Pamenu, kad kažkam iš forumo teko ją keisti. Pas mane trys bolidai ir visiem ji nesvietiškai kliba iš ašinio laisvumo, čiut ne centimetrų lygmeny. Veikt kažkaip veikia, ir lyg ir puikiai, bet gal aš tuomet net nežinau to puikaus veikimo? Beto, pamenu, kad keitimas vyko dėl to, kad išdilus pradėjo strigti, tai po užsienius maltis su tokia kaip ir ne lygis. Guolį ratui ar pusašiui gauti ir pakeisti gali būti net paprasčiau...
Bent jau C15tam, pagal kodą, įvorės tokios. Jaučiu tas pats bus ir su BX, Xantia (nors jos dar neklibinau).
Jei svirtis su ašim tvarkoj, keičiasi tikriausiai tik įvorės. Viršutinės keitimas aiškus, o kaip su apatine? Ar gal ji išsiima kartu su ašele? Ar ten viduje reikia kažką atkabinti?
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|