WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kur pirkti tepalus Kaune
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=34228
Puslapis 34

Autorius:  nerimka [ Bal 05 2017, 00:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

jei ne orlen, pirk bet ka. jei dar ir ne lukoil, tada pilk ir toliau neskaityk

Autorius:  tadas1991 [ Bal 05 2017, 06:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

ukw rašė:
Čia iš tos serijos, kai užeini į Lukoil degalinę ir joje visada yra DOT3 stabdžių skysčio. Va čia tai rūpinimasis klientais :)

Ten ir stabdžių skysčio DOT3 visada yra, ir variklių alyvos M8V, ir transmisinės alyvos TEp15 ar tai TAD17, ir aušinimo skysčio "Tosolas".
Žodžiu, visai kaip maksimoj, apie viską pagalvota :)

Įdomu, ar labai tas 79tų metų bolidas paspringtų tuo 10W40.
Mano BX turbodyzelio varikliui originalioj instrukcijoj 89tų metų pats Citroenas siūlo pilti Total Rubia 15W40 žiemos sąlygomis, o dar kažkokį dar lievesnį ir senesnį, jei važinėjama vien šiltuose kraštuose. Quartzo jokio tais laikais dar nebuvo. Mama dešimt metų pylė 10W40, paskui aš du metus pyliau 10W40, o dabar jau du metus pilu 5W40. Nu kaip važiuoja taip važiuoja, niekur rimtai nesisunkia, ir netgi traukia, kuriasi prie didelio šalčio lengvai, tepalo slėgis pakankamas :)
Beje, čia vienas žmogus forume domėjosi dėl benzino CX, ar nereikia mažesnio oktano, o gal priedų vožtuvų tepimui (tipo dėl bešvinio benzino). CXas dar pirmokas, irgi 79tų metų. Tai paskui kai buvo normaliai paskaityta informacija, tai ten žmonės ir bešvinio benzino jau turėjo, ir tepalo jau 10W40, o ne kokio autolo, ir žiguliai Olandijoj sugebėdavo be variklio kapitalinio remonto nuvažiuoti 200kkm ir daugiau, o pas mus kažkodėl kas 60kkm kapitalinio reikėdavo, arba bent kokio velenėlio...

Autorius:  Saulynas [ Bal 05 2017, 07:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

tadas1991 rašė:
ukw rašė:
Čia iš tos serijos, kai užeini į Lukoil degalinę ir joje visada yra DOT3 stabdžių skysčio. Va čia tai rūpinimasis klientais :)

Ten ir stabdžių skysčio DOT3 visada yra, ir variklių alyvos M8V, ir transmisinės alyvos TEp15 ar tai TAD17, ir aušinimo skysčio "Tosolas".
Žodžiu, visai kaip maksimoj, apie viską pagalvota :)

Įdomu, ar labai tas 79tų metų bolidas paspringtų tuo 10W40.
Mano BX turbodyzelio varikliui originalioj instrukcijoj 89tų metų pats Citroenas siūlo pilti Total Rubia 15W40 žiemos sąlygomis, o dar kažkokį dar lievesnį ir senesnį, jei važinėjama vien šiltuose kraštuose. Quartzo jokio tais laikais dar nebuvo. Mama dešimt metų pylė 10W40, paskui aš du metus pyliau 10W40, o dabar jau du metus pilu 5W40. Nu kaip važiuoja taip važiuoja, niekur rimtai nesisunkia, ir netgi traukia, kuriasi prie didelio šalčio lengvai, tepalo slėgis pakankamas :)
Beje, čia vienas žmogus forume domėjosi dėl benzino CX, ar nereikia mažesnio oktano, o gal priedų vožtuvų tepimui (tipo dėl bešvinio benzino). CXas dar pirmokas, irgi 79tų metų. Tai paskui kai buvo normaliai paskaityta informacija, tai ten žmonės ir bešvinio benzino jau turėjo, ir tepalo jau 10W40, o ne kokio autolo, ir žiguliai Olandijoj sugebėdavo be variklio kapitalinio remonto nuvažiuoti 200kkm ir daugiau, o pas mus kažkodėl kas 60kkm kapitalinio reikėdavo, arba bent kokio velenėlio...

Na mano žiguliokui virš 200kkm nereikėjo kapitalinio ,istorija žinoma,nes nuo gimimo pas tėvą ,paskui man atiteko,tiesa velenėliai ir grandinės buvo keistos :)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 05 2017, 07:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
ukw rašė:
Čia iš tos serijos, kai užeini į Lukoil degalinę ir joje visada yra DOT3 stabdžių skysčio. Va čia tai rūpinimasis klientais :)

Ten ir stabdžių skysčio DOT3 visada yra, ir variklių alyvos M8V, ir transmisinės alyvos TEp15 ar tai TAD17, ir aušinimo skysčio "Tosolas".
Žodžiu, visai kaip maksimoj, apie viską pagalvota :)

Įdomu, ar labai tas 79tų metų bolidas paspringtų tuo 10W40.
Mano BX turbodyzelio varikliui originalioj instrukcijoj 89tų metų pats Citroenas siūlo pilti Total Rubia 15W40 žiemos sąlygomis, o dar kažkokį dar lievesnį ir senesnį, jei važinėjama vien šiltuose kraštuose. Quartzo jokio tais laikais dar nebuvo. Mama dešimt metų pylė 10W40, paskui aš du metus pyliau 10W40, o dabar jau du metus pilu 5W40. Nu kaip važiuoja taip važiuoja, niekur rimtai nesisunkia, ir netgi traukia, kuriasi prie didelio šalčio lengvai, tepalo slėgis pakankamas :)
Beje, čia vienas žmogus forume domėjosi dėl benzino CX, ar nereikia mažesnio oktano, o gal priedų vožtuvų tepimui (tipo dėl bešvinio benzino). CXas dar pirmokas, irgi 79tų metų. Tai paskui kai buvo normaliai paskaityta informacija, tai ten žmonės ir bešvinio benzino jau turėjo, ir tepalo jau 10W40, o ne kokio autolo, ir žiguliai Olandijoj sugebėdavo be variklio kapitalinio remonto nuvažiuoti 200kkm ir daugiau, o pas mus kažkodėl kas 60kkm kapitalinio reikėdavo, arba bent kokio velenėlio...

Na mano žiguliokui virš 200kkm nereikėjo kapitalinio ,istorija žinoma,nes nuo gimimo pas tėvą ,paskui man atiteko,tiesa velenėliai ir grandinės buvo keistos :)

Gal ne autolą į karCerį pylėt? Su M8V tikiu, būtų važiavęs. Nes su M8V važiuoja ir BX14, išbandyta. Šiaip mes tokį tepalą pilam į benzopjūklo tą bakelį, kur grandinei tept, nes kainuoja pigiau už grandinės tepalą :)
Bet gi žmonės pildavo ir Autolą, ir solidolą, ir ko tik nepildavo. Esu girdėjęs, kad yra bandžiusių ir aliejų pilti, iš to vargo. Į dėžės irgi Nigrolą pylė, nors LABAI negalima, nes dantračiai hipoidiniai jau nuo pirmo žigulio, 403čio moskvičiaus ir berods nuo Gaz21. Vistiek visi pylė nigrolą, nors instrukcijoje parašyta - NEPILKITE NIGROLO. Mano tėvukas pats su 2103 važinėjo, su dviem ar trim galvų tarpinėm... Į parodos kalną tik antru bėgiu, bet už tai nemokamai.
Ir padangom pūst pompa bagažinėj, arba netgi iškart po kapotu, kas 20km sustot karbiuratoriui prapūst. Nes gi benzinas lievas visoks, o kad kuro filtrą įdėt, tai prabanga. O benzinas tai lievas, nes bake vien rūdys. Dalių nebuvo, nes vos tik atsirasdavo, iškart viską išpirkdavo, nes buvo per pigios. Tai dar dabar diedukų garažai pilni dalių. Neseniai pusę žigulio kėbulo atskirom skardom pardaviau, dar ten mačiau kažkokių važiuoklės dalių pintinė (kur būdavo pinta iš įvairiaspalvio laido) pilna stovi, reiks gal irgi surast, kam reikia, ir padovanot...

Autorius:  Saulynas [ Bal 05 2017, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Įdomu, ar labai tas 79tų metų bolidas paspringtų tuo 10W40.
Mano BX turbodyzelio varikliui originalioj instrukcijoj 89tų metų pats Citroenas siūlo pilti Total Rubia 15W40 žiemos sąlygomis, o dar kažkokį dar lievesnį ir senesnį, jei važinėjama vien šiltuose kraštuose. Quartzo jokio tais laikais dar nebuvo. Mama dešimt metų pylė 10W40, paskui aš du metus pyliau 10W40, o dabar jau du metus pilu 5W40. Nu kaip važiuoja taip važiuoja, niekur rimtai nesisunkia, ir netgi traukia, kuriasi prie didelio šalčio lengvai, tepalo slėgis pakankamas :)
Beje, čia vienas žmogus forume domėjosi dėl benzino CX, ar nereikia mažesnio oktano, o gal priedų vožtuvų tepimui (tipo dėl bešvinio benzino). CXas dar pirmokas, irgi 79tų metų. Tai paskui kai buvo normaliai paskaityta informacija, tai ten žmonės ir bešvinio benzino jau turėjo, ir tepalo jau 10W40, o ne kokio autolo, ir žiguliai Olandijoj sugebėdavo be variklio kapitalinio remonto nuvažiuoti 200kkm ir daugiau, o pas mus kažkodėl kas 60kkm kapitalinio reikėdavo, arba bent kokio velenėlio...[/quote]
Na mano žiguliokui virš 200kkm nereikėjo kapitalinio ,istorija žinoma,nes nuo gimimo pas tėvą ,paskui man atiteko,tiesa velenėliai ir grandinės buvo keistos :)[/quote]
Gal ne autolą į karCerį pylėt? Su M8V tikiu, būtų važiavęs. Nes su M8V važiuoja ir BX14, išbandyta. Šiaip mes tokį tepalą pilam į benzopjūklo tą bakelį, kur grandinei tept, nes kainuoja pigiau už grandinės tepalą :)
Bet gi žmonės pildavo ir Autolą, ir solidolą, ir ko tik nepildavo. Esu girdėjęs, kad yra bandžiusių ir aliejų pilti, iš to vargo. Į dėžės irgi Nigrolą pylė, nors LABAI negalima, nes dantračiai hipoidiniai jau nuo pirmo žigulio, 403čio moskvičiaus ir berods nuo Gaz21. Vistiek visi pylė nigrolą, nors instrukcijoje parašyta - NEPILKITE NIGROLO. Mano tėvukas pats su 2103 važinėjo, su dviem ar trim galvų tarpinėm... Į parodos kalną tik antru bėgiu, bet už tai nemokamai.
Ir padangom pūst pompa bagažinėj, arba netgi iškart po kapotu, kas 20km sustot karbiuratoriui prapūst. Nes gi benzinas lievas visoks, o kad kuro filtrą įdėt, tai prabanga. O benzinas tai lievas, nes bake vien rūdys. Dalių nebuvo, nes vos tik atsirasdavo, iškart viską išpirkdavo, nes buvo per pigios. Tai dar dabar diedukų garažai pilni dalių. Neseniai pusę žigulio kėbulo atskirom skardom pardaviau, dar ten mačiau kažkokių važiuoklės dalių pintinė (kur būdavo pinta iš įvairiaspalvio laido) pilna stovi, reiks gal irgi surast, kam reikia, ir padovanot...[/quote]
Jei rasi ,padovanok man :) ,švogeris du žiguliukus kažkokius bandys kelt ,bus gimtadienio dovana :lol:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2017, 23:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Užmesiu akį, būdamas senajame garaže. Dar ten yra kažkoks tarpinių komplektas. Tik gali būti, kad jau kooperatyvų gamybos, o ten sakė - prasti popieriai..

Autorius:  Saulynas [ Bal 07 2017, 07:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

tadas1991 rašė:
Užmesiu akį, būdamas senajame garaže. Dar ten yra kažkoks tarpinių komplektas. Tik gali būti, kad jau kooperatyvų gamybos, o ten sakė - prasti popieriai..

Sueis ir kooperatiniai šd :)

Autorius:  jonasb [ Bal 18 2017, 08:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Sveiki
Dabar klausimas kaip ligonio ligoniams:
Total quartz ineo ECS ir Total quartz MC3, abu 5w30
A jie kuo rimtai skiriasi?

Aciu

P.S. Citro ligonio... :)

Autorius:  ukw [ Bal 18 2017, 16:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

jonasb rašė:
Sveiki
Dabar klausimas kaip ligonio ligoniams:
Total quartz ineo ECS ir Total quartz MC3, abu 5w30
A jie kuo rimtai skiriasi?

Aciu

P.S. Citro ligonio... :)


Skaitykite kas parašyta etiketėje.

Autorius:  valdas 76 [ Bal 19 2017, 13:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

tadas1991 rašė:
Bet gi žmonės pildavo ir Autolą, ir solidolą, ir ko tik nepildavo. Esu girdėjęs, kad yra bandžiusių ir aliejų pilti, iš to vargo. Į dėžės irgi Nigrolą pylė, nors LABAI negalima, nes dantračiai hipoidiniai jau nuo pirmo žigulio, 403čio moskvičiaus ir berods nuo Gaz21. Vistiek visi pylė nigrolą, nors instrukcijoje parašyta - NEPILKITE NIGROLO. Mano tėvukas pats su 2103 važinėjo, su dviem ar trim galvų tarpinėm... Į parodos kalną tik antru bėgiu, bet už tai nemokamai.
Ir padangom pūst pompa bagažinėj, arba netgi iškart po kapotu, kas 20km sustot karbiuratoriui prapūst. Nes gi benzinas lievas visoks, o kad kuro filtrą įdėt, tai prabanga. O benzinas tai lievas, nes bake vien rūdys. Dalių nebuvo, nes vos tik atsirasdavo, iškart viską išpirkdavo, nes buvo per pigios. Tai dar dabar diedukų garažai pilni dalių. Neseniai pusę žigulio kėbulo atskirom skardom pardaviau, dar ten mačiau kažkokių važiuoklės dalių pintinė (kur būdavo pinta iš įvairiaspalvio laido) pilna stovi, reiks gal irgi surast, kam reikia, ir padovanot...


Tai va,taip ir gimsta legendos apie "sovietinius laikus"... :))))
Solidolo tikrai niekas niekur nepildavo, nes jo natūraliai neįmanoma kur nors įpilti, nebent pakaitinus iki kelių šimtų laipsnių...Tai konsistencinis tepalas, lygiai kaip ir Litol-24 ;)
Nigrolą į dėžes ar tiltus pildavo nebent UAZams, ir tai tik vasarą, žiemą su tokiu tepalu transmisijoj ragai, per tirštas jis. Hipoidinių dantračių nei vienoj pavarų dėžėj anuomet nebuvo, išskyrus tiltus :D
Tam tikrų autodetalių parduotuvėse buvo deficitas, tas tiesa-bet, pvz., Aleksote iš spekuliantų galėjai nusipirkt ką tik nori, nors ir anie vis dairydavos per petį, kad koks milicinykas neužciokintų...
Ir, aišku, būdavo, kas Žigulių varikliams mažindavo suspaudimo laipsnį, kad galėtų važinėt 76 benzu (dar buvo ir 72), bet tolko iš to jokio...Ekonomijos jokios, juolab kad ir 93 benzo, išskyrus 1990 m. blokadą, būdavo galima gaut be problemų ir nebūtinai degalinėj...
Dar tais laikais labai vogdavo ratus ir valytuvus, bet tai jau kita istorija :)

Autorius:  Saulynas [ Bal 19 2017, 13:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Bet gi žmonės pildavo ir Autolą, ir solidolą, ir ko tik nepildavo. Esu girdėjęs, kad yra bandžiusių ir aliejų pilti, iš to vargo. Į dėžės irgi Nigrolą pylė, nors LABAI negalima, nes dantračiai hipoidiniai jau nuo pirmo žigulio, 403čio moskvičiaus ir berods nuo Gaz21. Vistiek visi pylė nigrolą, nors instrukcijoje parašyta - NEPILKITE NIGROLO. Mano tėvukas pats su 2103 važinėjo, su dviem ar trim galvų tarpinėm... Į parodos kalną tik antru bėgiu, bet už tai nemokamai.
Ir padangom pūst pompa bagažinėj, arba netgi iškart po kapotu, kas 20km sustot karbiuratoriui prapūst. Nes gi benzinas lievas visoks, o kad kuro filtrą įdėt, tai prabanga. O benzinas tai lievas, nes bake vien rūdys. Dalių nebuvo, nes vos tik atsirasdavo, iškart viską išpirkdavo, nes buvo per pigios. Tai dar dabar diedukų garažai pilni dalių. Neseniai pusę žigulio kėbulo atskirom skardom pardaviau, dar ten mačiau kažkokių važiuoklės dalių pintinė (kur būdavo pinta iš įvairiaspalvio laido) pilna stovi, reiks gal irgi surast, kam reikia, ir padovanot...


Tai va,taip ir gimsta legendos apie "sovietinius laikus"... :))))
Solidolo tikrai niekas niekur nepildavo, nes jo natūraliai neįmanoma kur nors įpilti, nebent pakaitinus iki kelių šimtų laipsnių...Tai konsistencinis tepalas, lygiai kaip ir Litol-24 ;)
Nigrolą į dėžes ar tiltus pildavo nebent UAZams, ir tai tik vasarą, žiemą su tokiu tepalu transmisijoj ragai, per tirštas jis. Hipoidinių dantračių nei vienoj pavarų dėžėj anuomet nebuvo, išskyrus tiltus :D
Tam tikrų autodetalių parduotuvėse buvo deficitas, tas tiesa-bet, pvz., Aleksote iš spekuliantų galėjai nusipirkt ką tik nori, nors ir anie vis dairydavos per petį, kad koks milicinykas neužciokintų...
Ir, aišku, būdavo, kas Žigulių varikliams mažindavo suspaudimo laipsnį, kad galėtų važinėt 76 benzu (dar buvo ir 72), bet tolko iš to jokio...Ekonomijos jokios, juolab kad ir 93 benzo, išskyrus 1990 m. blokadą, būdavo galima gaut be problemų ir nebūtinai degalinėj...
Dar tais laikais labai vogdavo ratus ir valytuvus, bet tai jau kita istorija :)

Jo ,su valytuvais tai tragedija būdavo :doom: ,nenusiemei -nerasi :?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 19 2017, 20:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Bet gi žmonės pildavo ir Autolą, ir solidolą, ir ko tik nepildavo. Esu girdėjęs, kad yra bandžiusių ir aliejų pilti, iš to vargo. Į dėžės irgi Nigrolą pylė, nors LABAI negalima, nes dantračiai hipoidiniai jau nuo pirmo žigulio, 403čio moskvičiaus ir berods nuo Gaz21. Vistiek visi pylė nigrolą, nors instrukcijoje parašyta - NEPILKITE NIGROLO. Mano tėvukas pats su 2103 važinėjo, su dviem ar trim galvų tarpinėm... Į parodos kalną tik antru bėgiu, bet už tai nemokamai.
Ir padangom pūst pompa bagažinėj, arba netgi iškart po kapotu, kas 20km sustot karbiuratoriui prapūst. Nes gi benzinas lievas visoks, o kad kuro filtrą įdėt, tai prabanga. O benzinas tai lievas, nes bake vien rūdys. Dalių nebuvo, nes vos tik atsirasdavo, iškart viską išpirkdavo, nes buvo per pigios. Tai dar dabar diedukų garažai pilni dalių. Neseniai pusę žigulio kėbulo atskirom skardom pardaviau, dar ten mačiau kažkokių važiuoklės dalių pintinė (kur būdavo pinta iš įvairiaspalvio laido) pilna stovi, reiks gal irgi surast, kam reikia, ir padovanot...


Tai va,taip ir gimsta legendos apie "sovietinius laikus"... :))))
Solidolo tikrai niekas niekur nepildavo, nes jo natūraliai neįmanoma kur nors įpilti, nebent pakaitinus iki kelių šimtų laipsnių...Tai konsistencinis tepalas, lygiai kaip ir Litol-24 ;)
Nigrolą į dėžes ar tiltus pildavo nebent UAZams, ir tai tik vasarą, žiemą su tokiu tepalu transmisijoj ragai, per tirštas jis. Hipoidinių dantračių nei vienoj pavarų dėžėj anuomet nebuvo, išskyrus tiltus :D
Tam tikrų autodetalių parduotuvėse buvo deficitas, tas tiesa-bet, pvz., Aleksote iš spekuliantų galėjai nusipirkt ką tik nori, nors ir anie vis dairydavos per petį, kad koks milicinykas neužciokintų...
Ir, aišku, būdavo, kas Žigulių varikliams mažindavo suspaudimo laipsnį, kad galėtų važinėt 76 benzu (dar buvo ir 72), bet tolko iš to jokio...Ekonomijos jokios, juolab kad ir 93 benzo, išskyrus 1990 m. blokadą, būdavo galima gaut be problemų ir nebūtinai degalinėj...
Dar tais laikais labai vogdavo ratus ir valytuvus, bet tai jau kita istorija :)

Na nebūtina kiekvieno mano žodžio rimtai priimti. Solidolus ir litolus naudoju dar ir dabar pagal vienintelę paskirtį, kur jie tinkami - tepti visokiems sriegiams ir kitoms nesąmonėms, kur reikia pigaus ir tiršto tepalo, o jo kokybė ne itin reikšminga. Žinau, kaip jie atrodo ir veikia. Žinau ir kam Nigrolas skirtas ir naudotas. Čia apie tai, kad prie -20C Nigrolas būna jau nebe nigrolas, o solidolas...
Nigrolą pildavo ir UAZams ir ne tik UAZams, bet tiems, kam jis iš tikro tinkamas, tie žmonės, kurie mokėjo remontuoti ir žinojo, kaip tai daroma. Visi kiti pylė iš nežinojimo arba nenorėjimo žinoti, arba neturėjimo, ir daug kur kitur, kur netinka.
Deficitai pagrinde ir buvo dėl to, kad diedukų garažai dar dabar tų deficitinių nepanaudotų dalių pilni, o tie, kam reikėjo tikrai, tai taip ir negavo :) Mama kažkada atstovėjo pusę paros eilėj prie bananų ir nusipirko 22kg (buvo dviese, kitaip būtų nepardavę), tai pusė jų paskui sugedo.d
O ekonomija iš 76 ar kokio kito žemo oktano benzino buvo tik tokia, kad kai kam jo tiesiog nereikėjo pirkti, o 93čią reikėjo, nors degalinėje buvo abiejų.
Nors ir negyvenau tais laikais, bet faktai patikrinti ir tikrai ne melagingi.

Autorius:  valdas 76 [ Bir 26 2017, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Viskas būtų lyg ir nieko, bet jūs man paaiškinkit, kaip tas pats tepalas Švedijoj su 25% PVM gali būt pigesnis, negu lietuviškoj kontoroj su 21% PVM? Siuntimas pas mus, beje, nemokamas...
https://www.dackonline.se/cgi-bin/oshop ... disabled=1
ir
https://e-shop.eoltas.lt/3425901018225-TOTAL/

Panašu, kad viąrslinykų godumas toks pats beribis, kaip ir galaktika...

Autorius:  ukw [ Bir 26 2017, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Tik nemyžkite sau į batus, ponai pridurkai. Susiradot brangiausią įmanomą kainą Lietuvoj ir lyginat su pigiausia Švedijoj. Tai gal susiraskite pigiausią Lietuvoj ir tada lyginkite. Šitą tepalą galiu pasiūlyt už 22€ (bet aš ne parduotuvė, tai ateinat ir pasiimat). Pas autoplikį jis 26. Pigu.lt jis kainuoja 25. Kitur ir netikrinau.

Autorius:  valdas 76 [ Bir 26 2017, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Kur pirkti tepalus Kaune

Puikiai žinom tas kainas, gerbiama moterie, bet tačiau kadangi aš dabar Švedijoj, tai ir tepalo man reikia čia, o ne iš Lietuvos (nebent kas atsiųstų nemokamai,kuo aš smarkiai abejoju), plius nusimetu PVMą, itogo lieka apie 25 su puse euro... Kapyš?

Puslapis 34 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/