Spėju kas dėžės būgas susijąs su stabdžių žibintų veikimu nuolatos. Pirmiausiai ieškočiau būtent šitos priežasties. Nes tai simbolizuoja ryškų "nekontaktą" kažkur elektros grandinėse.
O to pasekoje dedasi keisti dalykai su APD. Kodėl taip manau? Todėl kad pas mane palaikius tiesiog nuspaustą stabdį irgi apie 40s, APD vėl užblokuoja P padėtį, kol neatleidi stabdžio ir vėl nepaspaudi.
Jei pas tamsta nuolatos dega stopai, visai gali būti kad APD tiesiog "mato" paspaustą stabdį ir po min blokuoja P padėtį, o kadangi stabdžio pedalą minkyk neminkęs signalas į stopus ateina iš kažkur nuolatos (gal iš durniuojančios pedalo varlytės ar lempose kažkur trumpina) reiškias APD nesupranta kad reik atblokuot P. Tik išjungus degimą ji vėl atsistato ir po minutės tas pats. O durniujančios apsukos gal kažkaip irgi su tuom susijusios - mol APD "mano" kad reik važiuot su numygtais stabdžiais ir laiko aukštesnes apsūkas

Nu tiesa pasakius niekad nebandžiau vienu metu ir stabdį mygti ir gazą - tad nežinau ką APD tokiu atveju mąsto.
Jei gali junginėt pavaras nenuspaudus stabdžio tai tik dar syki indikuoja kad APD mato kad stabdis nuspaustas, o matyt gali tik gaudama tą patį signalą kaip ir lempos
Kad neveikia atbulinė, tai man labiau rodo kad būgas gali sėdėti kažkur pačiose lempose ar pravodkėj, o ne pedalo varlytėje
Tvarkyčiau pirmiau stabdžių lempas - padės nepadės APD darbui, bet aplinkinius tikrai mažiau nervuosi
