WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 11 2013, 13:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Xsara picaso1,8 benz/dujos ar gali vaziuoti, be MAP daviklio. pabandymui ji atjungiau ir vazinejau daugiau kaip 1h..Situacija tokia, pajungus kompa mato, kad neveikia MAPO daviklis. Atjungus ji, niekas nesikeicia,pabandymui pakeiciau i kita, situacija t.p.. Variklis dirba, kaip dirbo. Problema, tokia, variklis dirbant uzgesta, pasiekus tam tikra temperatura, ir uzsiveda tik atsalus iki tam tikros temp. Kompas nerodo temp. daviklio gedimo. Gal turite kokiu minciu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2013, 13:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Klausyk, cia jau trecia tema sukurei del tos pacios problemos. Neatrodo, kad SPAMINI foruma

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2013, 14:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Blizgys rašė:
Klausyk, cia jau trecia tema sukurei del tos pacios problemos. Neatrodo, kad SPAMINI foruma

Pritariu ,nuvaryk viena kart pas normalu meistriuka

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2013, 19:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Blizgys rašė:
Klausyk, cia jau trecia tema sukurei del tos pacios problemos. Neatrodo, kad SPAMINI foruma

Gal siek tiek, bet nezinau, ka jau daryti privaziuoji prie meistriuko, pasakai, kas per beda, neturiu laiko privaziuok kita savaite. Nenori uzsiimti, nes reikia ieskoti adatos, sieno kupetoj, o jis per ta laika 2-3 masinas sutvarkys. Zodziu sunki situacija., o gal ir geru meistru nerandu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2013, 08:41 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
situacija yra tokia, kad tu nenori mokėti už remontą, sumos atitinkančios laiko ir vargo ekvivalentą.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2013, 10:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Jau menesi cia visiem gavas kvarsini.
Jei jau taip nori savo jegomis susitvarkyt tai pasitikrink ar MAP daviklio laidai nenutruke.
Map daviklio kontaktas Nr.1 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu C1
Map daviklio kontaktas Nr.3 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu C2
(Ecu puseje yra 3 jungtis. Bijau suklyst bet atrodo kad du auksciau isvardinti kontaktai turi but pilkoje jungtyje, bet jeu ten neveiks nei vienas tai gali isbandyt ir kitas dvi)
Tuo tarpu Map daviklio kontaktas Nr.3 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu A3 esanciu kitoje, greiciausiai juodoje, jungtyje.
Beje pastarasis laidas jungiasi taip pat ir i isiurbiamo oro temperaturos davikli esanti droselio sklendes bloke pries pat sklende. Nuo jo antras kontaktas eina i tos pacios jungties A2 kontakta. tas temperaturos daviklis irgi gali knisti prta nes prie tam tikros temperaturos gali arba trumpinti arba nekontaktuot isviso. ji atjungus variklis turi nesivest is viso. Turint multitesteri gali padaryt elementaru testa .esant siltam varikliui, bet kai dar veikia atjungi isiurbiamo oro temperaturos davikli, issimatuoji varza. tada susiranti paprasta varza panasaus nominalo. kai vaziuojant variklis ikais ir uzges, atjunk isiurbiamo oro temperatusr davikli ir i laido kontaktus prijunt ta varza.
Jei variklis iskart uzsikurs gali but isiurbiamo oro daviklio beda.

O jei nelabai supratai apie ka as cia tai gal susitark su normaliu citroen diagnostika uzsiimanciu meistru.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2013, 21:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
ukw rašė:
situacija yra tokia, kad tu nenori mokėti už remontą, sumos atitinkančios laiko ir vargo ekvivalentą.

Kartais tas laiko ir vargo ekvivalentas yra labai iskreiptas...ypac mano atveju, ka pajungia kompa meta klaidu kruva ir sako pasikeisk mapa, pasikeisk sklendes davikli ir t.t. Zodziu jau keli meistrai prie kompo pasijungia ir sako taip negali buti...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2013, 21:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Saulius rašė:
Jau menesi cia visiem gavas kvarsini.
Jei jau taip nori savo jegomis susitvarkyt tai pasitikrink ar MAP daviklio laidai nenutruke.
Map daviklio kontaktas Nr.1 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu C1
Map daviklio kontaktas Nr.3 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu C2
(Ecu puseje yra 3 jungtis. Bijau suklyst bet atrodo kad du auksciau isvardinti kontaktai turi but pilkoje jungtyje, bet jeu ten neveiks nei vienas tai gali isbandyt ir kitas dvi)
Tuo tarpu Map daviklio kontaktas Nr.3 turi kontaktuot su ECU jungties kontaktu A3 esanciu kitoje, greiciausiai juodoje, jungtyje.
Beje pastarasis laidas jungiasi taip pat ir i isiurbiamo oro temperaturos davikli esanti droselio sklendes bloke pries pat sklende. Nuo jo antras kontaktas eina i tos pacios jungties A2 kontakta. tas temperaturos daviklis irgi gali knisti prta nes prie tam tikros temperaturos gali arba trumpinti arba nekontaktuot isviso. ji atjungus variklis turi nesivest is viso. Turint multitesteri gali padaryt elementaru testa .esant siltam varikliui, bet kai dar veikia atjungi isiurbiamo oro temperaturos davikli, issimatuoji varza. tada susiranti paprasta varza panasaus nominalo. kai vaziuojant variklis ikais ir uzges, atjunk isiurbiamo oro temperatusr davikli ir i laido kontaktus prijunt ta varza.
Jei variklis iskart uzsikurs gali but isiurbiamo oro daviklio beda.

O jei nelabai supratai apie ka as cia tai gal susitark su normaliu citroen diagnostika uzsiimanciu meistru.


Aciu Sauliau, jau kazkas ryskeja, kodel meta klaida map ir sklendes daviklis, nes jie visi suristi vienas su kitu, bandysiu ziureti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2013, 16:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Aciu visiems uz patarimus, nuvariau pas citroenu elektrika. Sutvarke HOLO davikls nuejo. pakeite viskas OK. O Map daviklis rodo, net atjungtas, o tai sposas...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2013, 19:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
dziugu skaityt kad galu gale paaiskejo kas ir kaip.
Meistras saunuolis jei pakeite ta davikli ten nuardyt siek tiek reikia ir tiksliai zinot kaip jis stovi nes ji isimt tik apciuopom galima.
O map davikli gal dujininkai pajunge savo arba emuliatoriu idejo.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 16 2013, 19:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Yra vienas pliusas, kai pradeda gesti masina, pradedi dometis, kas kur ir kaip, suzinai labai idomiu dalyku, kuriu nezinojai anksciau, o dar pasitarus su kolegomis, galima ir paciam pasidaryti, o tai susitaupo $., nes meistrai siais laikais brangus malonumas...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007