WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 11 2025, 18:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 01 2010, 18:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 08 2010, 16:18
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
Xantia pagaminta 98'ų antroje pusėje, turi automatinę pavarų dėžę ir (greičiausiai) gamyklines (buvo sudėtos kai atvažiavo iš france) dujas su tiesioginiu įpurškimu.

Mįslė tame, kad kelis kartus per metus nutinka apytiksliai mėnesio trukmės kaprizas. Jis susideda iš:

(Užkūrus variklį)
1. Nuolat dega abidvi įprastinės ir trečioji (bagažinės dangtyje įmontuota horizontali) stabdžių lempa.
2. Neveikia atbulinės eigos lempos.
3. Palaikius ilgiau (daugiau nei ~1 minutę) ant "P", greičių dėžė "užsirakina" ir reikia išjungti variklį ir vėl užvest per naują, kad galėtum perjungti į norimą "D" ar kitus.
4. Greičių dėžės svirtį galima perjunginėti neįspaudus stabdžio (kuomet mašina stovi ir yra neužvesta).
4. Važiuojant įsijungia pirmas bėgis, vėliau, prie ~2100 apsukų antras, "trečias" (arba greičiau 4-tas bėgis?) įsijungia tik kai pakyla iki 2900-3000 apsukų, "penktasis" bėgis irgi persijungia prie tiek pat. Čia ir yra pagrindinis minusas, nes beveik 30% padidėja kuro sanaudos tokio kaprizo laikotarpiu. Taip pat gal kokiais 20% sumažėja trauka.

Ir kas įdomiausia, kad visos bėdos vieną gražią dieną dingsta taip, kaip atsirado. Pvz šiandien (gruodžio 1 d.) pavažinėjus apie mėnesį su besikaprizinančia mašina, bevažiuojant su jau apšilusiu varikliu vėl atsirado trauka, atsirado normalus dėžės darbas, kuomet bėgiai keičiasi prie 2100-2200 rpm, nustojo nuolat šviesti stabdžių žibintai ir neįspaudus stabdžio pedalo neleidžiama perjungt pavaros.

Taip, kad mašina pradeda kaprizintis ir už mėnesio pasveiksta, nutinka jau ketvirtą kartą. Važiavimo stilius mano ramus ir tausojantis geležį (bet ne už manęs važiuojančių nervus). Buvau ACS prijungęs prie kompiuterio kai pirmą kartą užsikaprizino, tai Arūnas atspausdino lapą su brėžiniais kuri detalė "šlubuoja" ir išaiškino kiek kainuos sutvarkymas (apie 3000 Lt). Tiek nebuvau linkęs investuoti, tai atsisveikinom. Tiesiog pati situacija nelogiška - jeigu sugedo mechaninė detalė, tai ji ir sugedo, bet kaip gali būt, kad vėl pradeda veikti puikiai kokiem 3-4 mėnesiam ir vėl suserga. Buvau nuvykęs į ACS praėjus metam po minėto patikrinimo ir išdėsčiau tęsinį istorijos su Xantia. Arūnas irgi sutiko, kad taip būt negali, kad "ima ir pasitaiso".

Ką manot jūs, kame čia šuo pakastas?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2010, 19:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Virusas kažkur sėdi :)
Keisk į mechaninę ir viskas :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2010, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Spėju kas dėžės būgas susijąs su stabdžių žibintų veikimu nuolatos. Pirmiausiai ieškočiau būtent šitos priežasties. Nes tai simbolizuoja ryškų "nekontaktą" kažkur elektros grandinėse.
O to pasekoje dedasi keisti dalykai su APD. Kodėl taip manau? Todėl kad pas mane palaikius tiesiog nuspaustą stabdį irgi apie 40s, APD vėl užblokuoja P padėtį, kol neatleidi stabdžio ir vėl nepaspaudi.
Jei pas tamsta nuolatos dega stopai, visai gali būti kad APD tiesiog "mato" paspaustą stabdį ir po min blokuoja P padėtį, o kadangi stabdžio pedalą minkyk neminkęs signalas į stopus ateina iš kažkur nuolatos (gal iš durniuojančios pedalo varlytės ar lempose kažkur trumpina) reiškias APD nesupranta kad reik atblokuot P. Tik išjungus degimą ji vėl atsistato ir po minutės tas pats. O durniujančios apsukos gal kažkaip irgi su tuom susijusios - mol APD "mano" kad reik važiuot su numygtais stabdžiais ir laiko aukštesnes apsūkas :roll: Nu tiesa pasakius niekad nebandžiau vienu metu ir stabdį mygti ir gazą - tad nežinau ką APD tokiu atveju mąsto.
Jei gali junginėt pavaras nenuspaudus stabdžio tai tik dar syki indikuoja kad APD mato kad stabdis nuspaustas, o matyt gali tik gaudama tą patį signalą kaip ir lempos
Kad neveikia atbulinė, tai man labiau rodo kad būgas gali sėdėti kažkur pačiose lempose ar pravodkėj, o ne pedalo varlytėje
Tvarkyčiau pirmiau stabdžių lempas - padės nepadės APD darbui, bet aplinkinius tikrai mažiau nervuosi :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2010, 23:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Labai gerai atsakyta. Ieshkoti reikia bedu laiduose, kontaktuose ir stabdziu pedalo daviklyje(varlikeje).

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 09:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
jeigu tai universalas ieskociau problemu laiduose ,tam minkstam sujungime kur jungia kebula su bagazines dangciu-desinej pusej,greiciausiai nuluze susijunge,chedzbekuose ne tiek -bet buna :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 10:36 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Stebek bajeri, lygtai zadamas atsylimas. tadu jau vazinesi po suru skiedini, jei vel prades oziuotis -viskas aisku, tik neaisku kurioje vietoje ieskot. Pas mane buvo toks bajeris, kai tik druskos bala- uzgesinus atsidaro keleivio puses langas. Pataisiau paprastai-atjungiau varikliuka.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 16:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
....uzgesinus atsidaro keleivio puses langas. Pataisiau paprastai-atjungiau varikliuka.

Kadangi čia kvailioja dėžė, tai ją reikia atjungti ? :lol:

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 16:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Paziurek as su druska nesusije. Jei dabar sylant ori vel prasides-lazkur kontaktai per vandeni liecias,o NaCl padeda. Kaip surast-neisivaizduoju.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 16:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Man čia irgi panašu į tą atvejį, kai kažkur prabrūžinta laidų pynė. O nėra taip, kad trumpint pradeda po gero lietaus? Arba atlydžio? Arba per balas pasivažinėjus? O po kelių savaičių, kai viskas išdžiūva arba sušąla į ledo gabalą - nebetrumpina.
Jei stabdis dega visą laiką - geras elektrikas turėtų padėt.

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 18:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 08 2010, 16:18
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
Pole, dėkui už išsamų atsakymą. Susiaurėja bent jau kažkiek problemos lokacija. Kuomet viskas veikė gerai, visgi įjungus "R", galinių žibintų lempos neužsidegė, nors visi kiti minėti simptomai dingo.
Kiek suprantu, patikrinti ar gera pedalo varlytė gali ir elektroje nesispecializuojantis Citroen meistras? Ar dėl šios procedūros važiuot pas gerą elektriką iš karto?

Saulynas, Xantia hečbekas.

GerasDviratis, stebėjau šiandien bairį, kuomet vėl visi kaprizai pradėjo kartotis iš naujo. Vienintelis pakitimas kelyje, tai prasidėjusi pūga.

Gr2, nepastebėjau ryšio tarp lietaus/atlydžio ir gedimo, nes nebuvau pagalvojęs, kad taip gali būt.

Mindaugas (viewtopic.php?f=5&t=9319) rekomendavo elektriką Gintarą Kaune. Pas jį ir keliausiu pasikalbėt, nors įspėjo, kad anas baisiausiai užimtas ir nervuotas būna per pietus kasdien:)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 18:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Jeigu tuo pačiu neįsijungia "autopilotas" (jeigu jis yra), pradžiai kalta stabdžių pedalo "varlytė".
Pas mane atvirkščiai - keičiantis orams (šąlant), iš parkingo nenori išsivesti GD rankena - pamaigai "varlytę", pajudini "jungtį" ir vėl viskas atsistato.
Kolegos, kas liečia kartu paspausti (užkabinti) stabdžių ir gazo pedalus, bent mano C5 V6 APD baigiasi 2-3 dienas "šviečiančiu" "antipoliušenu" - variklio darbas visais režimais puikus.
P.S. Nesu didelis specas, jeigu yra geriau žinančių - pataisykit, tačiau pirmieji C5 2000 - 2004 m. turėjo 4 bėgių automatus, nemanau, kad kad 98 m. Xantijoj bėgių daugiau.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 18:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Vis dėl to manau, kad savo duoda aplinkos drėgmė ir temperatūra. Pvz. pas mane be aukščiau paminėto APD svirties fikasatoriaus sindromo, atšalus, dar pastebimi šie simptomai: temperatūra žemiau -5, "birbimas" ( kažkiek primena ventiliatoriaus darbą ) prietaisų skydelyje, dažnis priklauso nuo variklio apsukų - lyg ir tachometras; sukinėjant vairą, pradeda kliūti kažkokia plastmasinė detalė; pradeda strigti ( kabinasi už apdailos) pečiuko apipūtimo krypčių nustatymo mygtukas.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 18:46 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
As tai manau,kad NaCl labai padeda tam. Kol nera druskos tirpalo-ciudai nesidaro.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 19:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Kodėl iš karto elektrikas? Pabdyk atjungti "valytės" jungtį, jeigu stopai nedega ji kalta". Pabadyk mechaniškai "nagų pagalba" ištraukti ( manau stringa) "varlytės mikriką, pagal viską jis pas tave įstrigo paspaudus stabdžių pedalą ir neatsistato į normalią padėtį (kompas supranta, kad stabdžių pedalas nuspaustas). Mikrikas turėtų būti kažkur stabdžių pedalo svirties rajone ( galimi variantai: mikrikas pritvirtintas prie kėbulo konstrukcijų ir remiasi į stabdžių pedalo svirtį ir mikrikas pritvirtintas prie stabdžių pedalo ir remiasi į kėbulo konstrukcijas)

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2010, 22:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
beveik rašė:
<...>4. Važiuojant įsijungia pirmas bėgis, vėliau, prie ~2100 apsukų antras, "trečias" (arba greičiau 4-tas bėgis?) įsijungia tik kai pakyla iki 2900-3000 apsukų, "penktasis" bėgis irgi persijungia prie tiek pat. Čia ir yra pagrindinis minusas, nes beveik 30% padidėja kuro sanaudos tokio kaprizo laikotarpiu. Taip pat gal kokiais 20% sumažėja trauka.<..>

isidek tavo masinai gamykliskai priklausancia keturiu begiu automatine deze, tada ziurek kaip kas, nes xantijos penkiu begiu deze turejo tik mechanine.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007