WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vietoje. http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=32317 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 13 2014, 19:32 ] |
Pranešimo tema: | Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vietoje. |
Sumaniau vežtis atsarginį akumuliatorių šen bei ten. Aišku, būtų gerai bagažinėje. Ten yra atvestas pliusas. Nelabai storas, gal kokių 3-4 kvadratų laidukas. Krovimui tokio per akis, prijungi vieną klėmą prie jo, kitą prie masės, ir turi visada pakrautą akumuliatorių. Bet kaip su pvz užvedimu, žvakių kaitinimu ir pan? Ar tokiu būdu prijungus, reiktų prieš užvedant atjungti? Gal yra koks kitas logiškas būdas, kaip mažiau vargo turėti? |
Autorius: | Saulynas [ Gru 13 2014, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
tadas1991 rašė: Sumaniau vežtis atsarginį akumuliatorių šen bei ten. Aišku, būtų gerai bagažinėje. Ten yra atvestas pliusas. Nelabai storas, gal kokių 3-4 kvadratų laidukas. Krovimui tokio per akis, prijungi vieną klėmą prie jo, kitą prie masės, ir turi visada pakrautą akumuliatorių. Bet kaip su pvz užvedimu, žvakių kaitinimu ir pan? Ar tokiu būdu prijungus, reiktų prieš užvedant atjungti? Gal yra koks kitas logiškas būdas, kaip mažiau vargo turėti? Tai ir veškis bagažinėj ,kas kelias dienas pastatysi kraut važiuojant ir visalaik bus pakrautas zapasas |
Autorius: | Dominykas [ Gru 13 2014, 19:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Arba pastatyk gera diodu tilta ir bus kaip rusai sako tuda duij at tuda chuij. Ten eis o is ten ne |
Autorius: | Saulius [ Gru 13 2014, 20:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Dominykas rašė: Arba pastatyk gera diodu tilta ir bus kaip rusai sako tuda duij at tuda chuij. Ten eis o is ten ne Norejau rele pasiulyt kuri suveiktu tik uzvedus varikli, bet diodu variantas gerkai paprastesnis. Tik reik galingus parinkt. |
Autorius: | HeLLmiX [ Gru 14 2014, 01:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Tai pala nesupratau, tu nori ji pajungt i bendra sistema ir kraut su automobilio generatorium, kaip iprastai kraunamas ten priklausantis akumuliatorius? Tokiu atveju manau jokios naudos nebus, nes generatorius nepajegs pakraut abieju akumuliatoriu, nebent labai labai daug vazineji ilgais atsumais. Ryte uzsivedi ir visa diena vazineji be uzgesinimo ir uzvedimo, be sviesu ir be kitos irangos. Ir dar didelem apsukom(reikia ziuret generatoriaus specifikacija ties kuriom apsukom krovimo srove didziausia). Tavo atveju siuliciau pasikraut akuma atskirai ir isimest i bagazine ![]() |
Autorius: | pofke [ Gru 14 2014, 09:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
HeLLmiX rašė: Tai pala nesupratau, tu nori ji pajungt i bendra sistema ir kraut su automobilio generatorium, kaip iprastai kraunamas ten priklausantis akumuliatorius? Tokiu atveju manau jokios naudos nebus, nes generatorius nepajegs pakraut abieju akumuliatoriu, nebent labai labai daug vazineji ilgais atsumais. Ryte uzsivedi ir visa diena vazineji be uzgesinimo ir uzvedimo, be sviesu ir be kitos irangos. Ir dar didelem apsukom(reikia ziuret generatoriaus specifikacija ties kuriom apsukom krovimo srove didziausia). Tavo atveju siuliciau pasikraut akuma atskirai ir isimest i bagazine ![]() O kodėl nepakraus? |
Autorius: | Dominykas [ Gru 14 2014, 10:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Cia juk bus vaziuojama non stop. Faros kaskur 110/12=~10A o kas daugiau ten valgys ventiliatorius? Oj dar gesinimo voztuvas siurbly.bendroj sumoj ten bus apie 15A naudojamu. O genikas tai kiek? 50-60 A? Ko jam nekraut? Letai bet uztikrintai. |
Autorius: | pofke [ Gru 14 2014, 10:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Kad būtų garantuotas krovimo patikrinimas, dar reikia tokio įrankio. ![]() |
Autorius: | assembled [ Gru 14 2014, 13:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Jei ketini naudoti tik kitais tikslais, o ne užvedimui, tada junk tiesiog lygiagrečiai pagrindiniam akumuliatoriui per relę. Relei maitinimą paduok iš pvz. tepalo slėgio jungiklio katras degioja tepalo slėgio lempą. Tuomet akūmas tikrai nebus įjungtas į krovimą, kai motoras nesisuka. Taip pat gali pasistatyti rankinio valdymo trijų padėčių tumblerį: prie vidurinės kojos relės laidą, prie vienos šoninės pastovų minusą, prie kitos šoninės minusą iš minėto jungiklio. Trijų padėčių, nes tos leis akūmą atjungti visai (vidurinė padėtis), įjungti nuolat arba junginėti automatiškai. Reikėtų paminėti, kad toks jungimas nesužavės krovimo relės ir akūmams neužtikrins 10 metų eksploatavimo laiko dėl galimo ne visai optimalaus krovimo režimo, tačiau vienai kelionei to pilnai užteks. Siūlau susimontuoti voltmetrą, jei jo dar nėra. Beje, nepamiršk, kad paprastą švino akūmą galima iškrauti gan nedaug, iki kokių 60-70%(google patikslintų). Giliam iškrovimui skirti geliniai švino akūmai. Diodą statyti nėra sveika, nes ant jo kris įtampa ir nebus pilnai įkraunamas akūmas. Tie 0,7V ant diodo akūmui daug reiškia. |
Autorius: | ukw [ Gru 14 2014, 14:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Vienu žodžiu, užejk Tadai pas mumis ant kavos ir tau trumpai paaiškinsim situaciją. ![]() Tokia sistema pas mane tankobuse yra, veikia puikiai. Antrasis akumas naudojamas šaldytuvui, salono pašvietimui, dar ten visokiom reikmėm. Užkūrimui nenaudojamas. |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 14 2014, 15:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Super, ačiū už kompetetingas nuomones ir siūlymus. O jei pastatyt per penkiakontaktę relę ir ją žadinti tik starterio relės žadinimo metu, kad atkirstų akumą nuo centrinio pliuso , o paskui, atleidus rakčiuką į degimo padėtį, vėl atšoktų į neutralią zoną ir prijungtų prie centrinio pliuso? Relė spės sudirbti? Labai didelė rizika, kad ji kažkada prikeps arba nesuveiks, jei paimsiu gerą Hella ar Cartier relę? Tikriausiai relę geriau įdarbinti kaip prijungiančią, negu kaip atjungiančią tokiu atveju ![]() Bet tokiu atveju, esant rakteliui neutralioj pozicijoj, vistiek gaučiau maitinimą iš pagalbinio akumo į visą sistemą. Na, bet taip, tokiu atveju palikus kažką įjungto, atsarginis akumuliatorius praranda savo idėjos prasmę, nes išsikraus abudu. Tikriausiai reikia tikrai maitinti relę nuo kažko įjungto tik esant rakteliui pasuktam, bet ne į START poziciją. Tiek krovimo kontaktas, tiek tepalo slėgio daviklis čia senųjų tiesioginio jungimo sistemų, kur kontačina neutralioj būsenoj, o užvedus atsijungia. T.y. tiek ant daviklio, tiek ant krovimo dirbančiam motorui masė dingsta. Reik imt nuo ACC tuomet gal. Arbatos tai ir taip užeisiu. Atsinešiu variklio pravodkę palituot, visus laidus naujais (salone naudotais ir tepalo ir karščio nemačiusiais) pakeist ![]() Dominykai - srovės bus truputį daugiau, nes dar gi ant stogo planuojamos trys faros, plius pūtikas, plius magelis su keturiom kolonėlėm, valytuvas, laikrodis, skydelio pašvietimo 3-5 lempukai ir 4 lempukai termoreguliavimo, peleninės ir prikūrkės pašvietimui, na dar pastoviai įkištas koks pakrovėjas prikūrkėn, tai Navi, tai fotiko ar telefo. Bet generatoriaus atiduodamų 50A tikrai pakaks. |
Autorius: | HeLLmiX [ Gru 15 2014, 10:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
tadas1991 rašė: Super, ačiū už kompetetingas nuomones ir siūlymus. O jei pastatyt per penkiakontaktę relę ir ją žadinti tik starterio relės žadinimo metu, kad atkirstų akumą nuo centrinio pliuso , o paskui, atleidus rakčiuką į degimo padėtį, vėl atšoktų į neutralią zoną ir prijungtų prie centrinio pliuso? Relė spės sudirbti? Labai didelė rizika, kad ji kažkada prikeps arba nesuveiks, jei paimsiu gerą Hella ar Cartier relę? Tikriausiai relę geriau įdarbinti kaip prijungiančią, negu kaip atjungiančią tokiu atveju ![]() Bet tokiu atveju, esant rakteliui neutralioj pozicijoj, vistiek gaučiau maitinimą iš pagalbinio akumo į visą sistemą. Na, bet taip, tokiu atveju palikus kažką įjungto, atsarginis akumuliatorius praranda savo idėjos prasmę, nes išsikraus abudu. Tikriausiai reikia tikrai maitinti relę nuo kažko įjungto tik esant rakteliui pasuktam, bet ne į START poziciją. Tiek krovimo kontaktas, tiek tepalo slėgio daviklis čia senųjų tiesioginio jungimo sistemų, kur kontačina neutralioj būsenoj, o užvedus atsijungia. T.y. tiek ant daviklio, tiek ant krovimo dirbančiam motorui masė dingsta. Reik imt nuo ACC tuomet gal. Arbatos tai ir taip užeisiu. Atsinešiu variklio pravodkę palituot, visus laidus naujais (salone naudotais ir tepalo ir karščio nemačiusiais) pakeist ![]() Dominykai - srovės bus truputį daugiau, nes dar gi ant stogo planuojamos trys faros, plius pūtikas, plius magelis su keturiom kolonėlėm, valytuvas, laikrodis, skydelio pašvietimo 3-5 lempukai ir 4 lempukai termoreguliavimo, peleninės ir prikūrkės pašvietimui, na dar pastoviai įkištas koks pakrovėjas prikūrkėn, tai Navi, tai fotiko ar telefo. Bet generatoriaus atiduodamų 50A tikrai pakaks. Ir vel as skeptiskai ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Gru 15 2014, 14:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Statyk abu po kapotu salia ir pirma stuka vaziuoja vienas-antra kitas. Ir patikima. Ir krausis normalei ir siltai po kapotu gules... |
Autorius: | HeLLmiX [ Gru 15 2014, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Dominykas rašė: Statyk abu po kapotu salia ir pirma stuka vaziuoja vienas-antra kitas. Ir patikima. Ir krausis normalei ir siltai po kapotu gules... Va cia jau ir man patinka, tik isvis kam tas antras akumas? ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 15 2014, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus krovimas automobilyje, bet ne savo vieto |
Kad Suomijos, Norvegijos ar Švedijos kažkur šiaurėje nebūtų "ups...". Imsiu ir antrą starterį, ir antrą generatorių į atsargą. Ir dar šio bei to ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |