WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Smagračio keitimas į kito variklio
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=30339
Puslapis 12

Autorius:  tadas1991 [ Spa 07 2013, 21:19 ]
Pranešimo tema:  Smagračio keitimas į kito variklio

Keičiu vienam bolidui motoriuką iš 1.8i į 1.7D. Noriu išlaikyti veikiantį tachometrą, kurį benzine skaičiavo lyg ir daviklis ant smagračio (tikiuosi, ne nuo uždegimo sistemos), o dyzeliniame bolide, kuriame buvo tas variklis, tachometro nebuvo. Toje dėžėje davikliui prisukti vieta yra, bet dyzelio smagratis kitoks, be papildomo žiedo su stambiais įpjovimais, skirtais būtent tam davikliui. Dabar mąstau, kad smagratis galbūt gali tikti.
Tai tokį klausimą žinovams, galbūt dariusiems tokias makles, užduosiu. Į ką reikia atsižvelgti, bandant pritaikyti kitą smagratį, kurio gimtasis variklis kitoks?
Diametras ir starterio žiedo dantys - lengva pamatuoti ir palyginti
Sankabos diametras (abu 200mm) ir aišku skylės diskatoriui prisukti
pačio smagračio prisukimo flanšas ir skylės
Mąstau, kad nuo XU and XUD galbūt gali ir tikti...

Kiek svarbu yra kiti parametrai, tokie, kaip darbinio paviršiaus išnešimas, storis ir panašiai?

Autorius:  Saulynas [ Spa 08 2013, 07:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

tadas1991 rašė:
Keičiu vienam bolidui motoriuką iš 1.8i į 1.7D. Noriu išlaikyti veikiantį tachometrą, kurį benzine skaičiavo lyg ir daviklis ant smagračio (tikiuosi, ne nuo uždegimo sistemos), o dyzeliniame bolide, kuriame buvo tas variklis, tachometro nebuvo. Toje dėžėje davikliui prisukti vieta yra, bet dyzelio smagratis kitoks, be papildomo žiedo su stambiais įpjovimais, skirtais būtent tam davikliui. Dabar mąstau, kad smagratis galbūt gali tikti.
Tai tokį klausimą žinovams, galbūt dariusiems tokias makles, užduosiu. Į ką reikia atsižvelgti, bandant pritaikyti kitą smagratį, kurio gimtasis variklis kitoks?
Diametras ir starterio žiedo dantys - lengva pamatuoti ir palyginti
Sankabos diametras (abu 200mm) ir aišku skylės diskatoriui prisukti
pačio smagračio prisukimo flanšas ir skylės
Mąstau, kad nuo XU and XUD galbūt gali ir tikti...

Kiek svarbu yra kiti parametrai, tokie, kaip darbinio paviršiaus išnešimas, storis ir panašiai?

Nebandžiau bet tikiu kad tiks ,pagrindas dantys ir diametras ,sankabos jų vienodos ,prisukimas irgi tik diržą pasikeisk prieš tai nes benzinkoj nėr skylės kaisčiui :) nebent kernuosi išorėj vietą

Autorius:  tadas1991 [ Spa 08 2013, 19:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

saulynas rašė:
Nebandžiau bet tikiu kad tiks ,pagrindas dantys ir diametras ,sankabos jų vienodos ,prisukimas irgi tik diržą pasikeisk prieš tai nes benzinkoj nėr skylės kaisčiui :) nebent kernuosi išorėj vietą

Tiesą sakėt. Dantys ir diametrai vienodi, Storis apylygys pusės mm skirtume nuo flanšo iki darbinio paviršiaus. Diskatorių aukščiai vienodi. Diskas to 1.8i labai sudilęs, tai sankabą dėjau nuo 1.7D. Pas 1.8 užtai mažiau nugramdytos, bet suabejojau, ar sankabos tikrai vienodos iki galo, nes disko išnešimas ant jo movos šiek tiek skiriasi, o ir viena Valeo, kita Sachs, tai uždėjau ir tą seną - gal dar nesudils. Įdėjau išminamą nuo 1.8, nes tyliai dirbo ir mažiau apgramdytas paviršius.
Užsidėjo viskas tvarkingai, o diržas buvo pakeistas visai neseniai, prieš gal 6-7kkm. Įtemptas gerai, neperšoks, o jei netyčia prireiktų dar kada pakeisti ar atsileisti dėl kokios priežasties, žymėsiuos pagal diržą ir tiek. Jei nutruktų, vistiek variklio niekas neremontuos, tai nesvarbu. Dėžę išsitraukiau iš donoro ir perrinkau reikalingus daiktus nuo vienos dėžės ant kitos: skyrėsi pavarų svirtelės, reikėjo permesti papildomą plokštelę su papildomu obuoliuku (sistema vietoj dviejų traukių dabar bus vienos), pakeičiau greičio daviklį iš mechaninio į pusiau elektroninį (bet su troseliu). Ryt, jei užteks laiko, bandysim kelt tą dyzeliuką lauk, sujunginėt su dėže ir kišt į ZXą - kaip tik ir išbandysim, kai surinksiu. Darbelio dar šiaip daug sujungt visą periferiją, perdaryt išmetimą ir t.t.
Ačiū už patarimus čia ir asmeniškai :)

Autorius:  Saulynas [ Spa 08 2013, 19:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Parašyk kaip užkursi :)

Autorius:  tadas1991 [ Spa 08 2013, 19:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Tai geriau privažiuosiu kada tiesiog :D

Autorius:  Saulynas [ Spa 09 2013, 07:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

tadas1991 rašė:
Tai geriau privažiuosiu kada tiesiog :D

Vot čia jau reikalas :taip: :labas:

Autorius:  proffanas [ Spa 12 2013, 16:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Na zametku: net ir pas XUD11 skyrėsi smagračiai. Apsukų daviklis skaičiavo dantukus, bet pas ATE (su mechaniniais siurbliais) jų du, pas BTE (su Lucas EPIC)- keturi. Tokiu būdu, ant ATE variklio užsimetęs BTE smagratį, aš buvau pasidaręs, kad apsukas pas mane rodė dukart tiksliau, bet tik ligi 3000rpm :) .

Autorius:  Dominykas [ Spa 13 2013, 01:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Kuo jie skiriasi be automato?

Autorius:  tadas1991 [ Spa 15 2013, 18:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

saulynas rašė:
Parašyk kaip užkursi :)

Užkūriau :) Veikia, apsukas rodo. Tik redlainas visai kitas, tad reikia nepersistengt

Autorius:  Saulynas [ Spa 15 2013, 19:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
Parašyk kaip užkursi :)

Užkūriau :) Veikia, apsukas rodo. Tik redlainas visai kitas, tad reikia nepersistengt

:appl: gal rytoj parodysi :)

Autorius:  Dominykas [ Spa 15 2013, 19:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

tai apsimalevok guasu pernauja :D o kaip dirba?

Autorius:  tadas1991 [ Spa 15 2013, 20:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

saulynas rašė:
:appl: gal rytoj parodysi :)

Vakar būčiau sakęs ne, nes buvo be filtro, be duslintuvo (tik vamzdis nuo žiedo link galo), be žvakių relės ir šiaip užvestas iš atrabotkės bakelio.
Dabar sakau - Jei užsives iš ryto. Ko tai sunkokai vedasi. Gal kur orą sriūbteli, o gal kad bake dyzelio kiek mažiau, negu viso kito marmalo. Vakar kai vedžiau, pradžioj nu niekaip nedirbo. Tada susigaudžiau, kad kogero reikia ir abratkę bake įmerkt į kurą. Nupjoviau lauk seną vamzdį nuo tos plastmasės, įdėjau naują žalvarinį, paėmėją vietoj siurblio uždėjau paprastą žarnelę, prieš tai paruošęs jos galą, kad nepritrauktų prie sienelės - neveikia vistiek. Susiparinęs atsinešiau tą bakelį ir užsivedė. Šiandien labai sunkiai, bet iš to pačio bakelio užsivedė, pašildžiau. Tada perjungiau nuo trasos iš bako - gaunas per originalų filtrą su pompele, plius prieš tai VW antro golfo filtras be pašildymo, paskui dar uždėsiu grubaus valymo filtriuką jam. Dabar jau gerai vedasi, bet kaip bus po nakties - matysim.
Relę pastačiau ir sujunginėjau dar vakar vakare, šiandien prilipinau oro filtrą, sukergiau jam alsuoklio žarną, rimtai pritvirtinau kuro filtrą, tvarkingai, bet nelabai kokybiškai privirinau duslintuvo galą, palikdamas vieną bakelį - gan tyliai dirba. Vakar dar leido radiatorius kažkiek (matyt imdamas sujudinau oksidais užkimštą skylę), tai įpyliau atliekamo sandariklio - užsikimšo lyg. Žodžiu viskas liuks - galima bandyt važiuot į gatvę, reiks prieš citroralį palėkt kokią naktį gal iki Vilniaus, kad prabandyt. Šiaip - pavyko išsaugot net stiprintuvą - pasigaminau tokią kronšteino parodiją :D Ir visai netyčia, bandydamas, kokio diržo reikia - pritaikiau seną diržą nuo BX16 generatoriaus - 4PK800 berods. Tobula, net pirkt nereikėjo. Jis senas ir pasklinėjus guma, bet tokiam bolidui užteks 8)
Varysim į trasą. Surenku nereikalingą atidirbtą LHM ir aliejų, galiu ir nupirkt nebrangiai :)

Autorius:  tadas1991 [ Spa 15 2013, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Dominykas rašė:
tai apsimalevok guasu pernauja :D o kaip dirba?

Neverta, tegul bus tikras nedirbtinis rat-style :)
Šaltas sunkokai, nes kuras nekoks, o ir šiaip matei, kaip tas variklis dirbo šaltas, kai dar buvo kabluke.
Pašilęs tvarkingai

Autorius:  Dominykas [ Spa 15 2013, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

eij eij eij lhm ir as renku :D
dabar jau turesi wopse koviniu kovini bolide :D bxai nors praeina TA o sitas jau niekaip...
jajgu kureni totaliu brudu tai nusipirk xantijos peciuko zvakiu bloka. manau paves kaitint tirsta marmala...

Autorius:  tadas1991 [ Spa 16 2013, 06:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Smagračio keitimas į kito variklio

Praėjo ir šitas prieš 14 mėnesių. Dabar jau nepraeitų, nes yra rimtų kabliukų, bet šiaip būklė važinėjimui dar tikrai pusėtina.
Jo, atrodo nekaip, variklis pusėtinas, bet važiuojantis, dėžė - penktas bėgis savaime irgi nesusitaisė, garso yra, ričiagas malasi. ABS reiks atjungti, nes vienas žiedas trūkęs ir kai sugalvoja veikti - grybą pjauna - neduoda normaliai stabdyti, pastoviai atmetinėja, kol klaidos neišmeta ir nepereina į avarinį. Taisyt niekas netaisys, tad reikia atjungti, kad avarijos per tai nesukelčiau.
Bet šiaip važiuoja visai smagiai, o važiuoklė tai tylu. Tik po BX kol įprasiu, bus taaaaip kieta. O čia gi dar ne visai paprastas ZX, o pažemintas ir pakietintas.

Iš kokios xantijos? HDi?

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/