WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=34356
Puslapis 12

Autorius:  Alfistas [ Geg 11 2017, 18:55 ]
Pranešimo tema:  Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Sveiki, pagausėjus šeimai tenka atsižvelgti ne tik į savo automobilinius įgeidžius, bet ir pasirūpinti, kad visi šeimos nariai patogiai ir talpiai galėtų keliauti, tad matyt teks įsigyti pirmą savo gyvenime vienatūrį :) tik visa bėda ta, kad mano akimis šiame segmente nėra nieko itin gražaus pagaminta (kalbu apie 2005-2010 metų tarpsnį), tad jei teks persėsti į minivena mano akims ir dūšiai priimtiniausias atrodo tik Citroen C4 Picasso arba grand Picasso. Gyvenime neesu turėjęs reikalų su Citroenais, tad gal yra jūsų tarpe tų, kurie turi mano paminėtus modelius ir galėtų pasidalinti savo patirtimi ir pastebėjimais? Ar vertas šis Citroenas dėmesio ar visgi geriau ko nors kito dairytis? Kokie atsiliepimai apie 1.6 dyzelinį motorą? Ar ne per silpnas jis šiai mašinai? Mano pageidaujami kriterijai būtų 2.0 dyzelis su mechanine dėže, bet tokie variantai ant tiek reti, kad verti būti įrašyti į raudonąją knygą.

Autorius:  Alfistas [ Bir 20 2017, 23:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Gi nors peržiūrėta ši mano tema buvo gana daug kartų, bet taip ir nesulaukiau anei vienos nuomonės ar pasisakymo.... Arba čia besilankantieji nevairuoja C4 Picasso/Grand Picasso, arba jei ir vairuoja tai tingi gaišti laiką išdėstydami savo patirtį su šiuo automobiliu :) Tad bandau dar kartą laimę su keletu konkrečių klausimų: kuri blogybė iš dviejų mažesnė - 1.6 dyzeliukas + mechaninė dėžė, ar 2.0 dyzeliukas + robotukas? Ar 1.6 dyzelis problematiškas-nepatikimas ir t.t.? Nes iš daug ko teko girdėti, jog jokiu būdu net nemąstyk apie 1.6 dyzelį. Dar vienas klausimas - kiek iš jūsų ir kaip dažnai turėjote bėdų su elektriniu rankiniu stabdžiu? Ir aplamai, kokių dažniausių bedų su elektronika turi šie Citroen'ai?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 20 2017, 23:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

1,6HDi net ir 80kw tokiai karvytei silpnokas. Bet jei gerai prižiūrėtas (dažniau, nei laiku, keisti tepalai ir neužleistas suodžių filtras) ir su mechanine dėže, tai susitvarkysit ekologijas, pasikeisit diržus ir važiuosit. Kažkuriuo metu teks pasikeisti sankabą, tikriausiai geriau dėti su vienmasiu smagračiu, nes šitam jis dar visai tinkamas. Na ir turbūt tiek. Bet sunaudoto ir užleisto, tai geriau nereikia. Žvakės keičiasi sunkokai, dažnokai lūžta, bet pasikeitus vieną kartą gerom - bėdų nebebūna žiemą.
2.0HDi tikriausiai mažiau kels problemų. Galbūt teks pasikeisti purkštukus, jei žiemą sunkiai kursis. Žvakės keičiasi lengviau, nelūžta. Robotas - tai ir sankaba kažkada lūš, kaip ir 1,6HDi, ir galbūt ir pats robotas pagęs, bet gal ir ne. Diržas aišku taip pat. Nu bet smarvės jis turi daugiau, kai mechanika arba automatas.
Šiaip tikriausiai geriausiai, jei būtent dyzelio reikia, dairytis dvilitrio automato arba mechaninio, bet gali tekti ilgokai dairytis.

Autorius:  Alfistas [ Bir 21 2017, 00:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

tadas1991 rašė:
1,6HDi net ir 80kw tokiai karvytei silpnokas. Bet jei gerai prižiūrėtas (dažniau, nei laiku, keisti tepalai ir neužleistas suodžių filtras) ir su mechanine dėže, tai susitvarkysit ekologijas, pasikeisit diržus ir važiuosit. Kažkuriuo metu teks pasikeisti sankabą, tikriausiai geriau dėti su vienmasiu smagračiu, nes šitam jis dar visai tinkamas. Na ir turbūt tiek. Bet sunaudoto ir užleisto, tai geriau nereikia. Žvakės keičiasi sunkokai, dažnokai lūžta, bet pasikeitus vieną kartą gerom - bėdų nebebūna žiemą.
2.0HDi tikriausiai mažiau kels problemų. Galbūt teks pasikeisti purkštukus, jei žiemą sunkiai kursis. Žvakės keičiasi lengviau, nelūžta. Robotas - tai ir sankaba kažkada lūš, kaip ir 1,6HDi, ir galbūt ir pats robotas pagęs, bet gal ir ne. Diržas aišku taip pat. Nu bet smarvės jis turi daugiau, kai mechanika arba automatas.
Šiaip tikriausiai geriausiai, jei būtent dyzelio reikia, dairytis dvilitrio automato arba mechaninio, bet gali tekti ilgokai dairytis.


Tai vat jau ilgokai seku skelbimus ir derinys dvilitris plius mechanika pasirodo skelbimuose rečiau nei visiškas saulės užtemimas Lietuvoje. Beje, kiek suprantu tikro, pilno, klasikinio automato pas šituos Citroenus ir nebuvo? Tik tie robocopai?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2017, 00:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Pas dvilitrį grandą lygtai buvo. Esu skaitęs forumuose žmonių atsiliepimų, kurie turi ar turėjo. Bet gyvai neteko dar sutikti. Katalogas rodo, kad buvo.
O kaip pas ne grandą - nežinau.

Autorius:  Laimonas [ Bir 21 2017, 07:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Esu gyvai tik du grandus 2.0 su tikru automatu ciupinejes :) Visi kiti robo..

Autorius:  kobis [ Bir 21 2017, 10:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

patarciau roboto nepirkti. man jis visiskai nepatinka kaip dirba bei ten visada beda su galinia pneumatinia pakaba.

Dazniausiai ja keicia i paprastas spyruokles.

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2017, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Pamenu, skaičiau anglų forumuose žmogelių atsiliepimus apie automatines pavarų dėžes Citrių. Žmogelis pasakojo, kaip nepasivargino taupyti ir paklojo berods 2000svarų už naują ar tai gamykliškai pilnai restauruotą 4HP20 pavarų dėžę. Po sumontavimo su nauju OEM tepalu, sakė važiavimas nerealus. Trauka puikia, pavarų perjungimas ne tik be smūgio, bet išvis praktiškai nejuntamas, apsukos net nešokteli ir subinė net nepajaučia, bet ekranėlis rodo, kad jau kita pavara. Buvo giliam šoke žmogus.
Manau, kad su robotu panašiai. Gal ne taip grubiai skiriasi, nes visgi robotas yra mechanika, bet turėtų naujas visai kitaip dirbti. Tik kad nauji pas mus būna tik salone :)

Autorius:  kobis [ Bir 21 2017, 11:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

turi pusbrolis granda bet jo ten rida buvus tubut 500 000 km tai barskutis visas. daug ka pakeite jame tai nuomone nekokia :?

Autorius:  Stasietis [ Bir 21 2017, 20:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

kobis rašė:
patarciau roboto nepirkti. man jis visiskai nepatinka kaip dirba bei ten visada beda su galinia pneumatinia pakaba.

Dazniausiai ja keicia i paprastas spyruokles.

Tokie pasisakymai yra beda. Kas blogai su pneumatika? Kiek paciam teko susidurti? Atrodo kad kitom masinom neluzta spyruokles, nesusidevi amortikai.

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2017, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Na ten buvo bėda su pagalvėmis, kurios prakiurdavo, per nesandarumus į kompresorių pritraukdavo drėgno oro iš lauko ir kompresorius pagesdavo. Bet paskui gamintojas problemą išsprendė ir pagalvės buvo modifikuotos. Lygiai ta pati istorija su C5 X7 priekiniais hidrocilindrais, kuriuos atnaujino berods nuo 2010tų ar dar vėliau. Dabar senųjų pagal kodą net nebegalima nupirkti, oficialus Citroen katalogas iškart kiša kitą atnaujintos dalies atnaujintą kodą ir rašo - DĖKIT ŠITUS. Na, ten truputį kitaip, bet čia grubiai tariant :)
Neteko tų pagalvinių nei vieno čiupinėt, bet paprastai tai būna tokios šnekos tų pačių žmonių, kurie sakydavo, kad XMams ar BXams genda amortizatoriai. Dominykas yra jų pakeitęs turbūt ne vieną dešimtį, bet keičiamas amortikas paprastai būdavo tarnavęs kokį pusę lemono kilometrų ir kokius 15-20 metų. Tuomet įdedamas geresnės būklės toks pats naudotas ir dar važiuodavo iki mašinos supuvimo likusius penkis metus. Tai yra daugiau, nei pakankamas patikimumas. Faktas, kad spyruoklės paprasčiau ir patikimiau, bet kai viskas veikia, tai sugedus kapitaliai, visada galima perdaryti.
Vienas klientas turi Renault Master 99tų metų su Citroen hidraulika galiniame tilte. Buvusi greitoji, kad nabašnikui patogiau būtų. Pats tiltas kažkoks nestandartinis, bet amortizatoriai XMiniai, sferos per vamzdelius atskiruose kelmuose, aukščio mechanizmas ir traukutė beveik, kaip Xantijos (trūksta kelių dalių, supaprastintas), tik siurblys elektrinis ir skystis ne LHM, o raudonas. Žodžiu per tuos beveik tris metus, kiek jį turi, keitėm vieną vamzdį į žarną (nes vamzdį pagaminti bėda), prieš tai dar pas Alvydą buvo keistas vienas vamzdis ir suburtas kažkur pamestas stabilizatoriaus laikiklis. Dar skysčio teko per tuos kelis kartus supilti gal kokius penkis kartus. Ir berods šį pavasarį kažkaip ten nulūžo aukščio mechanizmo kojelė kažkuri, turbūt buvo per žiemą bestovint užpuvę, tai kažkoks meistrelis išmankštino, sutepė ir privirino atgal. Buvo atvažiavęs pasitikrint prieš kelias savaites, tai prisiminiau, kokia smagi ta mašina. Važiuoji su šešiametrine karve, trijų metrų aukščio, ir visai nesijaučia, kad tai būtų krovininė mašina, nes plaukia, kaip laivas. Jokių tipinių kietų spyruoklių ar lingių šokinėjimų ar strykčiojimų ir jokių barškėjimų.

Autorius:  Laimonas [ Bir 21 2017, 21:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

Pas mane ne vienas ir ne du ir ne 5 jau buvo atvaziave kad programiskai isjungciau po pakeitimo. Bedos vieniem su oriniais, kurie nutupdavo, kitiem siurbliai nimire. Bet 200k manau turi atlaikyt.

Autorius:  kobis [ Bir 22 2017, 05:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

pusbrolio turbut 500000km vaziaves tai amen visoms jau galinem pagalvem ir kompresoriui :bum:

Tiek kilometru jos nelaiko.

Autorius:  Laimonas [ Bir 22 2017, 07:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

kobis rašė:
pusbrolio turbut 500000km vaziaves tai amen visoms jau galinem pagalvem ir kompresoriui :bum:

Tiek kilometru jos nelaiko.


Gerai kad "tik tiek" tiek važiavęs :D :D :D į šrotą jį, į šrotą!

Autorius:  kobis [ Bir 22 2017, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikalingos nuomonės apie Citroen C4 Picasso

dar tech apziura praeina savo eiga ilgai riedes ant Marijos zemes :D

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/