WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=32112
Puslapis 11

Autorius:  valdas 76 [ Spa 29 2014, 20:25 ]
Pranešimo tema:  Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Sveiki,
įgijau tokį žvėrį darbui, 2002 m., 2.0HDi, LWB :) Pakeičiau porą stabdžių vamzdelių gale ir slėgio reguliatorių-ribotuvą, nes buvo visiškai užpuvęs.Klausimas-kaip jį teisingai atreguliuot?Gal kas galėtų pasidalint kokiu manualu ar nuorodą įdėt, būčiau dėkingas.Analogiškas mechanizmas būna šiuose modeliuose: Peugeot Expert/Fiat Scudo/Peugeot 806/Fiat Ulysse

Autorius:  valdas 76 [ Lap 02 2014, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Labai jau negausiai atsakymų, teks turbūt metodom naučnogo tyka šitą klausimą spręst :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Lap 02 2014, 15:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.

Autorius:  valdas 76 [ Gru 10 2014, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

tadas1991 rašė:
Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.


Kad aš būčiau toks bagotas ir turėčiau nuosavą stabdžių stendą, tai kasdien galėčiau tuo sexu užsiimt :D beje, manualą (Fiat Scudo) radau, reguliavimo procedūra irgi aprašyta, bet tai šiuo metu nelabai aktualu... Paskutinės naujienos tokios: TA nepraėjau, galiniai ratai nevienodai stabdo (kalbu apie kojinį stabdį, su rankiniu viskas ok)-atitinkamai 1,5/1 kN.Stabdžiai nuorinti, sistema hermetiška, galiniai stabdžių cilindriukai nauji, būgnai tvarkoj, kaladės tvarkoj.
Gal turit kokių minčių? Man į galvą ateina tik tokie variantai: a) pagrindinis st. cilindriukas su defektu; b) rato cilindriukas su defektu; c) stabdžių vamzdely yra kokia nors šiukšlė.
Ką manot, protingieji kurmiai?
Ba tas Jumpy jau baigia visas smegenis man iškrušt :evil: Vietoj to, kad užsiimt savo darbu, reikia prie mašinos krapštytis :bum:

Autorius:  Saulius [ Gru 10 2014, 19:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Pirma mintis kuri man sauna i galva kaip patikrint ar beda stabdziu skyscio konture iki ratu yra sukeisti cilindriukus ir kaledeles vietomis ir ziuret kaip veiks :) abu cilindriukai turejo but kartu pakeisti is vieno komplekto (kazkada vaikystej esu keites po viena, pasirode buvo skirtingas manzetu diametras ir netolygiai stabde).
Gal tepalo ant kazkuriu kaladziu like?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 10 2014, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Vamzdelių šiukšlės gal nelabai, bet esu girdėjęs apie žarnelių keliamus panašius prikolus.
Kadangi sistema su reguliatorium, tai spėju, kad arba nėra ABS, arba ABS trijų kontūrų (priekis kairė, priekis dešinė ir galo bendras) ?
Tokiu atveju galit atmest pagrindinį cilindrą.
Jei cilindriukai nauji, statau už reguliatorių arba riebaluotas kaladėles. Žarneles lengva sužiūrėt, jei atsisuka O gal kaladėlės skirtingų firmų sudėtos pusėse?
Pabandyčiau įkrauti į bagažinę kokius 500kg svorio, varant į TA. Jei reguliatorius dar veikia, tai stabdymo jėga ženkliai pakils ir jei ir liks toks skirtumas, tai turėtų jau nebesiekti 30proc. 1,5 ir 1,0 čia vos vos viršija normą. Diskiniams stabdžiams, jei būna tokia nesąmonė, pravalau ir išmankštinu TIK mažesnės jėgos pusės suportą ir viskas būna gerai :D Su būgnais galima pabandyt į didesnės jėgos pusės būgno vidų įpurkšt kokio silpno tepaliuko ar varžtų atlaisvintojo, net ir WD40, bet jei padauginsit - irgi nebus gerai.


Sauliau - todėl ir reikia cilindriukus perkant žinoti, ką perkam. Pasimatuot diametrą arba kitais būdais (pagal Vin, stabdžių gamintoją ar komplektaciją susirast kataloge). Po abu iškart keisti nėra prasmės - brangu. Nebent antram golpui, kuriam pigų cilindriaką už kokius 15-20 galima nupirkt.

Autorius:  pofke [ Gru 10 2014, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Pasakyčiau ką daryt su kanifolija, bet paskui važinėsit be stabdžių.

Autorius:  linasdz [ Gru 11 2014, 08:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Na aš įtariu, kad kažkokio super reguliavimo būdo čia nebus - reikia turėti duomenis, kiek turi būti kilogramų bagažinėje ir kiek tuo metu turi stabdyti. Ir reguliuoti ant stabdžių stendo gyvai.


Kad aš būčiau toks bagotas ir turėčiau nuosavą stabdžių stendą, tai kasdien galėčiau tuo sexu užsiimt :D beje, manualą (Fiat Scudo) radau, reguliavimo procedūra irgi aprašyta, bet tai šiuo metu nelabai aktualu... Paskutinės naujienos tokios: TA nepraėjau, galiniai ratai nevienodai stabdo (kalbu apie kojinį stabdį, su rankiniu viskas ok)-atitinkamai 1,5/1 kN.Stabdžiai nuorinti, sistema hermetiška, galiniai stabdžių cilindriukai nauji, būgnai tvarkoj, kaladės tvarkoj.
Gal turit kokių minčių? Man į galvą ateina tik tokie variantai: a) pagrindinis st. cilindriukas su defektu; b) rato cilindriukas su defektu; c) stabdžių vamzdely yra kokia nors šiukšlė.
Ką manot, protingieji kurmiai?
Ba tas Jumpy jau baigia visas smegenis man iškrušt :evil: Vietoj to, kad užsiimt savo darbu, reikia prie mašinos krapštytis :bum:



Prieš kokius 8-10 m. Zetą varant TA galiniai ratai irgi netolygiai stabdė. Rankinis buvo OK. Tais laikais Peugeot forume radau info, kad stabdžių cilindriukus reikia nuorinti atsukus nuo rato, ir nuorinimo tašką pakėlus į viršų. Taip padariau su prasčiau stabdančiu ratu. TA pakartotinai po to praėjau. Pabandyk, gal nuorinant lieka oro.
Čia apie galinius diskinius stabdžius.

Autorius:  Saulius [ Gru 11 2014, 12:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

tadas1991 rašė:
...Sauliau - todėl ir reikia cilindriukus perkant žinoti, ką perkam. Pasimatuot diametrą arba kitais būdais (pagal Vin, stabdžių gamintoją ar komplektaciją susirast kataloge). Po abu iškart keisti nėra prasmės - brangu. Nebent antram golpui, kuriam pigų cilindriaką už kokius 15-20 galima nupirkt.


Tai buvo 1998-ieji ir pirma Jetta. Pamoka ismokta visam gyvenimui :)

Autorius:  valdas 76 [ Gru 11 2014, 18:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Ačiū už mintis, kolegos :)

Turbūt reiks pradėt žiūrėt nuo to, ką keičiau.Dar kartą atsisukt stabdžių vamzdelius, cilindriukus (jie tikrai nauji, to paties gamintojo ir iš tos pačios partijos), tikrint ir žiūrėt...Stabdžių kaladėlės paliktos senos, nes pirmą kartą varant su jomis viskas buvo ok.Tiek kaladėlių, tiek stabdžių būgnų darbiniai paviršiai nuvalyti nefrasu, taigi čia jau sliekų neieškosiu.Kadangi rankinis stabdo tolygiai, tai problema tik darbiniam stabdy.Durniausia, kad stabdymo jėgos nelabai įmanoma patikrint namų sąlygom, pastabdai-čiuožia abu ratai, lyg ir vienodai, o stendas visai ką kita rodo :roll:
Žodžiu, šeštadienį griausim aparatą ir žiūrėsim, kas iš to gausis :)

Autorius:  valdas 76 [ Gru 13 2014, 21:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Stabdžių slėgio ribotuvas, Citroen Jumpy

Ogu ku, nepatikėsit-vakar praėjau TA 8)
Kadangi laikas gerokai spaudė, tai nusprendžiau neardyt sistemos, sukėliau kaladėles tiek, kad jau pradėjo jaustis šioks toks pasipriešinimas, sukiojant būgną pirmyn-atgal, ir dar kartą, dėl viso pikto-nuorinau tą pusę. Matavimų rezultatai: galinis kairys 2.0, galinis dešinys(protą knisęs)-2,4. Jumpis gyvenime tokių gerų galinių stabdžių neturėjo :mrgreen:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/