Super, ačiū už kompetetingas nuomones ir siūlymus.
O jei pastatyt per penkiakontaktę relę ir ją žadinti tik starterio relės žadinimo metu, kad atkirstų akumą nuo centrinio pliuso , o paskui, atleidus rakčiuką į degimo padėtį, vėl atšoktų į neutralią zoną ir prijungtų prie centrinio pliuso?
Relė spės sudirbti? Labai didelė rizika, kad ji kažkada prikeps arba nesuveiks, jei paimsiu gerą Hella ar Cartier relę? Tikriausiai relę geriau įdarbinti kaip prijungiančią, negu kaip atjungiančią tokiu atveju
Bet tokiu atveju, esant rakteliui neutralioj pozicijoj, vistiek gaučiau maitinimą iš pagalbinio akumo į visą sistemą.
Na, bet taip, tokiu atveju palikus kažką įjungto, atsarginis akumuliatorius praranda savo idėjos prasmę, nes išsikraus abudu. Tikriausiai reikia tikrai maitinti relę nuo kažko įjungto tik esant rakteliui pasuktam, bet ne į START poziciją.
Tiek krovimo kontaktas, tiek tepalo slėgio daviklis čia senųjų tiesioginio jungimo sistemų, kur kontačina neutralioj būsenoj, o užvedus atsijungia. T.y. tiek ant daviklio, tiek ant krovimo dirbančiam motorui masė dingsta. Reik imt nuo ACC tuomet gal.
Arbatos tai ir taip užeisiu. Atsinešiu variklio pravodkę palituot, visus laidus naujais (salone naudotais ir tepalo ir karščio nemačiusiais) pakeist

Dominykai - srovės bus truputį daugiau, nes dar gi ant stogo planuojamos trys faros, plius pūtikas, plius magelis su keturiom kolonėlėm, valytuvas, laikrodis, skydelio pašvietimo 3-5 lempukai ir 4 lempukai termoreguliavimo, peleninės ir prikūrkės pašvietimui, na dar pastoviai įkištas koks pakrovėjas prikūrkėn, tai Navi, tai fotiko ar telefo.
Bet generatoriaus atiduodamų 50A tikrai pakaks.