WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C4 2013 pirkimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=34337
Puslapis 11

Autorius:  onix45 [ Geg 01 2017, 22:56 ]
Pranešimo tema:  C4 2013 pirkimas

Sveiki,

Ruošiuosi pirkti 2013 metų C4, 1.6 HDI, su EGS pavarų dėže. Nuvažiavusi ~46000 km

Noriu paklausti, ką reiktų būtinai atlikti nuspirkus, į ką atkrepti dėmesį, ką ir kokiame servise atlikti, kad paruošti mašiną ilgam tarnavimui?

Ačiū.

Autorius:  Vilimantas [ Geg 02 2017, 08:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

onix45 rašė:
Sveiki,

Ruošiuosi pirkti 2013 metų C4, 1.6 HDI, su EGS pavarų dėže. Nuvažiavusi ~46000 km

Noriu paklausti, ką reiktų būtinai atlikti nuspirkus, į ką atkrepti dėmesį, ką ir kokiame servise atlikti, kad paruošti mašiną ilgam tarnavimui?

Ačiū.


Jeigu rida tikra, tarnaus ilgai. Dėl 1.6Hdi variklio, keisk tepalus dažniau nei numato gamintojas.
Vilniuje gali vežti į Citroligoninę.

Autorius:  onix45 [ Geg 02 2017, 15:22 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

O ar verta šitam modeliui atjunginėti EGR ir DPF, ar tai pailgintų variklio ar turbinos gyvavimo laiką?

Autorius:  tadas1991 [ Geg 03 2017, 05:57 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

Vertinkit pagal būklę. Kol slėgis FAPe nėra virš normos ribų ir regeneracijos retesnės, negu kokie 500km, išvis nėra ko sukti galvos, nes ten pasipriešinimas būna normos ribose ir niekam per daug tikrai nekenkia. Juk senieji 2.2HDi su FAP filtrais jau buvo, bet jų ridos nežmoniškos. Laiku keičiant arba laiku išėmus filtrą, manau ne vienas yra ir kokį milijoną prasukęs be kapitalinio. Na, bent pusę milijono tai tikrai. Nes purkštukai gamykliniai apie 400kkm važiuoja, tai jei turi žmonės su tokiais variklis bėdų su purkštukais, o rida 200kkm, tai tikėkit tikėkit.
EGR variklio sveikatai gėrio nepriduoda tikrai, nes nuolat valgo savo pačio išmetimą ir suodžius, užneša ne tik kolektorių, bet ir vožtuvus, ir visas tas brudas patenka į degimo kamerą ir yra deginamas, bet pagal labai gražią teoriją, tai priduoda ne tik ekologijos, bet ir šiek tiek ekonomijos.
Spręsti jums.
Įspėju tik kad, jei išprograminsit FAP filtrą, tai išėmimas toks tikrai normalus, nieko labai baisaus, nes dar ten viskas ardosi. Bet jei programinsit EGRą, tai atjungimas nėra labai skanus. Aš už fiškės atjungimą nuo vožtuvo esu ėmęs 20eur, ir čia buvo gera kaina :D

Autorius:  exDalimis [ Geg 03 2017, 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

Tadai, truputį klaidini žmogų dėl purkštukų, bosch kurie ėjo į 68kw versiją, tikrai tarnauja ilgai, tačiau Siemens kurie ėjo į galingesne 82 kw versiją, būna jau ir po 100 k km pasibaigia.

Autorius:  onix45 [ Geg 03 2017, 16:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

O jei tarkim norėčiau (profesionaliai) atjungti EGR, bet palikti DPF, ar nepradėtų DPF ženkliai dažniau kimštis, ar kaip kitaip gesti?
Pastebėjau, jog daug kas tiesiog atjungia EGR sistemos kištuką, arba ją užblokuoja paprasta metaline plokštele, ir daugiau nieko neprogramavę ir nieko nedarę su DPF važinėja be problemų. Aišku dega įspėjimo lemputės, bet tai netrukdo.

Autorius:  Vycius [ Geg 03 2017, 22:07 ]
Pranešimo tema:  Re: C4 2013 pirkimas

Dpf(fap) veiks kaip veikes....teoriskai dirbant egr fap'as gal net ir greiciau turetu kistis, bet cia tik teorija....pas mane abu egr atjungti(fyskes) ir isprogramuoti,o fap'as paliktas, kol nekelia problemu tol vazineju ir nieko nedarau :labas:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/