Taikau taikau sukimo momentą vis iš rankos, tpfu tpfu - dar nieko svarbaus neteko nei prasukt nei baisiai nedasukt. Pakaboj, stabdžiuos, salone ir aplink variklį tas ir nėra labai svarbu, galima rusiškai, su saugaus miego koeficientu. O dvitakčiuose, kuriuos esu tvarkęs, viskas tiek paprasta, kad irgi nėra tiek svarbu, kad ta galva iš rankos prisukta.
Bet jei norėsiu knaisiotis po variklių vidurius, rakalinėt indėklus, dėliot galvas su tarpinėm, to jau prireiks. O kad norėsiu, tai faktas, amžinai gi nesiseks pirkti ar gauti mašinas su sveikas varikliais, be to, jie ir genda.
Klausiu kaip automeistrų dėl dinamometrinio rakto pirkimo. Koks yra labiausiai reikalingas (turiu omeny matavimo diapazoną ir skalės padalos vertę)? Taip pat, kokia kaina ir kokio lygio ar firmos nusipirkti užtektų patikimam darbui ne vienam kartui? Daug apkrovos tas raktas negautų, tik kiek sau, giminėms ir kolegoms kažką reik pasiremontuoti, kai prireikia ar paprašo.
Ačiū
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|