Sveiki. Prisiviriau koses ant savo galvos noredamas kitam padeti. Istorija tokia - Citroen C5 2006 metu, 2,2 Hdi, 125 kw. norejau patikrinti pakaitinimo zvakes, kiek dar like gyvu. Kadangi prie paciu zvakiu nera lengvo priejimo, o ju viena fiske stovi po isiurbimo kolektoriumi ir prie jos paprastai neina prieiti, nusprendziau tikrinti per zvakiu pakaitinimo reles jungti. Rele stovi po variklio kompu. Atrodo nieko sudetingo, pasitraukti i sona variklio kompa, atjungti pakaitinimo rele, ir jungtyje atitinkamuose laiduose paziureti ar yra zvakiu varza. Bet... Nieko blogo nepagalvojes versdamas ECU i sona (neatjunges akumuliatoriaus nuo klemu, o tuo labiau ECU nuo jungciu) netycia akimirkai prilieciau ECU prie akumuliatoriaus pliusinio klemo. Ivyko maza kibirkstis, valytuvai pradejo veikti, lempos sviesti ir supratau, kad ivyko labai blogas dalykas ir dabar prisiviriau koses. Gavosi taip, kad variklio ECU gavo trumpa jungima, dabar masina nebesiveda, o Lexia rodo, kad nebera rysio su INJECTION kompu. Pasukus rakteli, esant degimui, isijungia ausinimo ventiliatoriai, o pasukus rakteli link uzvedimo, pasigirsta tik vienas kazkokis reles suveikimas, bet daugiau nieko, nei startero, nei pypsejimu, ekranelyje jokiu perspejimu. Tiesiog nebesiveda.
Saugiklius apsoliuciai visus istikrinau, nei vienas nesupleskejo, visi sveiki. Lexia visus kitus komponentus randa - BSI, radija, veidrodelius, ekranelius, pakaba, vairavima ir t.t. isskyrus INJECTION, raso, kad NO. Atitinkamai kituose kompuose yra pavieniu klaidu, kad nera rysio su INJECTION. Pralekiau per kelis utenos srotus, taciau tokio pacio ECU niekur neturejo. Nusprendziau rizikuoti ir is rrr.lt pavyko rasti lygiai toki pati Bosch ECU su lygiai tokiais paciais kodais ant etiketes nuo tokio paties 2,2 hdi 125 kw ir tu paciu metu. Visas komplektas - ECU, BSI, rakteliai, ir spynele. Laukiu kol atsius kurjeris. Susimokejau zinoma is savo kisenes.
Dabar klausimas - kokie reikalai keiciant tik ECU? Ar pavyks man paprastuoju budu atgaivinti masina - idejus kita identiska pagal kodus ECU - ar uzsives iskart masina, ar reikes dar su Lexia ji kazkaip priristi, ar dar kazka daryti? Tiokioje situacijoje neteko buti, todel gal is anksto kad dar ko neprisidirbciau sulauksiu patarimu is daugiau zinanciu. Manau, kad jei supleskejo tik variklio kompas, apseisiu be keitimo BSI, spyneles ir rakteliu. Laukiu protingu minciu, nes paciam nemalonu pries masinos savininka ir sau paciam. ...kas nedirba, tas neklysta...

P.S. zvakes radau dvi geras, dvi blogas
