WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=29066
Puslapis 11

Autorius:  POWER [ Vas 08 2013, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Kesiu pac. Beda tame, kad man truksta ziniu.
Noreciau info nuo A iki Z. Ir su smulkmenom, nes niekada to nedariau, darbas acakingas.
pamokslus, patarimus vaziuoti i servisa, kvailus pasiulymus "paieskok internete"-juk as ir ieskau internete, cia:) galite teikti, bet jie nebus diskutuotini.
pasikartosiu, neuzteks parasyt: nuimi sena, uzdedi nauja, sutapatini metkes ir vsio.
Ta prasme, pati dirzo keitimo procedura man kaip ir aiski. Man VISAI neaisku, kaip paskui dirza taisyklingai uzdet. LABAI nepakenktu ir schemos, kur ten kokia metke yra..
dekui uz kantrybe.

Autorius:  POWER [ Vas 08 2013, 23:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Ne cia parasiau, perkelkit i "Benzininius variklius"......

Autorius:  AurisKo [ Vas 08 2013, 23:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Paveikslėlis
Schema turėtų praversti. Kiek matau tiek galvos velenėlis, tiek škyvas yra kaiščiuojami. Pastatęs ant mietkių kiši kaiščius 8mm ir nuimi diržą (kai kurie modeliai turi kelias skyles škyve, todėl svarbu nesumaišyti ir taikyti su 8mm kaiščiu). O surinkimas atbuline tvarka. Jei kas netingi, gali daugiau ir išsamiau papildyt :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 08 2013, 23:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Pradžioj pasistatom mašiną ant duobės ar pan, vietą kur keisim, pakeliam į MAX. Įmetam penktą bėgį, užtraukiam stipriai stipriai rankinį. Apsiardom plastmases, posparnius ir pan, jeigu trukdo. Imam varatoką su 22mm galva ir bandom atsukti genero škyvo varžtą. Gali prireikti vamzdžio iki 2m. Jei prasuks per rankinį, reiks ieškot, kaip užfiksuot veleną, nes smagraty standartinės skylės nėra, arba nuspausti stabdį darbinį, kol yra slėgio. Aš tarp dėžės ir variklio kažkur radau skylę ir pavyko užfiksuot protingai į smagračio dantratinį vainiką įkišus atsuktuvą.
Atsileidus tą varžtą (tik atlaisvinus, kad lengvai suktųsi), nusileidžiam mašiną ant kažko patogaus (kad krentant mašinai nemažėtų aukštis, šiaip galima diržą pakeist ir pilnai stovinčiai ant savo ratų). Nusiimam periferijos diržą (kuris suka visas nesąmones). Ardom plastikinius dangtelius. Prieš nuimant apatinį dangtelį, reikia raktu sukant alkūninį, pasistatyti velenėlį į fiksavimo tašką ir užsifiksuoti, taip bus paprasčiau ir saugiau (apie jį rasi toliau). Nepamenu, ten du ar trys dangteliai, bet apatinį nuimsi tik nuėmęs škyvą, kurio varžtą jau atsileidom. Viskas, diržas nuogas. Atsukam tempėjo roliko veržlę ir atleidžiam diržą, pasukdami tą guolį. Nusiimam diržą.
Primygtinai siūlau pasitikrinti tempimo guolį, ar baisiai nekliba ir ar be strigimų sukasi. Ir dar siūlau keisti pompą. Kaip nekeista, visom 5iom mašinom, kiek keičiau, pompos buvo nekeistos nuo pagaminimo, liūdnoka rizika. Pompai atsukt reikės raktelio arba galvutės 11mm, ne visi turi :D Ir nusileist antifrizą prieš tai, jei planuojama ją keist (paskui galima ir tą patį supilt). Žodžiu kai guolis ir pompa nauji ar seni savo vietose, dedam diržą.
Deimantukas kadaise yra labai puikiai ir aiškiai surašęs, įmesiu nuorodą. Esmė, kad velenas turėtų fiksuotis pagal genero škyvą, o jis 90proc būna ant tos gumos prasisukęs, tai užfiksavus atsistoja ne ten, kur reikia, o belekur. Taip aš sulanksčiau vožtuvus. Keičiau diržą 1.8i varikliui, bet jie nedaug skiriasi ir diržai be mietkės tos pačios.
Teisingas būdas yra aprašytas čia:
viewtopic.php?f=20&t=16139&start=15#p184680
Tai čia apie tai, kaip sustatyt teisingai diržą.
Jei tingisi, o tikrai žinoma, kad diržas dabar stovi tvarkoj, galima tiesiog pasižymėti taškais ant škyvų alkūninio ir velenėlio ir ant bloko, kur jie sueina, ir dedant diržą, jei kažkuris velenas sujudėjo, tiesiog sustatyti taškus vėl. Uždėjus diržą, jis įtempiamas - užsiveržiam šiek tiek guolio veržlę ir jį sukam (sukti galima su 3/8 terkšle, bet jei tokios nėra, tada galima naudoti durų rankeną ar jos ašį) iki gero įtempimo ir užveržiam guolio veržlę. Atsifiksuojam velenėlį, raktu veleną prasukam sočiai (žiūrėdami, ar nekliūna niekas niekur ir kol diržas susivaikščios lygiai ant škyvų). Tai padarę perveržiam diržą iš naujo. Įtempimas turi būti maždaug kad ties ilgąja diržo atkarpa jį būtų galima stipriai sukant pirštais pasukti apie 90laipsnių. Jei viskas atrodo gerai ir niekas niekur nestringa, galima užsidėti apatinį dangtelį, genero škyvą ir bandyti užvesti variklį. Surinkimas atbuline tvarka.

Jei kas neaišku, paaiškinsiu. Liekat skolingas :butel:

Autorius:  POWER [ Vas 09 2013, 00:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

Autorius:  Saulynas [ Vas 09 2013, 09:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

POWER rašė:
OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

Pavyks ,nors pasikeikt kai kur reiks :lol:

Autorius:  tadas1991 [ Vas 09 2013, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

POWER rašė:
OMGGGGGG... :mrgreen:
ryt pabaigsiu skaityt..:)
bet bijau, man nepavyks..:)

Jei baisu, atlėkit į Kauną, per kelias valandas nebrangiai pakeisiu, jei turit čia ką veikt, kartu ir diržą pigiau iš kokono pasiimsit, man BXui 1.4 pvz kainavo 30Lt (Bosch diržas, ne koks Š)
Bet šiaip tikrai nesunku. Esminis skirtumas, kuo man problematiška, skirtingai nuo kitų darytų 1.7D, 1.7TD, 1.4i - būtent mietkių sustatymas, nes kitur užsikaiščiuoji abu velenus ir ramu, o čia reikia tiesiog atidžiau žiūrėti tuos taškus ir linijas.

Autorius:  POWER [ Vas 09 2013, 11:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

..:) dekui uz pagalba...
arba as durnas, arba jus blogai aiskinat..:)
realiai, tai viena kart jau keiciau tokiam varikliui itempejo guoli. tai plastmasiu nuemimas man aiskus.
man reiketu issiaiskinti, ka ir kaip, ir kokia eiles tvarka ir kodel reiketu "sutapatint"..?????
p.s. itempejo guoli keiciau, bet dirzo nelieciau, tiesiog pasalinau sena guoli, prisukau nauja, todel dirzas net nepajudejo.
dirzas pas mane voliojasi jau antri metai spintoje naujas. guoli tik dar reikia isigyti, ten toks mandras, su kanteliu ant vienos briaunos....ir brungus gyvate...

Autorius:  tadas1991 [ Vas 09 2013, 11:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Man atrodo, turi ir šitas tikti http://manodalys.lt/product.php?id_product=1045240018
SKFo toks man kainavo 66Lt. Reikia tik žiūrėti nusiardžius, kam būtent briaunelė reikalinga. Nebent apatinis alkūninio dantytas škyvukas neturi tokios užlaidos palei bloką, prilaikyti diržui. Jei turi užlaidą, galima dėti paprastą guolį. "Tik" trigubai pigesnis.

Autorius:  POWER [ Vas 09 2013, 14:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Butent sitas ir netinka. sitoks stovi pas 2.0turbo c.t.
o paprastame 2.0i 1993m. su briaunele, nes apatinis skyvukas neturi briauneles.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 09 2013, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Pagr. dirzo keitimas XM 1993m., 2.0i, 89kw

Na, tuomet reikia žiūrėti, gal įsidėtų paprastas škyvukas su briaunele (imt ir lygint matmenis, o tas škyvukas centus kainuoja, nes niekam jų nereikia). Nes nu nafig, už guoliuką sumokėt, kaip už visą komplektą (diržas, pompa, guolis) :| Geriau už tą kainą baką prisipildyt.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/