WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 11:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 11 2017, 18:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 18:45
Pranešimai: 5
Miestas: Panevėžys
Sveiki, pagausėjus šeimai tenka atsižvelgti ne tik į savo automobilinius įgeidžius, bet ir pasirūpinti, kad visi šeimos nariai patogiai ir talpiai galėtų keliauti, tad matyt teks įsigyti pirmą savo gyvenime vienatūrį :) tik visa bėda ta, kad mano akimis šiame segmente nėra nieko itin gražaus pagaminta (kalbu apie 2005-2010 metų tarpsnį), tad jei teks persėsti į minivena mano akims ir dūšiai priimtiniausias atrodo tik Citroen C4 Picasso arba grand Picasso. Gyvenime neesu turėjęs reikalų su Citroenais, tad gal yra jūsų tarpe tų, kurie turi mano paminėtus modelius ir galėtų pasidalinti savo patirtimi ir pastebėjimais? Ar vertas šis Citroenas dėmesio ar visgi geriau ko nors kito dairytis? Kokie atsiliepimai apie 1.6 dyzelinį motorą? Ar ne per silpnas jis šiai mašinai? Mano pageidaujami kriterijai būtų 2.0 dyzelis su mechanine dėže, bet tokie variantai ant tiek reti, kad verti būti įrašyti į raudonąją knygą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2017, 23:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 18:45
Pranešimai: 5
Miestas: Panevėžys
Gi nors peržiūrėta ši mano tema buvo gana daug kartų, bet taip ir nesulaukiau anei vienos nuomonės ar pasisakymo.... Arba čia besilankantieji nevairuoja C4 Picasso/Grand Picasso, arba jei ir vairuoja tai tingi gaišti laiką išdėstydami savo patirtį su šiuo automobiliu :) Tad bandau dar kartą laimę su keletu konkrečių klausimų: kuri blogybė iš dviejų mažesnė - 1.6 dyzeliukas + mechaninė dėžė, ar 2.0 dyzeliukas + robotukas? Ar 1.6 dyzelis problematiškas-nepatikimas ir t.t.? Nes iš daug ko teko girdėti, jog jokiu būdu net nemąstyk apie 1.6 dyzelį. Dar vienas klausimas - kiek iš jūsų ir kaip dažnai turėjote bėdų su elektriniu rankiniu stabdžiu? Ir aplamai, kokių dažniausių bedų su elektronika turi šie Citroen'ai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2017, 23:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
1,6HDi net ir 80kw tokiai karvytei silpnokas. Bet jei gerai prižiūrėtas (dažniau, nei laiku, keisti tepalai ir neužleistas suodžių filtras) ir su mechanine dėže, tai susitvarkysit ekologijas, pasikeisit diržus ir važiuosit. Kažkuriuo metu teks pasikeisti sankabą, tikriausiai geriau dėti su vienmasiu smagračiu, nes šitam jis dar visai tinkamas. Na ir turbūt tiek. Bet sunaudoto ir užleisto, tai geriau nereikia. Žvakės keičiasi sunkokai, dažnokai lūžta, bet pasikeitus vieną kartą gerom - bėdų nebebūna žiemą.
2.0HDi tikriausiai mažiau kels problemų. Galbūt teks pasikeisti purkštukus, jei žiemą sunkiai kursis. Žvakės keičiasi lengviau, nelūžta. Robotas - tai ir sankaba kažkada lūš, kaip ir 1,6HDi, ir galbūt ir pats robotas pagęs, bet gal ir ne. Diržas aišku taip pat. Nu bet smarvės jis turi daugiau, kai mechanika arba automatas.
Šiaip tikriausiai geriausiai, jei būtent dyzelio reikia, dairytis dvilitrio automato arba mechaninio, bet gali tekti ilgokai dairytis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 00:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 18:45
Pranešimai: 5
Miestas: Panevėžys
tadas1991 rašė:
1,6HDi net ir 80kw tokiai karvytei silpnokas. Bet jei gerai prižiūrėtas (dažniau, nei laiku, keisti tepalai ir neužleistas suodžių filtras) ir su mechanine dėže, tai susitvarkysit ekologijas, pasikeisit diržus ir važiuosit. Kažkuriuo metu teks pasikeisti sankabą, tikriausiai geriau dėti su vienmasiu smagračiu, nes šitam jis dar visai tinkamas. Na ir turbūt tiek. Bet sunaudoto ir užleisto, tai geriau nereikia. Žvakės keičiasi sunkokai, dažnokai lūžta, bet pasikeitus vieną kartą gerom - bėdų nebebūna žiemą.
2.0HDi tikriausiai mažiau kels problemų. Galbūt teks pasikeisti purkštukus, jei žiemą sunkiai kursis. Žvakės keičiasi lengviau, nelūžta. Robotas - tai ir sankaba kažkada lūš, kaip ir 1,6HDi, ir galbūt ir pats robotas pagęs, bet gal ir ne. Diržas aišku taip pat. Nu bet smarvės jis turi daugiau, kai mechanika arba automatas.
Šiaip tikriausiai geriausiai, jei būtent dyzelio reikia, dairytis dvilitrio automato arba mechaninio, bet gali tekti ilgokai dairytis.


Tai vat jau ilgokai seku skelbimus ir derinys dvilitris plius mechanika pasirodo skelbimuose rečiau nei visiškas saulės užtemimas Lietuvoje. Beje, kiek suprantu tikro, pilno, klasikinio automato pas šituos Citroenus ir nebuvo? Tik tie robocopai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 00:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pas dvilitrį grandą lygtai buvo. Esu skaitęs forumuose žmonių atsiliepimų, kurie turi ar turėjo. Bet gyvai neteko dar sutikti. Katalogas rodo, kad buvo.
O kaip pas ne grandą - nežinau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 07:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Esu gyvai tik du grandus 2.0 su tikru automatu ciupinejes :) Visi kiti robo..

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 10:02 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
patarciau roboto nepirkti. man jis visiskai nepatinka kaip dirba bei ten visada beda su galinia pneumatinia pakaba.

Dazniausiai ja keicia i paprastas spyruokles.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 10:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pamenu, skaičiau anglų forumuose žmogelių atsiliepimus apie automatines pavarų dėžes Citrių. Žmogelis pasakojo, kaip nepasivargino taupyti ir paklojo berods 2000svarų už naują ar tai gamykliškai pilnai restauruotą 4HP20 pavarų dėžę. Po sumontavimo su nauju OEM tepalu, sakė važiavimas nerealus. Trauka puikia, pavarų perjungimas ne tik be smūgio, bet išvis praktiškai nejuntamas, apsukos net nešokteli ir subinė net nepajaučia, bet ekranėlis rodo, kad jau kita pavara. Buvo giliam šoke žmogus.
Manau, kad su robotu panašiai. Gal ne taip grubiai skiriasi, nes visgi robotas yra mechanika, bet turėtų naujas visai kitaip dirbti. Tik kad nauji pas mus būna tik salone :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 11:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
turi pusbrolis granda bet jo ten rida buvus tubut 500 000 km tai barskutis visas. daug ka pakeite jame tai nuomone nekokia :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 20:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
kobis rašė:
patarciau roboto nepirkti. man jis visiskai nepatinka kaip dirba bei ten visada beda su galinia pneumatinia pakaba.

Dazniausiai ja keicia i paprastas spyruokles.

Tokie pasisakymai yra beda. Kas blogai su pneumatika? Kiek paciam teko susidurti? Atrodo kad kitom masinom neluzta spyruokles, nesusidevi amortikai.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 21:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na ten buvo bėda su pagalvėmis, kurios prakiurdavo, per nesandarumus į kompresorių pritraukdavo drėgno oro iš lauko ir kompresorius pagesdavo. Bet paskui gamintojas problemą išsprendė ir pagalvės buvo modifikuotos. Lygiai ta pati istorija su C5 X7 priekiniais hidrocilindrais, kuriuos atnaujino berods nuo 2010tų ar dar vėliau. Dabar senųjų pagal kodą net nebegalima nupirkti, oficialus Citroen katalogas iškart kiša kitą atnaujintos dalies atnaujintą kodą ir rašo - DĖKIT ŠITUS. Na, ten truputį kitaip, bet čia grubiai tariant :)
Neteko tų pagalvinių nei vieno čiupinėt, bet paprastai tai būna tokios šnekos tų pačių žmonių, kurie sakydavo, kad XMams ar BXams genda amortizatoriai. Dominykas yra jų pakeitęs turbūt ne vieną dešimtį, bet keičiamas amortikas paprastai būdavo tarnavęs kokį pusę lemono kilometrų ir kokius 15-20 metų. Tuomet įdedamas geresnės būklės toks pats naudotas ir dar važiuodavo iki mašinos supuvimo likusius penkis metus. Tai yra daugiau, nei pakankamas patikimumas. Faktas, kad spyruoklės paprasčiau ir patikimiau, bet kai viskas veikia, tai sugedus kapitaliai, visada galima perdaryti.
Vienas klientas turi Renault Master 99tų metų su Citroen hidraulika galiniame tilte. Buvusi greitoji, kad nabašnikui patogiau būtų. Pats tiltas kažkoks nestandartinis, bet amortizatoriai XMiniai, sferos per vamzdelius atskiruose kelmuose, aukščio mechanizmas ir traukutė beveik, kaip Xantijos (trūksta kelių dalių, supaprastintas), tik siurblys elektrinis ir skystis ne LHM, o raudonas. Žodžiu per tuos beveik tris metus, kiek jį turi, keitėm vieną vamzdį į žarną (nes vamzdį pagaminti bėda), prieš tai dar pas Alvydą buvo keistas vienas vamzdis ir suburtas kažkur pamestas stabilizatoriaus laikiklis. Dar skysčio teko per tuos kelis kartus supilti gal kokius penkis kartus. Ir berods šį pavasarį kažkaip ten nulūžo aukščio mechanizmo kojelė kažkuri, turbūt buvo per žiemą bestovint užpuvę, tai kažkoks meistrelis išmankštino, sutepė ir privirino atgal. Buvo atvažiavęs pasitikrint prieš kelias savaites, tai prisiminiau, kokia smagi ta mašina. Važiuoji su šešiametrine karve, trijų metrų aukščio, ir visai nesijaučia, kad tai būtų krovininė mašina, nes plaukia, kaip laivas. Jokių tipinių kietų spyruoklių ar lingių šokinėjimų ar strykčiojimų ir jokių barškėjimų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2017, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Pas mane ne vienas ir ne du ir ne 5 jau buvo atvaziave kad programiskai isjungciau po pakeitimo. Bedos vieniem su oriniais, kurie nutupdavo, kitiem siurbliai nimire. Bet 200k manau turi atlaikyt.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2017, 05:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
pusbrolio turbut 500000km vaziaves tai amen visoms jau galinem pagalvem ir kompresoriui :bum:

Tiek kilometru jos nelaiko.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2017, 07:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
kobis rašė:
pusbrolio turbut 500000km vaziaves tai amen visoms jau galinem pagalvem ir kompresoriui :bum:

Tiek kilometru jos nelaiko.


Gerai kad "tik tiek" tiek važiavęs :D :D :D į šrotą jį, į šrotą!

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2017, 12:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
dar tech apziura praeina savo eiga ilgai riedes ant Marijos zemes :D

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007