Pirmas veiksmas toks, atjunk nuo starterio pliusinį storąjį laidą, kad nesusigadintų jis. Prijunk akumuliatorių ir žiūrėk, ką rodo starterio plonasis laidelis, kuris užsimauna ant kontakto ar dar kaip tuose naujesniuose gali prisijungti. Žodžiu, ten turi būti plonas laidas, palyginus su storuoju pliusiniu tiesiai nuo akumo. Jei prijungus akumuliatorių tam laidely iškart yra pliusas (nesukant raktelio į starterio poziciją), tada problema nuo spynelės, per galimą papildomą relę (jei tokia yra) arba naujesniam auto galbūt net BSI bloką (jei starteris būtų valdomas per jį). Jei tam laidely pliuso nėra - bėda grynai starterio, ir ji bus toje relėje, prie kurios prisijungia varžtiniais kontaktais du stori laidai - vienas į akuma, kitas į starterio variklį. Paprasčiausiai būtų tą daiktą pakeist naudoti geru, bet jei nesinori leisti pinigų, galima bandyti ardyti, galbūt rasti pasvilusius prikepusius kontaktus, kuriuos užtektų nuvalyti ar išvalyti. Bet jei turite penkių metų senumo automobilį, tai gal ne tragedija ir naują pritraukėją įsigyti ?

Daug nekainuos, iki 100, tvirtinasi trim varžteliais, kartais galima pakeist net nenuėmus starterio.