Sveikas. Čia, tamsta, žinok, pataikei ant amžinos diskusijoms dirvos. Padangų slėgis skiriasi ne vien nuo ratlankio skersmens, bet ir nuo ratlankio pločio, padangos pločio ir aukščio bei šių matmenų santykio, taip pat nuo padangų modelio (būna kietesnės ir minkštesnės sienelės tipo).
Bendras žinojimas, kaip tą slėgį statyti, susiformuos bevažiuojant, bet šiaip kelių dešimtųjų skirtumas dar nėra labai reikšmingas.
Gamintojas duoda tokius rodmenis: Ratlankis: 6 x 15 Padanga 195/65 R15. Ratlankis 6,5 x 16 Padanga 205/55 R16 Ratlankis 6,5 x 17 Padanga 205/50 R17
Tai yra galimų originalių matmenų ratai ir padangos, kuriems pučiama (išskyrus 1,4i ir 1,6i benzininius variklius): Tuščias: Priekis/galas 2,4/2,4 Krautas 2,4/2,7 Krautas reiškia: 4 ar 5 keleiviai plius krovinys arba didelis krovinys. Žodžiu kai pasieki arba viršiji teorinę automobilio krovinio masę (kuri keleiviniams dažniausiai būna tik apie 500kg).
Jei padangų dydis ne standartnis, gali pūsti daugmaž tiek pat, gali pavarijuoti. Jei padangos aukštesnės arba platesnės, reikia pūsti truputį daugiau, jei žemesnės ar siauresnės - mažiau. Važiuojant daugiau autostradomis, galima pūsti daugiau - netenki trupučio sukibimo ir labiau valgys padangos vidurį, bet sutaupysi truputį kuro, lengviau suksis vairas.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|