WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 23:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 18 2008, 14:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
ar patogu 3-ioje sedyniu eileje sedeti trims?
kas geriau, praktyskiau 3-ioje eileje sedyniu:
ar suoliukas tryvietis?
ar dvi sedynes (be abejo platesnes)?
trecia eile naudojama savaitgaliais, o dabo dienom bus isimama.(ar is tikro, kad ta suola sunku isimineti)


Mano Lancia Zeta buvo su 2 atskiromis sėdynėmis trečioje eilėje. Jos nebuvo platesnės, t.y., jos identiškos antros eilės kraštinėms sėdynėms.
Dėl suolo išėmimo nežinau, nes jo neturėjau. Sėdynės išsiimdavo pakankamai lengvai, bet aš tą darydavau retai, nes paprastai tiek daug žmonių neveždavau :) Man asmeniškai trečioje eilėje sedėti buvo beveik neįmanoma - galva rėmėsi į lubas (mano ūgis 188 cm).

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2008, 19:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
atsiprasau neaiskiai suformulavau-platesnes tai tas ir turejau omeny kur is krastu antroje eileje, nes vidurine mazoka, tiesiog vaikiska.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 21 2008, 10:14 
As kaip tik praktikuoju toki sedyniu isdestyma, t.y. 2x2x2. Bent jau tada yra patogiausia, 7zmoniu niekad neveziau ir tiek sedyniu neturiu. Del sedejimo trecioje eileje, tai ten visai patogu. Pats esu nemazai sedejes ir galva i stoga nesiremia, ugis 186. Dar daznai kai vaziuoju trecioj eileje sedyniu idedu dvi sedynes, o antroje isvis isimu. Tada ilgoje kelioneje daug patogiau, galima istiesti kojas.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Gru 30 2008, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
aprasymas U6:
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/Fiat/Ulysse/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 15:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Turiu garbes tureti 3 atskiras sedynes antroje eileje ir 3 vietu sofa gale. Kaip suprantu, ten 3 atskiru sudeti nera galimybes. Tik sofa arba 2. Galines vienintelis nepatogumas tik tas, kad nesireguliuoja nugaros atlosas, o vietos gan normaliai. Isimineti nera patogu- sofka gan sunki :)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2009, 20:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
trivietes sedynes negavau isigyjau dvi atskiras sedynes.
atsirado problema kai jos tuscios kelia triuksma :?: :!: , o sedet trecioje eileje visai patogu tik esant didesnio ugio antra eile reik stumtelti pirmyn.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 02 2009, 20:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
apie U6 didzioji dauguma naudotoju atsiliepe kad jie l. minkstai vaziuoja beveik kaip XM, na maniskis kazkodel kietas "supersport" palyginau su kaimyno.
kaip hydraulika paminkstint zinau, o kaip Evasion padaryti minksta?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 28 2009, 19:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kuo daugiau krauni tuo minksciau vaziuoji, o siaip is turetu evasion toli grazu negaliu pasakyt kad jie minksti buvo.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 10 2010, 23:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
teoriškai radau pakabos kietumo problemą:
palyginau Fiat Scudo 9vietu ir savojo Evasion svorius tech. pasuose, Scudo sunkesnis 120kg o pilnai pakrauto auto svoris maniškiam Evasion 200kg didesnis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 11 2010, 21:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
apie U6 didzioji dauguma naudotoju atsiliepe kad jie l. minkstai vaziuoja beveik kaip XM
O tai logikos blokas pas patį visvien tebeveikia?... :roll:
Tiuninguok, frezuok kokiais nori raštais, trumpink ar ilgink, kad ir perdažyk žaliai tas pakabos spyruokles- jos visvien neveiks, kaip hidropneumatika pas XMą. Ir tai- jokiais parametrais; nebent norisi kuo kietesnės mašinos :) . XMas min. aukštyje, straksėdamas ant atbojnikų, kietumu duos kruopų bet kuriam spyruokliniam... :roll: Antraip- no way.
Žodžiu, tavoji "dauguma naudotojų" arba pirštą su daiktu maišo, arba jiems tekę važiuoti vien XMu su nudvėsusiom sferom.
Dar kitaip išsireiškiant, nu nesitikėjau iš tavęs tokio klausimo. :roll: Čia panašu į klausimą, ar Kalėdoms geriau gyva eglutė, bet su ilgais, bet su byrančiais spygliais, ar verčiau sintetinė, nebyranti, be kvapo, bet su laaaaaabai trumpais spygliukais :roll: . Jei subinė nėra išpaikinta XMo, laisvai atvažinėsi ir Evasionu. Antraip, gali kilti problemų dėl subinės ir mašinos suderinamumo.
Evasionas pagal pakabą niekada nestovės net šalia XMo; netgi mašinų klasės visai kitos. Yra patirčių (kad ir citrodaktaro Alvydo žmonos), kurie po XMo persėdę ant Evasiono, kuo skubiau atsikratė tojo Evasiono ir grįžo prie XM. Break'o. :) Nors Evasionas techniškai buvo visiškai sutvarkytas; kaip naujas.
Evasionas- kitos klasės mašina, skirtas kitiems tikslams, ir jame XMo minkštumą paprasčiausiai pamiršk, nors talpa su breiko ir panaši.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 12 2010, 19:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
kad likau iki galo nesuprastas, tai mano dėstant mintis apkarpymas kaltas.
kad spyruoklinis auto nepriligs jokiais tiuning variantais hidropneumatikai pas XMą, tai aš puikiai suprantu.
O ta "dauguma naudotojų", vienas tai tikrai, XMą su nudvėsusiom sferom naudojo.
Tu teisus ir čia: subinės - išpaikintos XMo, kila problemų dėl subinės ir mašinos suderinamumo, bet į XMą šešios žasys su šiasiais žasyčiais netelpa ( šešios žasys su šiasiais žasyčiais- taip mes iš saves juokiamės, kai vaikai žaislų prisisodina i auto). Taigi XMas likęs tik 'dlia dušy', su juo tik savaitgaliais pralekiu, papalukioju, pakaifuoju važiavimo malonumu.
O musiškis Evasion tai faktas kad kietesnis už kitus palyginimui pabandytus U60.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 12 2010, 21:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt rašė:
O musiškis Evasion tai faktas kad kietesnis už kitus palyginimui pabandytus U60.
Nu jei problema tikrai objektyvi, ieškok šaknų. Kaltais gali būti vos ne bet kas iš pakabos, bet pasitikrink/pasilygink pirma paprasčiausius, nieko nekainuojančius dalykus: ar padangų dydis ir slėgis jose tikrai atitinka gamintojo nurodytus? :roll: Ne pirmą dieną važinėjančiam, tai skamba pakankamai kvailai, bet visgi?...
Reikalas tame, kad tai viena iš pagrindinių "kietumo" priežasčių, o ją išgaudyti nieko nekainuoja.
Gaudyti visus kitus važiuoklės bugus gali kainuoti jau nebe šimtais, o tūkstančiais, ir vargu ar inetas šiuo klausimu kuo padės. Žiūrėti/purtyti vietoje reikia.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 13 2010, 20:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
na inėtas gal padėtų su spyruoklėm ir amortizatoriais info gaut, t.y. gal spyruoklės ir amortikai yra žymimi kažkaip, kuris kietesnis kuris minkštesnis. Klausiu nes dar nesu susipažines su spyruoklėm, ankstesnės pažintys torsionai ir sferos, liaudiškai egzotika.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 13 2010, 22:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Įtarinėji, kad kažkoks entuziastas sudėjęs "sportines" spyruokles su "sportiniais" amortikais?... :roll: Seniau būčiau sakęs, kad tai neįmanoma nesąmonė, bet nesenai pats susidūriau su keliais panašiais atvejais (kai spyruoklės net ne "sportinės", o paprasčiausiai nupjautos), todėl panašiai spėlioti ir nebedrįstu...
Jei jau radai evasioninių kolegų, su kuo palyginti kietumą, pabandyk sulyginti ir priekinio sparno aukštį virš žemės, matuojant vertikaliai virš rato ašies. Galbūt, tai užves ant kažkokių minčių.

Mąstant logiškai, joks spyruoklinės (kaip pas Evasioną) pakabos gedimas negalėtų priversti ją sukietėti. Nutikti dėl gedimo gali labai daug kas, bet išskyrus sukietėjimą. Jei jau kieta, neišvengiamai kyla mintis, kad kažkas iš ankstesnių mašinos savininkų ar meistrų kažką pakaboje yra pridirbę. Nu bet tam išsiaiškinti, trukti gali nuo 3min iki amžinybės; bet ir tai tik turint po ranka tą mašiną.
Važinėk, žiūrėk kas kaip, matuok viską ko paprašysim, arba mink tiesiai pas meistrus. Bet nėra jokių garantijų, nei kad mes inetu kažką atspėsim, nei kad iškart atspės meistrai. Nėra net garantijų, kad išvis kažkas kada nors nustatys priežastį, jei pats tuo neužsiimsi.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Evasion
StandartinėParašytas: Vas 18 2010, 10:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tai kad tam Evasionui net iki darzines toli, ka jau kalbet apie santechnika.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007