WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=35073
Puslapis 12

Autorius:  Navanas [ Lap 14 2019, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Šį kartą apie drebėjimus iš pakabos. Net ir seni vilkai pasimauna. taigi:
1. dreba stabdant.
Kalti tik stabdžiu diskai. Negali būti kaltos variklio pagalvės, kaladėlės, pakaba, kreivas kėbulas, kreivi ratlankiai ir t.t. Kalti stabdžių diskai, net jei juos ir keitė prieš mėnesį.
2. Dreba greitėjant.
Daugumoje atvejų kaltos vidinės granatos. Gali būti kaltos variklio pavarų dėžės pagalvės, bet čia jau labiau išimtis. Jei kaltos pagalves , tai gesinant/užvedant variklį variklis turi stipriai vartytis. Vidinės granatos netraška, neišduoda jokių požymių. jei granatos nusiima nuo pusašių, galima sukeist to pačio automobilio vidines granatas vietomis. t.y. kairę dėti ant dešinės dešinę ant kairės. padeda 100 proc. Jei tenka pirkti dėvėtą vidinę grnatą, nesunku ją patikrinti rankomis. tiesiog sukame vieną galą į save, kitą galą nuo savęs ir granatą (pusašį) sustumiam -ištraukiam, sustumiam - ištraukiam. Pusašis turi judėti tolygiai, be jokių striginėjimų.
3. Dreba įvairiai:
tai stabdant, tai greitėjant, tai sukant į vieną pusę, tai sukant į kitą pusę, tai vienu greičiu , tai kitu. Kaltos susiguzavę padangos (turbūt gali būti kalti ir kreivi ratlankiai). Galima paziųrėti pakėlus automobilį ant domkrato, pakeliam, užvedam, Įjungiam pavarą ir vizualiai žiūrim yra guzų ar ne.
4. Dreba tam tikru greičiu. Turbut nereikia niekam aiškinti, bet..... ratų balansavimas. Plika akim nepamatysi, reikia tiesiog perbalansuoti ratus.

Autorius:  Navanas [ Lap 14 2019, 19:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Šis postas atsirado todėl, kad servise mane įtikinėjo, jog stabdant dreba ,dėl variklio pagalvių. Kas yra visiška nesąmonė. buvo trūkę stabdžių diskai.

Autorius:  Saulynas [ Lap 14 2019, 20:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Navanas rašė:
Šis postas atsirado todėl, kad servise mane įtikinėjo, jog stabdant dreba ,dėl variklio pagalvių. Kas yra visiška nesąmonė. buvo trūkę stabdžių diskai.

Kuriam čia dalbajobai dirba?

Autorius:  tadas1991 [ Lap 14 2019, 23:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

Autorius:  nerimka [ Lap 14 2019, 23:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

navanas. viskas tuo pasakyta. praeinam toliau

Autorius:  ukw [ Lap 15 2019, 08:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Fulmun :)

Autorius:  Navanas [ Lap 15 2019, 09:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

tadas1991 rašė:
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

Kertam drąsiai.

Autorius:  valdas 76 [ Lap 15 2019, 13:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Jei vibruoja stabdant, dar gali būti paprastas, bet dažniausiai pražiūrėtas defektas- išsidėvėję suporto kreipiančiosios.

Autorius:  Saulynas [ Lap 17 2019, 10:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

valdas 76 rašė:
Jei vibruoja stabdant, dar gali būti paprastas, bet dažniausiai pražiūrėtas defektas- išsidėvėję suporto kreipiančiosios.

Tikėtina, bet šiaip greičiau užpus nei išsidėvės

Autorius:  Gerasdviratis [ Lap 30 2019, 23:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Autorius:  ukw [ Gru 01 2019, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Xsaros galiniai Bosch atlaikė 4 metus. Nes tiesiog supuvo. Ir tai yra kasdien važiuojanti mašina. Dabar paėmiau ir nupirkau ADBaltic ženklu pažymėtus lenkiškus pigius.

Pas kolegą susisuko ATE diskai, gal po 2metų naudojimo. Tai va ir klausimas, iš ko gaminami ir tie papuikinti firminiai....

Autorius:  valdas 76 [ Gru 02 2019, 15:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

Autorius:  Saulynas [ Gru 02 2019, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

valdas 76 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

:good: tamsta visiškai teisus ,boschą nupirko kitaicai ,tai dabar pagrindinio diržo komplekte guoliukai ARG :wink: :(

Autorius:  nerimka [ Gru 02 2019, 22:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

pirkau ATE raizytus ir ledas, laiko daug metu ir tkm. manau sekmes ir informacijos reikalas. detaliu klastojimas ir permarkiravimas yra didele problema ne tik autodalyse. bet sprendimo nezinau, nebent patirtis, kuri labai greitai gali reikalauti update'o

Autorius:  tadas1991 [ Gru 03 2019, 00:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Diagnostikos ABC: Dreba stabdant, dreba greitejant, dreba po 90 km/h vibruoja

Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

:good: tamsta visiškai teisus ,boschą nupirko kitaicai ,tai dabar pagrindinio diržo komplekte guoliukai ARG :wink: :(

Čia kur nupirko starterių ir generatorių grupę 2018tais metais? Ar dabar jau viską nupirko? Kad pastaruoju metu daug kur kainos Bosch pakrito, tai tiesa, bet ne visur, pakrito ir kokybė, bet irgi ne visur. Dažniausiai ką pastebim, kad krenta kokybė ne tų komponentų, kurių kokybė labiausiai jaudintų gamintoją. Elementariai, pvz Citroen C5 II naujausias automobilis buvo pagamintas 2007tais metais, t.y. prieš dvyliką metų. Jis jau pakankamai senas, kad neapsimokėtų laikyti didelės gamybos linijos kažkur vietoje, tarkime Vokietijoje ar Prancūzijoje. Tada atsiranda Made in China, Tunisia, Israel, Romania, Bulgaria, Malaysia, Korea, Brasil, Argentina, Russia, Poland, Bosnia and Herzegovina ir t.t. Kas nebūtinai reikštų, kad tai yra blogai, bet kai prieš tai būni laikęs anksčiau tuo pačiu kodu dalį, kuri buvo Made in France, matosi skirtumas akivaizdžiai. Aš manau, kad tada į France gamyklas atkeliauja linijos naujiems automobiliams ir jų komponentams, o senos linijos iškeliauja pas kitą pasaulį, kur kepa antrinei rinkai. Arba, jei brangu pervežti, tai netgi ne iškeliauja, o perduodama technologija, ir jie patys sukuria kažkokį panašų daiktą. Daug Bosch filtrų pradėjo prieš maždaug pusmetį atrodyti kitaip, negu atrodydavo prieš tai. Bet pvz tepalo filtras, kuris einamas kaip kasetė beveik visiems PSA dyzeliams ir kai kuriems benzinams nuo kokių 2004tų metų, išliko nepakitęs, nes Made in Germany. O Made in Germany dėl to, kad jis turbūt dar naudojamas naujuose automobiliuose. Tik ilgainiui jų jau mažės, nes naujasis 2,0HDi 133kw vėl turi metalinį tepalo filtrą. Beje, kurio kodas nesiskiria nuo seno HDI, t.y. 66/80kw filtro kodo, vadinasi ir jo kokybė kurį laiką dar tikrai neprastės :)

O Navanui dar neturiu nei gerų, nei blogų žinių. Nes šakės dar nepakeistos. Keisiu kartu su važiuoklės remontu prieš TA, kartu su padangomis į žiemines.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/