Tai kad ta knopkė ne už kickdowną atsakinga, o LIMIT funkcijai reikalinga. Ant mechano ji veikia puikiai, o ant automato gaunas taip, kad važiavai ramiai naudodamas eko variklio rėžimą (greičio palaikymas pagal LIMIT funkciją), nors pedalas ant dugno. Tada spusteli tą mygtuką ir Limit funkcijai įjungia pauzę. O pedalas tai ant dugno. Tai automatas kala dvigubą kickdowną, apsukos per pusę sekundės iš 1,5k šoka į 4-5k, mašina susitąso ir rauna, nes galios pareikalavimas 100proc, kai prieš tai buvo kokia 10proc. Būna net ratus prasuka. Pirmą kartą net išsigandau

Kiek esu matęs automatų su sugedusia ta knopke, tai niekada nebuvo jokių problemų su automato veikimu. Tiek kickdown, tiek double kickdown veikia pagal pedalo procentus, o ne pagal tą mygtuką.
O šiaip, jei neturit pinigų naujam pedalui, tai susilituokit tas varželes, patikrinta ir veikia puikiai. Tik litavimas neskanus, nes medžiaga cinkuotas plienas. Prie to cinko dar truputį limpa, bet jeigu netyčiomis nugramdai arba nudegini, tai jei dirbi tik su elektronika ir nelabai prie nelituojamų metalų tenka lituoti ir neturi jokių ten rūgštinių fliusų ir pan, tai biškį užsiknisimas prisnargliuot. Bet pasidaro

Geriausiai limpa prie senų varžų kojyčių, tai geriau jų pilnai neišdraskyt.