whisky.lt rašė:
apie U6 didzioji dauguma naudotoju atsiliepe kad jie l. minkstai vaziuoja beveik kaip XM
O tai logikos blokas pas patį visvien tebeveikia?...
Tiuninguok, frezuok kokiais nori raštais, trumpink ar ilgink, kad ir perdažyk žaliai tas pakabos spyruokles- jos visvien neveiks, kaip hidropneumatika pas XMą. Ir tai- jokiais parametrais; nebent norisi kuo kietesnės mašinos

. XMas min. aukštyje, straksėdamas ant atbojnikų, kietumu duos kruopų bet kuriam spyruokliniam...

Antraip- no way.
Žodžiu, tavoji "dauguma naudotojų" arba pirštą su daiktu maišo, arba jiems tekę važiuoti vien XMu su nudvėsusiom sferom.
Dar kitaip išsireiškiant, nu nesitikėjau iš tavęs tokio klausimo.

Čia panašu į klausimą, ar Kalėdoms geriau gyva eglutė, bet su ilgais, bet su byrančiais spygliais, ar verčiau sintetinė, nebyranti, be kvapo, bet su laaaaaabai trumpais spygliukais

. Jei subinė nėra išpaikinta XMo, laisvai atvažinėsi ir Evasionu. Antraip, gali kilti problemų dėl subinės ir mašinos suderinamumo.
Evasionas pagal pakabą niekada nestovės net šalia XMo; netgi mašinų klasės visai kitos. Yra patirčių (kad ir citrodaktaro Alvydo žmonos), kurie po XMo persėdę ant Evasiono, kuo skubiau atsikratė tojo Evasiono ir grįžo prie XM. Break'o.

Nors Evasionas techniškai buvo visiškai sutvarkytas; kaip naujas.
Evasionas- kitos klasės mašina, skirtas kitiems tikslams, ir jame XMo minkštumą paprasčiausiai pamiršk, nors talpa su breiko ir panaši.