Gal ir išeitų, bet labai didelė chaltūra, kai teireikia originalaus citroeninio daviklio (manau, gaučiau už kelis litus arba išsuktų šeimyniškiai iš vieno iš mano BXų ir jam to kažko papildomo (taip pat galimas tas pats šaltinis).
Tikėjausi ir aš, sustojęs prie Bilbao, kad nuėmus dangtelį ir atjungus viršutinę šlangelę nuo termostato korpuso, nepūs skysčio lauk, o tik burbuliuos kažkiek, ir davažiuosiu tvarkingai iki vietos. Deja, problema buvo tokia, kad vos užvedus variklį be kamščio, iš radiatoriaus pakyla fontanas aukščio iki kapoto
Priežastis matoma čia:

Ištrūkus tarpinės paranito gabaliukams, susispaudė ir apkausto skardelė, atsirado tikrai nemažas tarpas (ne mikro įtrūkimas) ir pūtė kompresiją tiesiogiai taip, kad tas cilindras net nedirbo

Blokas toks

užklijuosim, užlipdysim, dėsim naują tarpinę ir bandysim paleisti. Cilindro į darbą su kompresija nejungsiu, dirbs ant trijų, taip bus ramiau. Bet vistiek yra tikimybė, nors ir nedidelė, kad gali susimaišyti antifrizas su tepalu. Tepalo daviklio fiškę klibančią sutvarkiau, temperatūrą galvos rodo, lemputė aušalo veikia, visai smagu būtų ir šitą turėti. Taip sau, dėl ramybės. Tuo labiau, kad laiko turiu pakombinuoti.
Ką pats suradau, kad lygtais tam yra naudojamas kažkoks papildomas elementas, bent jau taip rodo pravodkės schemose. Gal kas yra matęs ir žino, kaip js atrodo ir kur yra? Gli būti apibūdinta Xantia, BX, ZX, C15 variantai, kažkuriam vistiek atrasiu ir jau žinosiu, ko man reikia ir ką užsisakyti į sekantį siuntinuką

Čia tokia pati maklė, kaip ir suradau šalia ventiliatoriaus daviklio dviejų storų laidų trečią ploną. Prijungiau prie masės - įsijungė lyg tol negirdėtas antras greitis. Galvoju asilai sumaišė ir įdėjo dviejų kontaktų daviklį. Bet kad tokį rodo visuose kataloguose pagal motorą, o trijų kontaktų tik su naujobine mažakontaktine PSA jungtimi. Kur teisybė?
