WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
"Sportinis" oro filtras http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=324 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Anonymous [ Kov 13 2004, 14:15 ] |
Pranešimo tema: | "Sportinis" oro filtras |
paskaiciau pora straipsniuku ir siaip pasidomejau, tai tie filtrai (oro) visai neblogas dalykas. Gal esat isbande? Kokie pastebejimai ir nuomones? Ar apsimoka deti? Siaip variklis turetu geriau "kvepuot" ir ora valo geriau, ir variklio garsas piktesnis turetu buti ![]() zx 1.9i '94 |
Autorius: | malgis [ Kov 13 2004, 18:23 ] |
Pranešimo tema: | |
o jeigu nori, kad variklis geriau kvepuotu - dek i bagazine baliona ![]() ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 13 2004, 20:45 ] |
Pranešimo tema: | |
spartivnas filtras yra praktishka, jo uzhtenka duagiau nei 100.000 km , kas 15.000 nuneshi i melga ir uzh 10 lt jie tau ji ishplaus ir suteps. Arkliu tikrai nedades, gali nesvajoti, variklio garsas pasidarys malonesnis (agresyvesnis). Vienzo praktishkiau nei kishti tuos kartoninius filtrus |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 07:47 ] |
Pranešimo tema: | |
malgis rašė: nezinau, kaip zx'uose, bet bent jau xantia 2.0 16v filtras yra kitoks, nei likusiose ksiusose - apvalus, kurio bendras "kvepavimo" plotas zymiai didesnis. todel sportinio filtro dejimas, manau, butu nepagarba konstruktoriams. aisku isskyrus tuos atvejus, kai dujos saudo ir plastikines filtru dezes velniop laksto.
pas mane jis irgi apvalus, o esme ne kvepavimo plote, o filtravimo kokybej ir pralaidume. Turiu ismatavimus, tai dabar idomu kas, kur ir uz kiek jais prekiauja. Siaip domintu K&N. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 13:41 ] |
Pranešimo tema: | |
audro rašė: Truputi klysta tie kurie mano ,kad filtravimo kokybe geresne nei iprastu filtru.Taip nera nes tam ir yra sportinis ,kad jis daugiau ir lengviau praleistu.Jei vazinejat asfaltuotais keliais jokiu problemu ,bet jei zadat lakstyti zvyrkeliais ,tai tas filtras tikrai ilgai nelaikys tiksliau mikro dulkes greiciau prades patekti i varikli.
bet ta medziaga, is kurios padarytas filtras, ir tepalas, kuriuo jisai suteptas, kaip tik turetu geriau sulaikyti dulkes. Ten kazkaip yra su kruviais, dulkes ta medziaga (is kurios filtras) pritraukia, o prie tepalo jos prilimpa. Ir nemanau, kad standartiniai (popieriniai) yra geriau, jau vien kaina daug ka pasako. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 17:12 ] |
Pranešimo tema: | |
bet jeigu paskaiciuosi, kiek sumokejai keisdamas paprastus filtrus, tai ta kaina ne tokia ir baisi ![]() Nezinot kas jais prekiauja? |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 17:34 ] |
Pranešimo tema: | |
grumlinas rašė: Darius rašė: cia ner ka lygint paprasta su sporcivnu! imetei sportava ir gali nesukt galvos kas 15 tukst km, ir geriau ir patikimiau ir agresyviau!!! o zvyrkeliais vaziuojant kaip tik sportinis filtras yra geriau uz paprasta, juk daba nerasi ralio masinos be sportinio filtro. tik vat vienas minusas - kaina... ![]() nu o su paprastu as galvos nesuku 20-30kkm... is esmes pasikeisk po vasaros sezono ir psio, nereiks po malgas ar kur ten lakstyt ![]() tik va man vistik idomu, kokiose lenktynese su xm td12 dalyvaut prisieina, kad sportinis filtras reikalingas? turek omenyje, jog visu tu raliniu masinku motorai po ralio ardomi ir tvarkomi, kad zvyra is ju iskrapstyt, kuris per "sporcivnus" filtrus susiurbtas buvo, nes kitaip motorukui amen poteriai ![]() seip patariu audro paklausyt, nes jis situos rejkalus vistik geriau ismano uz daugeli "agresyvumo" megeju, nes ne vienas ![]() ![]() ![]() tiek zodziu sventos evangelijos apie pinigu metyma i bala vardan sportinio intereso konservatoriius !! dyzeliui bendrai sportcivnas filtras yra gerai |
Autorius: | xminde [ Kov 14 2004, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip - dyzeliui gerai kai oro daug gauna, ir net ekonomija kuro turetu buti, o jei tiketi reklaminiais bukletai tai net iki 5% AJ turetu prisideti. |
Autorius: | grumlinas [ Kov 14 2004, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Gedas rašė: konservatoriius !! dyzeliui bendrai sportcivnas filtras yra gerai
konservatorius... nu ir kuo gi tas sportfiltris toks geras butent zyzeliui? gal tu ir teisus, bet ka padarysi, kad i visus situs auto-mados pasistenejimus as ziuriu gana skeptiskai. automobiliui jau 100 metu, sistemos is esmes atidirbtos, revoliuciju a la TA ar DS nevyksta, tad visokie mizerni patobulinimai a la sportiniai filtrai ar neoniniai purkstukai is esmes skirti tik is pirkejo kisenes pinigeliui isvilioti, jam suteikiant iliuzija kad pagerejo jo awto eksploatacines savybes. gal jos ir pagereja, bet ne tiek, kad tai taptu SERIJINIU sprendimu. cia juk kalba ejna apie sportini filtra, kuris skirtas SPORTUI, a nea? o sporte niekas perdaug nepergyvena del variklio ilgaamziskumo ![]() pasikartosiu: tiek zodziu sventos evangelijos apie pinigu metyma i bala vardan sportinio intereso |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 18:12 ] |
Pranešimo tema: | |
bet jeigu paprasto ir sportinio filtru kainu skirtumas butu 3-5 kartai, tai manau dauguma net negalvoje imtu sportini. O dabar daugelis ziuri kaip tik i kaina, nevisada vertindami kokybe. Ir kalba eina ne apie AG didinima, o galbut gereni jau esamu isnaudojima ![]() |
Autorius: | audro [ Kov 14 2004, 18:48 ] |
Pranešimo tema: | |
As nesakau ,kad jie daug blogiau sulaiko dulkes ,ir henkis visiskai teisus kad ten tas tepalas puikiai gaudo dulkes.Tik va reikalas tas ,kad ralistai tuos filtrus plauna po kiekvieno ralio,nes jei jie vaziuotu su tokiu uzsikisusiu filtru abejoju kiek ten jegos jis pridetu. O jei kam idomu tai SCT firmos sportini filtra galiu suorganizuoti uz nepilnus 100 Lt.Aisku tai ne Green filter bet kaina irgi visai kita ,jei ka domina galiu tiksliau pasidometi, gal net zenklesne nuolaida galima gauti susidarius norinciu sarasiukui:) |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 18:53 ] |
Pranešimo tema: | |
kazkur skaiciau, kad K&N filtrus reikia valyti, kai dulkiu sluoksnis ~3mm ![]() ![]() 2 audro: geriau suorganizuok K&N ![]() |
Autorius: | audro [ Kov 14 2004, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Galuiu opasakyti is praktikos . Pas mano BX'a(1,9d) yra kazkas panasaus it a sportini filtra ,jis lygiai taip pat plaunamas ir sutepamas tepalu. Problema buvo kai as ji nusipirkau ,kad jis man labai sunkiai trauke ,net variklis pradedavo drebet ir dust,kai uzspausdavai gaza. Kadangi ten tas gudrus filtras ir priedo BX'as pakankamai pavazinetas buvo .tai per alsuokli jau tepalas gan stipriai garavo i filtro deze.Tai uzteko tik praplauti ir visos problemos baigesi.Bet is paziuros tikrai nebuciau pasakes ,kad jis ten labai uzsiterses,tad neisivaizduoju ,kas butu su 3 mm dulkiu sluoksniu kuris prilipes tepalo(nors jo ir labai mazas kiekis) pagalba. O K&N firmos importuotoju nieko nepazystu tad sunkiai kuo padesiu ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 14 2004, 21:16 ] |
Pranešimo tema: | |
tiem filtram butinai salta ora reikia paduot (kaip ir standartiniam turbut). Jeigu filtra dedi ne i deze (air box), tai butinai reikia atskirti nuo variklio, kad negautu silto oro, nes kitaip jis nepateisina vilciu ir idetu pinigu ![]() |
Autorius: | audro [ Kov 14 2004, 21:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Na praktiskai vaziuojant po kapotu karsto oro nebuna ,jis atsiranda tik sustojus. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |