau nuvykęs į ACS praėjus metam po minėto patikrinimo ir išdėsčiau tęsinį istorijos su Xantia. Arūnas irgi sutiko, kad taip būt negali, kad "ima ir pasitaiso". Ką manot jūs, kame čia šuo pakastas? |
Autorius: | Kostas [ Gru 01 2010, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Virusas kažkur sėdi ![]() Keisk į mechaninę ir viskas ![]() |
Autorius: | Pole [ Gru 01 2010, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Spėju kas dėžės būgas susijąs su stabdžių žibintų veikimu nuolatos. Pirmiausiai ieškočiau būtent šitos priežasties. Nes tai simbolizuoja ryškų "nekontaktą" kažkur elektros grandinėse. O to pasekoje dedasi keisti dalykai su APD. Kodėl taip manau? Todėl kad pas mane palaikius tiesiog nuspaustą stabdį irgi apie 40s, APD vėl užblokuoja P padėtį, kol neatleidi stabdžio ir vėl nepaspaudi. Jei pas tamsta nuolatos dega stopai, visai gali būti kad APD tiesiog "mato" paspaustą stabdį ir po min blokuoja P padėtį, o kadangi stabdžio pedalą minkyk neminkęs signalas į stopus ateina iš kažkur nuolatos (gal iš durniuojančios pedalo varlytės ar lempose kažkur trumpina) reiškias APD nesupranta kad reik atblokuot P. Tik išjungus degimą ji vėl atsistato ir po minutės tas pats. O durniujančios apsukos gal kažkaip irgi su tuom susijusios - mol APD "mano" kad reik važiuot su numygtais stabdžiais ir laiko aukštesnes apsūkas ![]() Jei gali junginėt pavaras nenuspaudus stabdžio tai tik dar syki indikuoja kad APD mato kad stabdis nuspaustas, o matyt gali tik gaudama tą patį signalą kaip ir lempos Kad neveikia atbulinė, tai man labiau rodo kad būgas gali sėdėti kažkur pačiose lempose ar pravodkėj, o ne pedalo varlytėje Tvarkyčiau pirmiau stabdžių lempas - padės nepadės APD darbui, bet aplinkinius tikrai mažiau nervuosi ![]() |
Autorius: | kokonas [ Gru 01 2010, 23:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Labai gerai atsakyta. Ieshkoti reikia bedu laiduose, kontaktuose ir stabdziu pedalo daviklyje(varlikeje). |
Autorius: | Saulynas [ Gru 02 2010, 09:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
jeigu tai universalas ieskociau problemu laiduose ,tam minkstam sujungime kur jungia kebula su bagazines dangciu-desinej pusej,greiciausiai nuluze susijunge,chedzbekuose ne tiek -bet buna ![]() |
Autorius: | Gerasdviratis [ Gru 02 2010, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Stebek bajeri, lygtai zadamas atsylimas. tadu jau vazinesi po suru skiedini, jei vel prades oziuotis -viskas aisku, tik neaisku kurioje vietoje ieskot. Pas mane buvo toks bajeris, kai tik druskos bala- uzgesinus atsidaro keleivio puses langas. Pataisiau paprastai-atjungiau varikliuka. |
Autorius: | arix'as [ Gru 02 2010, 16:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Gerasdviratis rašė: ....uzgesinus atsidaro keleivio puses langas. Pataisiau paprastai-atjungiau varikliuka. Kadangi čia kvailioja dėžė, tai ją reikia atjungti ? ![]() |
Autorius: | Gerasdviratis [ Gru 02 2010, 16:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Paziurek as su druska nesusije. Jei dabar sylant ori vel prasides-lazkur kontaktai per vandeni liecias,o NaCl padeda. Kaip surast-neisivaizduoju. |
Autorius: | Gr2 [ Gru 02 2010, 16:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Man čia irgi panašu į tą atvejį, kai kažkur prabrūžinta laidų pynė. O nėra taip, kad trumpint pradeda po gero lietaus? Arba atlydžio? Arba per balas pasivažinėjus? O po kelių savaičių, kai viskas išdžiūva arba sušąla į ledo gabalą - nebetrumpina. Jei stabdis dega visą laiką - geras elektrikas turėtų padėt. |
Autorius: | beveik [ Gru 02 2010, 18:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Pole, dėkui už išsamų atsakymą. Susiaurėja bent jau kažkiek problemos lokacija. Kuomet viskas veikė gerai, visgi įjungus "R", galinių žibintų lempos neužsidegė, nors visi kiti minėti simptomai dingo. Kiek suprantu, patikrinti ar gera pedalo varlytė gali ir elektroje nesispecializuojantis Citroen meistras? Ar dėl šios procedūros važiuot pas gerą elektriką iš karto? Saulynas, Xantia hečbekas. GerasDviratis, stebėjau šiandien bairį, kuomet vėl visi kaprizai pradėjo kartotis iš naujo. Vienintelis pakitimas kelyje, tai prasidėjusi pūga. Gr2, nepastebėjau ryšio tarp lietaus/atlydžio ir gedimo, nes nebuvau pagalvojęs, kad taip gali būt. Mindaugas (viewtopic.php?f=5&t=9319) rekomendavo elektriką Gintarą Kaune. Pas jį ir keliausiu pasikalbėt, nors įspėjo, kad anas baisiausiai užimtas ir nervuotas būna per pietus kasdien:) |
Autorius: | Plikis [ Gru 02 2010, 18:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Jeigu tuo pačiu neįsijungia "autopilotas" (jeigu jis yra), pradžiai kalta stabdžių pedalo "varlytė". Pas mane atvirkščiai - keičiantis orams (šąlant), iš parkingo nenori išsivesti GD rankena - pamaigai "varlytę", pajudini "jungtį" ir vėl viskas atsistato. Kolegos, kas liečia kartu paspausti (užkabinti) stabdžių ir gazo pedalus, bent mano C5 V6 APD baigiasi 2-3 dienas "šviečiančiu" "antipoliušenu" - variklio darbas visais režimais puikus. P.S. Nesu didelis specas, jeigu yra geriau žinančių - pataisykit, tačiau pirmieji C5 2000 - 2004 m. turėjo 4 bėgių automatus, nemanau, kad kad 98 m. Xantijoj bėgių daugiau. |
Autorius: | Plikis [ Gru 02 2010, 18:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Vis dėl to manau, kad savo duoda aplinkos drėgmė ir temperatūra. Pvz. pas mane be aukščiau paminėto APD svirties fikasatoriaus sindromo, atšalus, dar pastebimi šie simptomai: temperatūra žemiau -5, "birbimas" ( kažkiek primena ventiliatoriaus darbą ) prietaisų skydelyje, dažnis priklauso nuo variklio apsukų - lyg ir tachometras; sukinėjant vairą, pradeda kliūti kažkokia plastmasinė detalė; pradeda strigti ( kabinasi už apdailos) pečiuko apipūtimo krypčių nustatymo mygtukas. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Gru 02 2010, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
As tai manau,kad NaCl labai padeda tam. Kol nera druskos tirpalo-ciudai nesidaro. |
Autorius: | Plikis [ Gru 02 2010, 19:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
Kodėl iš karto elektrikas? Pabdyk atjungti "valytės" jungtį, jeigu stopai nedega ji kalta". Pabadyk mechaniškai "nagų pagalba" ištraukti ( manau stringa) "varlytės mikriką, pagal viską jis pas tave įstrigo paspaudus stabdžių pedalą ir neatsistato į normalią padėtį (kompas supranta, kad stabdžių pedalas nuspaustas). Mikrikas turėtų būti kažkur stabdžių pedalo svirties rajone ( galimi variantai: mikrikas pritvirtintas prie kėbulo konstrukcijų ir remiasi į stabdžių pedalo svirtį ir mikrikas pritvirtintas prie stabdžių pedalo ir remiasi į kėbulo konstrukcijas) |
Autorius: | Kosmoz [ Gru 02 2010, 22:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: dar neiveikta sio tukstantmecio misle |
beveik rašė: <...>4. Važiuojant įsijungia pirmas bėgis, vėliau, prie ~2100 apsukų antras, "trečias" (arba greičiau 4-tas bėgis?) įsijungia tik kai pakyla iki 2900-3000 apsukų, "penktasis" bėgis irgi persijungia prie tiek pat. Čia ir yra pagrindinis minusas, nes beveik 30% padidėja kuro sanaudos tokio kaprizo laikotarpiu. Taip pat gal kokiais 20% sumažėja trauka.<..> isidek tavo masinai gamykliskai priklausancia keturiu begiu automatine deze, tada ziurek kaip kas, nes xantijos penkiu begiu deze turejo tik mechanine. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |