WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 03:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 19:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sumaniau vežtis atsarginį akumuliatorių šen bei ten.
Aišku, būtų gerai bagažinėje. Ten yra atvestas pliusas. Nelabai storas, gal kokių 3-4 kvadratų laidukas. Krovimui tokio per akis, prijungi vieną klėmą prie jo, kitą prie masės, ir turi visada pakrautą akumuliatorių. Bet kaip su pvz užvedimu, žvakių kaitinimu ir pan? Ar tokiu būdu prijungus, reiktų prieš užvedant atjungti?
Gal yra koks kitas logiškas būdas, kaip mažiau vargo turėti?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 19:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Sumaniau vežtis atsarginį akumuliatorių šen bei ten.
Aišku, būtų gerai bagažinėje. Ten yra atvestas pliusas. Nelabai storas, gal kokių 3-4 kvadratų laidukas. Krovimui tokio per akis, prijungi vieną klėmą prie jo, kitą prie masės, ir turi visada pakrautą akumuliatorių. Bet kaip su pvz užvedimu, žvakių kaitinimu ir pan? Ar tokiu būdu prijungus, reiktų prieš užvedant atjungti?
Gal yra koks kitas logiškas būdas, kaip mažiau vargo turėti?

Tai ir veškis bagažinėj ,kas kelias dienas pastatysi kraut važiuojant ir visalaik bus pakrautas zapasas

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 19:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Arba pastatyk gera diodu tilta ir bus kaip rusai sako tuda duij at tuda chuij. Ten eis o is ten ne

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 20:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Dominykas rašė:
Arba pastatyk gera diodu tilta ir bus kaip rusai sako tuda duij at tuda chuij. Ten eis o is ten ne

Norejau rele pasiulyt kuri suveiktu tik uzvedus varikli, bet diodu variantas gerkai paprastesnis. Tik reik galingus parinkt.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 01:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Tai pala nesupratau, tu nori ji pajungt i bendra sistema ir kraut su automobilio generatorium, kaip iprastai kraunamas ten priklausantis akumuliatorius? Tokiu atveju manau jokios naudos nebus, nes generatorius nepajegs pakraut abieju akumuliatoriu, nebent labai labai daug vazineji ilgais atsumais. Ryte uzsivedi ir visa diena vazineji be uzgesinimo ir uzvedimo, be sviesu ir be kitos irangos. Ir dar didelem apsukom(reikia ziuret generatoriaus specifikacija ties kuriom apsukom krovimo srove didziausia). Tavo atveju siuliciau pasikraut akuma atskirai ir isimest i bagazine :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 09:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
HeLLmiX rašė:
Tai pala nesupratau, tu nori ji pajungt i bendra sistema ir kraut su automobilio generatorium, kaip iprastai kraunamas ten priklausantis akumuliatorius? Tokiu atveju manau jokios naudos nebus, nes generatorius nepajegs pakraut abieju akumuliatoriu, nebent labai labai daug vazineji ilgais atsumais. Ryte uzsivedi ir visa diena vazineji be uzgesinimo ir uzvedimo, be sviesu ir be kitos irangos. Ir dar didelem apsukom(reikia ziuret generatoriaus specifikacija ties kuriom apsukom krovimo srove didziausia). Tavo atveju siuliciau pasikraut akuma atskirai ir isimest i bagazine :)

O kodėl nepakraus?

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 10:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Cia juk bus vaziuojama non stop. Faros kaskur 110/12=~10A o kas daugiau ten valgys ventiliatorius? Oj dar gesinimo voztuvas siurbly.bendroj sumoj ten bus apie 15A naudojamu. O genikas tai kiek? 50-60 A? Ko jam nekraut? Letai bet uztikrintai.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 10:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Kad būtų garantuotas krovimo patikrinimas, dar reikia tokio įrankio.
Paveikslėlis

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 13:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Jei ketini naudoti tik kitais tikslais, o ne užvedimui, tada junk tiesiog lygiagrečiai pagrindiniam akumuliatoriui per relę. Relei maitinimą paduok iš pvz. tepalo slėgio jungiklio katras degioja tepalo slėgio lempą. Tuomet akūmas tikrai nebus įjungtas į krovimą, kai motoras nesisuka.

Taip pat gali pasistatyti rankinio valdymo trijų padėčių tumblerį: prie vidurinės kojos relės laidą, prie vienos šoninės pastovų minusą, prie kitos šoninės minusą iš minėto jungiklio. Trijų padėčių, nes tos leis akūmą atjungti visai (vidurinė padėtis), įjungti nuolat arba junginėti automatiškai.

Reikėtų paminėti, kad toks jungimas nesužavės krovimo relės ir akūmams neužtikrins 10 metų eksploatavimo laiko dėl galimo ne visai optimalaus krovimo režimo, tačiau vienai kelionei to pilnai užteks. Siūlau susimontuoti voltmetrą, jei jo dar nėra.
Beje, nepamiršk, kad paprastą švino akūmą galima iškrauti gan nedaug, iki kokių 60-70%(google patikslintų). Giliam iškrovimui skirti geliniai švino akūmai.

Diodą statyti nėra sveika, nes ant jo kris įtampa ir nebus pilnai įkraunamas akūmas. Tie 0,7V ant diodo akūmui daug reiškia.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 14:10 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Vienu žodžiu, užejk Tadai pas mumis ant kavos ir tau trumpai paaiškinsim situaciją. :) Bet šiaip jei tingi, tai trumpai: Jungi per rėlę (jei turi kokių 60-80A išvis gerai) ir imi signalą nuo tepalo/krovimo arba kad ir kokio ACC. Turėsi visada gyvą akumą. Ir jokių ten diodų.

Tokia sistema pas mane tankobuse yra, veikia puikiai. Antrasis akumas naudojamas šaldytuvui, salono pašvietimui, dar ten visokiom reikmėm. Užkūrimui nenaudojamas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 15:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Super, ačiū už kompetetingas nuomones ir siūlymus.

O jei pastatyt per penkiakontaktę relę ir ją žadinti tik starterio relės žadinimo metu, kad atkirstų akumą nuo centrinio pliuso , o paskui, atleidus rakčiuką į degimo padėtį, vėl atšoktų į neutralią zoną ir prijungtų prie centrinio pliuso?
Relė spės sudirbti? Labai didelė rizika, kad ji kažkada prikeps arba nesuveiks, jei paimsiu gerą Hella ar Cartier relę? Tikriausiai relę geriau įdarbinti kaip prijungiančią, negu kaip atjungiančią tokiu atveju :D
Bet tokiu atveju, esant rakteliui neutralioj pozicijoj, vistiek gaučiau maitinimą iš pagalbinio akumo į visą sistemą.
Na, bet taip, tokiu atveju palikus kažką įjungto, atsarginis akumuliatorius praranda savo idėjos prasmę, nes išsikraus abudu. Tikriausiai reikia tikrai maitinti relę nuo kažko įjungto tik esant rakteliui pasuktam, bet ne į START poziciją.
Tiek krovimo kontaktas, tiek tepalo slėgio daviklis čia senųjų tiesioginio jungimo sistemų, kur kontačina neutralioj būsenoj, o užvedus atsijungia. T.y. tiek ant daviklio, tiek ant krovimo dirbančiam motorui masė dingsta. Reik imt nuo ACC tuomet gal.

Arbatos tai ir taip užeisiu. Atsinešiu variklio pravodkę palituot, visus laidus naujais (salone naudotais ir tepalo ir karščio nemačiusiais) pakeist :)

Dominykai - srovės bus truputį daugiau, nes dar gi ant stogo planuojamos trys faros, plius pūtikas, plius magelis su keturiom kolonėlėm, valytuvas, laikrodis, skydelio pašvietimo 3-5 lempukai ir 4 lempukai termoreguliavimo, peleninės ir prikūrkės pašvietimui, na dar pastoviai įkištas koks pakrovėjas prikūrkėn, tai Navi, tai fotiko ar telefo.
Bet generatoriaus atiduodamų 50A tikrai pakaks.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 10:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Super, ačiū už kompetetingas nuomones ir siūlymus.

O jei pastatyt per penkiakontaktę relę ir ją žadinti tik starterio relės žadinimo metu, kad atkirstų akumą nuo centrinio pliuso , o paskui, atleidus rakčiuką į degimo padėtį, vėl atšoktų į neutralią zoną ir prijungtų prie centrinio pliuso?
Relė spės sudirbti? Labai didelė rizika, kad ji kažkada prikeps arba nesuveiks, jei paimsiu gerą Hella ar Cartier relę? Tikriausiai relę geriau įdarbinti kaip prijungiančią, negu kaip atjungiančią tokiu atveju :D
Bet tokiu atveju, esant rakteliui neutralioj pozicijoj, vistiek gaučiau maitinimą iš pagalbinio akumo į visą sistemą.
Na, bet taip, tokiu atveju palikus kažką įjungto, atsarginis akumuliatorius praranda savo idėjos prasmę, nes išsikraus abudu. Tikriausiai reikia tikrai maitinti relę nuo kažko įjungto tik esant rakteliui pasuktam, bet ne į START poziciją.
Tiek krovimo kontaktas, tiek tepalo slėgio daviklis čia senųjų tiesioginio jungimo sistemų, kur kontačina neutralioj būsenoj, o užvedus atsijungia. T.y. tiek ant daviklio, tiek ant krovimo dirbančiam motorui masė dingsta. Reik imt nuo ACC tuomet gal.

Arbatos tai ir taip užeisiu. Atsinešiu variklio pravodkę palituot, visus laidus naujais (salone naudotais ir tepalo ir karščio nemačiusiais) pakeist :)

Dominykai - srovės bus truputį daugiau, nes dar gi ant stogo planuojamos trys faros, plius pūtikas, plius magelis su keturiom kolonėlėm, valytuvas, laikrodis, skydelio pašvietimo 3-5 lempukai ir 4 lempukai termoreguliavimo, peleninės ir prikūrkės pašvietimui, na dar pastoviai įkištas koks pakrovėjas prikūrkėn, tai Navi, tai fotiko ar telefo.
Bet generatoriaus atiduodamų 50A tikrai pakaks.


Ir vel as skeptiskai :D tas 50A ties tam tikrom apsukom. Na bet kaip kazkas sake, krausis, bet letai :) Bent jau as patarciau prietaisu isidet stebejimui sroves ir itampos ant bendros sistemos ir tam atskiram akumui. Ir butu idomu poto, kad pakomentuotum kaip karauna abu akumus, kokios sroves :) O to antrojo akumo ideja cia skirata kam? Jeigu pirmasis issikrautu, nieko tokio, yra antras? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Statyk abu po kapotu salia ir pirma stuka vaziuoja vienas-antra kitas. Ir patikima. Ir krausis normalei ir siltai po kapotu gules...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 22:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dominykas rašė:
Statyk abu po kapotu salia ir pirma stuka vaziuoja vienas-antra kitas. Ir patikima. Ir krausis normalei ir siltai po kapotu gules...

Va cia jau ir man patinka, tik isvis kam tas antras akumas? :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kad Suomijos, Norvegijos ar Švedijos kažkur šiaurėje nebūtų "ups...". Imsiu ir antrą starterį, ir antrą generatorių į atsargą. Ir dar šio bei to :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 43 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007