WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 19:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Saxo galinio tilto problema.
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 15:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Spa 16 2011, 15:33
Pranešimai: 1
Sveiki.

Problema ne is blogiausiu, bet vistik nelinksma. Dar tik pries pora savaiciu isigijau nuostabu pirkinuka Citroen SAXO '97 1.5 dyzeliuka. Kaip ir didesniu problemu nera, bet i galini tilta ziurint sypsena kaip man dingsta. Vadinamasis VIP style ;D. Ratai jau issiverte i sonus, is guoliu tikriausiai jau kose, asis irgi tikriausiai sulinkus. Desnysis netgi vos daugiau pakrovus siekia kebula, ko pasekoje dyla ir padangos. Zodziu Kaip suprantu cia ju problema, kuri nutinka beveik visiems.

Bet nuvezus vienam meistrui, jis tik pakraipe galva ir pasiule ismest ta masina, nes kainuos iki 1200lt, bet tikrai nesinori del tokio dalyko;]].

Gal patartumet kur galima toki dalyka susitvarkyti Kaune pigiau?. o gal isvis neapsimoka tvarkyti, gal geriau tiesiog pirkti kita ir keisti.?
Dar tada domina, ar tiktu galinis tiltas nuo pegeot 106, nes kiek zinau tai ju pakaba turetu buti identiska, nes kazkaip ju ppasirinkimas didesnis ;].

Iskart aciu uz pagalba!!


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 15:55 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Tai ku tu klausi, jei tau 1000 yra per brungu-meti viska i siukslyna, jei nebrungu- remontuoji. Spresciau pagal visa likusi stovi. Jei Saxo isiskete, tai 300000 su juo kaip nieko nujota.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 16:17 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
analogas 106 peu peu
bet jei imsi peu peu tiltai tai turesi 2 puvekus :)
pasidomek peugeot klubo forume ten chebr kazhkur jurbarke tvarkosi po 300-400 litu tiltus tvarko.
O kaina sgaliu imesti
Pas mane guoliu remkomplkektas 65 litai.jei pakaba be stabilizatoriaus(uzhdari guoliai)
ir 70 jei pakaba su stabilizatoriumi.(atviri guoliai, nedengti)
tai va abu ratai 140 litu :) plius ashys:)
o ashiu neturiu.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 16:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Nu čia jau tikrai brangu...O neklausei Meharij ar Citroligoninėj? Nemanau, kad jie tokių pinigų užsiprašytų.

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 17:09 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Plius asys, plius visos tarpines, plius ratu guoliai, nes kai nuimsi-pamatysi,kad barabonai sugrauzti ir sratai geltoni, da kaladeliu ne kas like,o dar runkinia trosas nevaiksto. Va kiek visko galima atrasti isardzius gala.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2011, 10:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 07 2011, 19:17
Pranešimai: 27
Pežo 405 teko savo jėgomis remontuoti galinį tiltą, jo konstrukcija panaši
viskas atsiėjo apie 200 Lt. + savo laikas... Po remonto pravažinėta kokie 5 metai ir gal 150 tūks.,tilto būsena buvo puiki

Sutaupyti pavyko taip : iš Mehario gavau blogą ašigalį, pagal jį pagaminau naujus, pirkau naujus adatinius guolius. Ašigaliai buvo pagaminti iš mažaanglio plieno, darbo paviršius cementuotas, grūdintas ir šlifuotas. Technologija panaši kaip gamyklinė, tik ten grūdinama ADS.

Tilto remontas gan gerai aprašytas Pežo Klubo gėrybių skyriuje, galima apsieiti be specialių įrankių, bet reikia šiek tiek šaltkalviškų įgudžių. Svarbu prieš ardant pažymėti šlicinių sujungimų padėtį, o surenkant - gerai sutepti guolius, kad pro su laiku prarandančius sandarumą riebokšlius nepatektų vanduo. O svarbiausia - neleisti ratams būti apsemtiems daugiau pusės skersmens, nes po tokių maudynių vanduo dažniausia pasiekia guolius ir juos sugadina.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2011, 17:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
varna rašė:
Pežo 405 teko savo jėgomis remontuoti galinį tiltą, jo konstrukcija panaši
viskas atsiėjo apie 200 Lt. + savo laikas... Po remonto pravažinėta kokie 5 metai ir gal 150 tūks.,tilto būsena buvo puiki

Sutaupyti pavyko taip : iš Mehario gavau blogą ašigalį, pagal jį pagaminau naujus, pirkau naujus adatinius guolius. Ašigaliai buvo pagaminti iš mažaanglio plieno, darbo paviršius cementuotas, grūdintas ir šlifuotas. Technologija panaši kaip gamyklinė, tik ten grūdinama ADS.

Tilto remontas gan gerai aprašytas Pežo Klubo gėrybių skyriuje, galima apsieiti be specialių įrankių, bet reikia šiek tiek šaltkalviškų įgudžių. Svarbu prieš ardant pažymėti šlicinių sujungimų padėtį, o surenkant - gerai sutepti guolius, kad pro su laiku prarandančius sandarumą riebokšlius nepatektų vanduo. O svarbiausia - neleisti ratams būti apsemtiems daugiau pusės skersmens, nes po tokių maudynių vanduo dažniausia pasiekia guolius ir juos sugadina.

Instrumentus su kuriais dirbai pirkai kazkada ar spyzdil?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 02:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 05 2014, 01:27
Pranešimai: 9
sveiki,nusipirkau pries kokius 3men berlingo 2000m.
gryzes i Lt susiremontavau vaziuokle ir pan.
bet vaziuojant atgal i Norvegija pasigirdo kazkoks luztancio metalo garsas gale
ir nukrito auto galas,likusius 430km parvaziavau kaip su vezimu.
Gal kas zinot kas galejo nutikt ir kaip imanoma pasalint gedima? dekui


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Lūžo torsionas kažkuris tikriausiai. Na arba abu, jeigu tikrai nukrito ne viena pusė, o grynai visas galas tolygiai. Sutvarkoma, ir naudoti torsionai brangūs nebus, bet nuėmus beveik garantuotai ir guolius, ašis pasikeist reiks. Tada ir stos tokios panašiai 1000Lt sumos, nes kaip supratau, pats nepasidarysit.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 15:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
zmogus turbut norgisku kainu noretu...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 15:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 05 2014, 01:27
Pranešimai: 9
siandien apziurejau tai nukritus viena puse. Dabar yra tokia mintis po kokio men parvaryt ja i LT remontui. Nieko baisaus su tokia vaziuot? negali dar kazkas blogiau nutikt?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 16:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sulankstyt tiltą ir dugną galima, geriau įbeldus į kokią rimtą lietuvišką duobę iki pusės rato ar pan.
Labiau kenčia tie patys šakių guoliai, bet jei jie vistiek bus keičiami - nu ir ok.
Labiau kenčia ratų guoliai.
Kadangi galą dabar laiko tik vienas torsionas, jam didesnė apkrova. Gali taip pat lūžti ir tada tai jau bus tikrai tikras vežimas iki galo :)

Vienok, nežinau, kaip tamsta vairuoja, bet mano nuomone, protingai kraunant ir važiuojant - parvažiuoti galima labai nieko nesugadinant. Jei keisit torsionus, keiskit abu iškart ir nuo vienos mašinos. Nes dabar tas likęs vienas bus jau gerai pasitampęs, pakeitus tik vieną - mašina nelygiai stovės.

Va čia duodu nuorodą į foto: http://www.imaxle.co.uk/media/catalog/p ... large_.jpg
Ten yra dvi lazdos, ant kurių po du brūknšnius. Kažkuri iš tų lazdų tikriausiai lūžusi, pasižiūrėsit palindęs po mašiną pagal ratą, kuris labiau susmukęs. Viršutinės lazdos, kuri jungia abi šakes - nežiūrėkit, ten viso labo stabilizatorius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 05 2014, 01:27
Pranešimai: 9
jei jau vaziuosiu tai jau tikrai nieko nekrausiu,kad tik pasiektu LT :D
buvom mes pasikele tai viska apziureje neradom kazkokio matomo luzio
viskas isoriskai kaip ir tvarkoj
tik pakilnojus uz rato ta luzusi sona jis keliasi y virsu daug lengviau negu kitas sonas
tik tiek ir radom blogybiu


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 16:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gali būti prasisukęs torsionas lizde dar - geriau apžiūrėt palindus ir viską kilnojant judinant ir tampant reikia, gal tas lūžis pirmu žvilgsniu ir nesimato...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2014, 17:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 05 2014, 01:27
Pranešimai: 9
masina jau palikes stovet ilgesniam laikui ir tolokai nuo namu tai jau nepaziuresiu.
aciu uz info,lb naudingos informacijos gavau.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007