WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 01 2017, 22:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2017, 22:47
Pranešimai: 6
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Ruošiuosi pirkti 2013 metų C4, 1.6 HDI, su EGS pavarų dėže. Nuvažiavusi ~46000 km

Noriu paklausti, ką reiktų būtinai atlikti nuspirkus, į ką atkrepti dėmesį, ką ir kokiame servise atlikti, kad paruošti mašiną ilgam tarnavimui?

Ačiū.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 02 2017, 08:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
onix45 rašė:
Sveiki,

Ruošiuosi pirkti 2013 metų C4, 1.6 HDI, su EGS pavarų dėže. Nuvažiavusi ~46000 km

Noriu paklausti, ką reiktų būtinai atlikti nuspirkus, į ką atkrepti dėmesį, ką ir kokiame servise atlikti, kad paruošti mašiną ilgam tarnavimui?

Ačiū.


Jeigu rida tikra, tarnaus ilgai. Dėl 1.6Hdi variklio, keisk tepalus dažniau nei numato gamintojas.
Vilniuje gali vežti į Citroligoninę.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 02 2017, 15:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2017, 22:47
Pranešimai: 6
Miestas: Vilnius
O ar verta šitam modeliui atjunginėti EGR ir DPF, ar tai pailgintų variklio ar turbinos gyvavimo laiką?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 03 2017, 05:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vertinkit pagal būklę. Kol slėgis FAPe nėra virš normos ribų ir regeneracijos retesnės, negu kokie 500km, išvis nėra ko sukti galvos, nes ten pasipriešinimas būna normos ribose ir niekam per daug tikrai nekenkia. Juk senieji 2.2HDi su FAP filtrais jau buvo, bet jų ridos nežmoniškos. Laiku keičiant arba laiku išėmus filtrą, manau ne vienas yra ir kokį milijoną prasukęs be kapitalinio. Na, bent pusę milijono tai tikrai. Nes purkštukai gamykliniai apie 400kkm važiuoja, tai jei turi žmonės su tokiais variklis bėdų su purkštukais, o rida 200kkm, tai tikėkit tikėkit.
EGR variklio sveikatai gėrio nepriduoda tikrai, nes nuolat valgo savo pačio išmetimą ir suodžius, užneša ne tik kolektorių, bet ir vožtuvus, ir visas tas brudas patenka į degimo kamerą ir yra deginamas, bet pagal labai gražią teoriją, tai priduoda ne tik ekologijos, bet ir šiek tiek ekonomijos.
Spręsti jums.
Įspėju tik kad, jei išprograminsit FAP filtrą, tai išėmimas toks tikrai normalus, nieko labai baisaus, nes dar ten viskas ardosi. Bet jei programinsit EGRą, tai atjungimas nėra labai skanus. Aš už fiškės atjungimą nuo vožtuvo esu ėmęs 20eur, ir čia buvo gera kaina :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 03 2017, 10:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Tadai, truputį klaidini žmogų dėl purkštukų, bosch kurie ėjo į 68kw versiją, tikrai tarnauja ilgai, tačiau Siemens kurie ėjo į galingesne 82 kw versiją, būna jau ir po 100 k km pasibaigia.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 03 2017, 16:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2017, 22:47
Pranešimai: 6
Miestas: Vilnius
O jei tarkim norėčiau (profesionaliai) atjungti EGR, bet palikti DPF, ar nepradėtų DPF ženkliai dažniau kimštis, ar kaip kitaip gesti?
Pastebėjau, jog daug kas tiesiog atjungia EGR sistemos kištuką, arba ją užblokuoja paprasta metaline plokštele, ir daugiau nieko neprogramavę ir nieko nedarę su DPF važinėja be problemų. Aišku dega įspėjimo lemputės, bet tai netrukdo.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C4 2013 pirkimas
StandartinėParašytas: Geg 03 2017, 22:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Dpf(fap) veiks kaip veikes....teoriskai dirbant egr fap'as gal net ir greiciau turetu kistis, bet cia tik teorija....pas mane abu egr atjungti(fyskes) ir isprogramuoti,o fap'as paliktas, kol nekelia problemu tol vazineju ir nieko nedarau :labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007