WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 01:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 05 2015, 17:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
Taigi, nusižiūrėjau Citroen C6 su 3.0 benzininiu varikliu, kuriame dar ir dujos yra sumontuotos. Tai buvo vienintelis modelis, kurį pavyko rasti Exclusive komplektacijos su stoglangiu, o dar ir lounge sėdynės gale yra, tad tai yra maksimalios komplektacijos automobilis, kokio nepavyko rasti daugiau nei vieno net užsienyje, tad šio tikrai noriu, kadangi tai būtų automobilis, kurio niekada neparduosiu, o tobulinsiu iki galo (mūsų abiejų). :)

Viena problemų yra ta, jog jo rida - 320 tūkst km. Kiek žinau, ji priklausė Car Invest - prabangaus tarpmiestinio taksi/automobilių su vairuotoju nuomos bendrovei, tad didelė dalis tų kilometrų buvo nuvažiuoti ramiai bei užmiestyje. Dar daugiau, kaip kad ir pasitvirtino apžiūros CP servise metu, ji buvo prižiūrėta - pakaba ideali, išskyrus drėkstantį dešinį hidraulinį cilindrą ir jau varvantį kairįjį. Paminėsiu, kad tepalais apvarvėjusi yra visa ta dalis, kur yra hidraulinis siurblys ir rezervuaras. Mašina važiuoja tikrai gerai visomis prasmėmis. Prieš vežant į CP servisą patikrinau visą elektroniką, visas funkcijas, ABSOLIUČIAI viskas veikė (pradedant LED juostomis durelėse ir baigiant tūrio sensoriais signalizacijoje), išskyrus automatinius valytuvus (veikė visada ir vienodai lėtai), LDW sistemą (nes po autoįvykio su pėsčiuoju buvo pažeisti trys sensoriai) bei kondicionierių (nešaldė) ir kartais stringantį spoilerį. Dar nelabai patiko tai, kad užvedus šaltą variklį, kokią sekundę sklinda toks garsas, lyg nebūtų tepalo, bet po to dirba kaip laikrodis. Dūmų nei užvedant, nei prie didelių apsukų duslintuvas neskleidžia išvis, tepalo bei aušinimo skysčio dangteliai - gražūs. Dar buvo niuansas, jog mašinos priekis po nakties buvo visiškai nusileidęs, bet įjungus degimą mašina greitai pakilo, išsitiesino ir į aukščio reguliavimą reagavo greitai ir tiksliai. Buvo nedidelė balutė prie kairio priekinio rato, tad pagalvojau, kad priekinis slėgis dingo dėl nesandaraus hidraulinio cilindro, kurio naujo kaina - net 250€. CP servise konstatavo, jog mašina - nedaužta, rūdžių nėra, variklis ir greičių dėžė tepalų neleidžia, o akaba - gera, išskyrus priekinius hidraulinius stūmoklius, kurių kairį reikėtų keisti kuo greičiau, o atlikus kompiuterinė diagnostiką, meistras paminėjo tokius dalykus:
*Daugumą klaidų rodo, nes yra nusėdęs akumuliatorius.
*6 cilindro degimas
*Katalizatoriai
*Lietaus sensorius
*Drėgmės sensorius
*Posūkio lemputė
*Trūksta 3 LDW sistemos sensorių
*Spoileris

Lapai, kuriuos man davė, - rusų kalba, kurios nesuprantu. Prisegu tų lapų su klaidomis nuotraukas ir tikiuosi kad kas nors padės juos išversti. Paminėsiu, kad meistras lapą, kur yra variklio klaidos, pavadino "pirmu lapu", kuriame yra sąrašas visų tų klaidų, kurios yra kituose lapuose. Bet įtariu, kad klaidų ten yra daug daugiau. O ir BRC atstovas netoliese buvo, gal ten jie susitarę?


Diagnostikos lapai: http://1drv.ms/1JH7Uax

Ačiū už pagalbą!

P.S.: labai nustebau, forume neradęs Citroen C6 sekcijos. :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 05 2015, 18:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Aš tai nemokėčiau už tokią diagnostiką, kurios rezultatų nesuprantu.
O spausdinti ir duoti skaityti laikinų klaidų šimtus, kurie prisimeta pabandžius porąkart užvest su nusėdusiu akumu, arba kai važiuojant sugenda generatorius ir išsikrauna akumuliatorius iki mašinos užgesimo. Pars niekad lapų žmonėms nespausdinu, bet užtai dažnai paaiškinu viską tiek, kiek pats sugebu suprasti, apie esamus/nesamus/įsivaizduojamus gedimus...
P.s. rusų kalbos taip pat praktiškai nemoku, tai neišversiu.

Jei nori normalios diagnostikos anglų kalba, po kurios dar su meistru galėsi ir pakalbėti lietuviškai ir pasiaiškinti problemų niuansus, Vilniuje, kreipkis į forumietį Taurių. Kaune yra kitų žmonių, bet kaip supratau, būtent Vilniuj reikia, nes pas legendų ir super gandų apipintus CP jau spėjai apsilankyti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 05 2015, 23:43 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
tai kad ce ligu maishas su 300 tukst km rida. Del akumo tikrai nerodys katalizatoriaus klaidu. galima akumuliatoriu ir pakrauti manau? P.S. kaip atvazhiavote iki servizo? su nepakarautu akumu?
ce kazhkokie burtai. Shito kibiro tikrai nepirkciau :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 00:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Rida tokios klasės ir amžiaus automobiliui nėra kažkoks stebuklas. Sakyčiau normali, netgi mažoka kaip taksi automobiliui. Todėl nelaikyčiau jos pagrindiniu trūkumu.
O ir nusidėvėjimas pagal ridą irgi atitinkamas.
Mano paskaičiavimu verta pirkti, jei rezerve yra 2000 Eur automobilio atremontavimui.
2 hidrocilindrai 600 Eur. Kondicionierių nemanau, kad užteks freonu papildyti, greičiausiai radiatoriui jau amen 300 Eur. Lietaus ir šviesos davikliai lyg yra integruoti į priekinį stiklą ??? Eur. Nežinomos bėdos su varikliu + katalizatoriai min 500 Eur. Akumas ? Eur.

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 00:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
Akumuliatorius buvo išsikrovęs, nes užvesti reikėjo su pagalba, o po to jau įsikrovė šiek tiek bei užsivedė pati. Katalizatoriai man neatrodo labai svarbu, jei nuo to nenukenčia ekonomiškumas, bet lyg ir lambda klaidų yra (?). Labai būtų gerai, jei kas galėtų išversti, kas ten per klaidos..
Kaina - 4200€ (ir dar dėrėsiuosi), sakyčiau - nedidelė, svarbu, kad ne fatališkos klaidos būtų.
Lietaus sensorius, kaip ir šviesos, yra ant stiklo prie veidrodėlio, bet išsiima lengvai. Kaina naujo - 200€. LDWS sensoriai po 10€, tad dar +30€. Kondiškę bandyčiau pildyti, jei neveiks, tai tvarkyčiau kitą vasarą. Kitaip tariant, tvarkytl planuočiau po truputį, pradedant nuo kritinių komponentų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 03:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Jūs pirma tą klaidų krūvą ištrinkit, pastatykit normalų akumuliatorių, pravažiuokit 50-100km visokiausiais rėžimais, nuo bobutės iki gatvių chuligano, bei gabalą trasoje stabiliu greičiu ir t.t., pralaužykit vairą ir važiuoklę, stabdžius, išbandykit visas elektronines funkcijas, tą patį lietaus ir šviesos daviklius, parkingus ir visas kitas nesąmones. Garantuotai tų klaidų sumažės iki minimumo, o stabilių išvis liks kokia viena ar dvi, ir tie katalizatoriai gal prasidirbt sumąstys dar...
Pabandžius užvesti su tuščiu akumu, visi mašinos kompai, kuriems nepakanka maitinimo, primeta krūvas klaidų. Dažniausiai tik dėl įtampos trūkumo, bet būna, kad prirašo ir kitokių nesąmonių...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 07:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
iš klaidų lapo matyti, kad teks keisti du lambda zondus. ir kad dėl kažkokios priežasties automobilis buvo pervestas į avarinį režimą (galbūt dėl tos pačios).
kitos klaidos laikinos, tikėtina atsiradusios dėl nusėdusio akumo. bet dėl šventos ramybės reiktų įdėti gerą akumuliatorių, ištrinti visas klaidas, ir pravažiavus bent 50 km, žiūrėti, kiek jų atsirado pakartotinai.
su šeštu cilindru įdomi situacija. gal užtektų tik žvakes pakeisti, gal reiktų ir uždegimo ritę keisti. o kadangi jau tokia bėda, nepatingėčiau tuo pačiu ir kompresija pamatuoti.

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 11:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Čia šitas http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 83089.html
parasyk kebulo vin numeri patikrinsiu aptarnavimo istorija garantiniu periodu.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 14:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
VF7TDXFVJ78004961 valst. FHM477


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 06 2015, 16:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
megejasm rašė:
iš klaidų lapo matyti, kad teks keisti du lambda zondus. ir kad dėl kažkokios priežasties automobilis buvo pervestas į avarinį režimą (galbūt dėl tos pačios).
kitos klaidos laikinos, tikėtina atsiradusios dėl nusėdusio akumo. bet dėl šventos ramybės reiktų įdėti gerą akumuliatorių, ištrinti visas klaidas, ir pravažiavus bent 50 km, žiūrėti, kiek jų atsirado pakartotinai.
su šeštu cilindru įdomi situacija. gal užtektų tik žvakes pakeisti, gal reiktų ir uždegimo ritę keisti. o kadangi jau tokia bėda, nepatingėčiau tuo pačiu ir kompresija pamatuoti.

O ne šeštas cilindras su papildomu oru daugiausia problemų turi?

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2015, 01:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
Užvedant šaltą variklį, iš jo sklinda toks garsas:
http://1drv.ms/1H5glqa


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2015, 08:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
Šiandien reikėtų priimti sprendimą, ar galėtumėte padėti? Kur jūsų citrininis solidarumas? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2015, 09:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Jei abejoji, tai neimk.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2015, 11:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2013, 16:18
Pranešimai: 50
pofke rašė:
Jei abejoji, tai neimk.


Pats logiškiausias ir teisingiausias mano nuomone patarimas.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 48 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007