parktronikai atsigavo atrodo.Rimtai jie buvo uzsale. O cia noriu numest kas domesis C6 pirkimu apie 2.7hdi.Turetu but labai naudingas postas ir info. Atjungi FAP ir abu egr'us tik nusipirkes ir pamirsi visas bedas su "priejimai", nes prieiti ir pakeisti egr'us yra reikalu... Pvz purkstukai ant V6 pavydetinai gerose pozicijose, ir istraukiant gali naudot kokius nori irankius, tai visi su rankom ir be jokiu sjomniku issiima. Pakaitinimo zvakes irgi virsuje visos 6, jei jau truksta, lengvai issiima. Pas 2.7HDi rasiau pursktukai laiko, srote vieneto kaina nuo 50 euru, yra pilna, nes negenda. Turbinos taipogi laiko, ypac jei FAP nera. Kita kalba alkuninis, trapus vaakumo vapzdukai, trapios plastmases ausinimo trainykai sujungimai ir pan. Norint kazka pakeist, tuos vapzdelius bitinai tenka nusirinkt, taiznai sutrupa vos palietus. Tada tenka improvizuoti. Daznai pareina tie motorai is uzsienio perkaitinti, butent del nesandarumu ir vairuotojui "pofig" kol lempute neuzsidega. NECHIPUOJAM, NETAMPOM JACHTU ir vaziuojam. Ir zinoma NEJOJAM su sugedusia deze, o tai kai pimptels perjungiant pavara kai bus sugedes blokas, tai alkuninis truks 4-iose vietose... Taigi labai sutrumpintai:
Trukumai:
1. Alkuninis velenas (sitam parejus mesit lauk varikli arba prazilsit remontuodami, nes detales kainuos daugiau nei kitas motoras is sroto) ; 2. Ausinimo skyscio trainykas, subegimo/skirstymo sferos, patys vamzdeliai; 3. Vaakumo slangeles is labai pigaus plastiko; 4. Daugiau IGIMTU ligu nera, visa kita del vairavimo/eksploatavimo manieru bei kilometrazo.
Ir taip, jei jau motoras bus beges 400 000km, bus sudiles nuo alkuninio iki pat veleneliu. Tai nera milijoninis motoras. Jokiu budu ne. Ypac sumazinamas patikimumas su FAP ir EGR, kai isardzius isiurbima pamatai tokius koralus, kur kitur net sapnaves nesi... Del to butina ta vezi salinti arba zaisit VA BANK ir tausosit aplinka bei mylesit zaliuosius.
Pliusai:
1. Ypatinga trauka (tikrai lupa joptararai jei viskas tvarkoje); 2. Labai grazus garsas; 3. Vibraciju nebuvimas (V6 plius spec pagalves) salone - iprasta kitiem traktoriam; 4. Jei pasiimsit nenuvaikiota ir iki 200k, atlike reikiamas operacijas vaziuosit ilgai ir laimingai.
O kas del dezes, TAIP, ji yra VELNIO NESHTA ir PAMESTA, TAIP ji viena diena TIKRAI SUGES, TAIP reikes sukishti ~800-1000e uz remonta. Bet argi tai didele SUMA??? O susitaise ja(bus hidro blokas, visa kita AM6 perpetum) vazinesit JUS ir dar jusu VAIKAI, nes pati deze AISIN WARNER 80-ta yra tikrai labai gerai mechaniskai apgalvota, kuriai kiso koja pirmuju metu gamybos hidroblokai. Nuo 2008m dezes. sios bedos nebeturi. Neveltui ta deze montuoja DAUGYBE gamintoju ir ja montuoja nuo 2003-ciu metu IKI pat SIANDIENOS, su nedideliais hidrobloko atnaujinimais bei zinoma programines irangos atnaujinimais.
_________________ C6 2,7HDI 2006m
|