WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pavaros, apsukos, greitis (kada perjungti bėgį)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=4423
Puslapis 12

Autorius:  Anonymous [ Rgs 22 2005, 20:36 ]
Pranešimo tema:  Pavaros, apsukos, greitis (kada perjungti bėgį)

Grynai moteriškas klausimas - koks rekomenduojamas greitis kiekvienai pavarai (atbuliniam nesvarbu), ir kokios turi bųti apsukos tam tikram greičiui? Mano Xantios ( 1,9 SD , 1996/1997) važiuojant 5 pavara 110 km/h apsukos 3100. Ar tai gerai?

Autorius:  raimiux [ Rgs 23 2005, 22:35 ]
Pranešimo tema:  Re: pavaros, apsukos, greitis

Na pirmam bėgiui, tai tikrai sunku pasakyti - pagal garsą ir traukimą pajusi pati.
Antras - iki 40 kmph
Trečias - iki 60 kmph
Ketvirtas - iki 80 kmph
Penktas - beveik iki dugno. tiek kad apsukos neilistu i raudona zona :).
Tai ką išvardijau tinka važiuojant normaliai. skubant galima ir daugiau spustelt.
Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000. Ketvirtu arba penktu bėgiu važiuojant į statų kalną 2000 gali būti mažoka.
Prie 110 kmph 3100 rpm visiškai normalu.

Autorius:  Tukas [ Rgs 26 2005, 08:30 ]
Pranešimo tema:  Re: pavaros, apsukos, greitis

raimiux rašė:
Na pirmam bėgiui, tai tikrai sunku pasakyti - pagal garsą ir traukimą pajusi pati.
Antras - iki 40 kmph
Trečias - iki 60 kmph
Ketvirtas - iki 80 kmph
Penktas - beveik iki dugno. tiek kad apsukos neilistu i raudona zona :).
Tai ką išvardijau tinka važiuojant normaliai. skubant galima ir daugiau spustelt.
Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000. Ketvirtu arba penktu bėgiu važiuojant į statų kalną 2000 gali būti mažoka.
Prie 110 kmph 3100 rpm visiškai normalu.

Tu pamirsai, kad cia dyzelis. Todel kiekvienam begiui galima drasiai numesti po 10kmph. Be to "Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000." sitame rezime per akis apie 2000.

Autorius:  raimiux [ Rgs 26 2005, 10:30 ]
Pranešimo tema:  Re: pavaros, apsukos, greitis

Tukas rašė:
Tu pamirsai, kad cia dyzelis. Todel kiekvienam begiui galima drasiai numesti po 10kmph. Be to "Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000." sitame rezime per akis apie 2000.


Na sutinku kad galima 5 kmph drasiai numest, max iki 10 kmph (lygioj vietoj, nespaudziant daug gazo, arba nuokalnej).
Bet visumoje per mazom apsukom net ir dyzeliui negerai (nesvarbu kad jis vis tiek traukia).

Autorius:  Anonymous [ Rgs 26 2005, 13:02 ]
Pranešimo tema: 

Susipainiojau, tai ar galiu jungti 5 pavarą, važiuojant 60 km/h? Tada apsukos būna apie 1800-1900

Autorius:  Tukas [ Rgs 26 2005, 13:28 ]
Pranešimo tema: 

RASA rašė:
Susipainiojau, tai ar galiu jungti 5 pavarą, važiuojant 60 km/h? Tada apsukos būna apie 1800-1900

Lygioj vietoj drasiai. Ekspoatavau/ir ekploatuoju kelis dyzelius (tame tarpe ir ne << ) ir nieko greiciu dezei neatsitiko ( ir ne tik greiciu dezei).

Autorius:  grumlinas [ Rgs 26 2005, 13:32 ]
Pranešimo tema: 

asmeniškai perjunginėju, pasiekęs greitį:
2 - virš 20
3 - virš 40
4 - virš 50
5 - virš 70
kol kas TFU-TFU-TFU no problem

Autorius:  Doncia [ Rgs 26 2005, 13:34 ]
Pranešimo tema: 

Giedrulis rašė:
RASA rašė:
Susipainiojau, tai ar galiu jungti 5 pavarą, važiuojant 60 km/h? Tada apsukos būna apie 1800-1900


Manau, kad 5-os pavaros anksčiau, kaip iki 80 km/h jungti neverta dėl tikimybės "sudrožti" greičių dėžę. Jei klystu, kolegos, pataisykite. :)

O ir kam tas keistas noras jungti 5-ą prie 60/km/h???


Noras matyt yra taupyti, prisiskaičius fantastinių straipsnių:
http://www.delfi.lt/archive/article.php ... 1126472400

pasinaudojus rekomendacijomis, kuro suvartojimą galima sumažinti vos ne iki nulio :lol:

Autorius:  grumlinas [ Rgs 26 2005, 13:39 ]
Pranešimo tema: 

Doncia rašė:
Noras matyt yra taupyti, prisiskaičius fantastinių straipsnių:
http://www.delfi.lt/archive/article.php ... 1126472400

jo, mirtis po alyvomis iš juoko
"ACE ragina prisiminti, kad automobilio sunaudojamų degalų kiekis priklauso nuo variklio apsukų, todėl aukštesnė pavara turi būti įjungiama pirmai progai pasitaikius. Pirmoji pavara reikalinga pirmiesiems keliems metrams nuvažiuoti, o perkopus maždaug 50 km/val. greitį, jau turi būti įjungta penktoji pavara."
įjungt tai įjungsi, ale žiūrėk, kad neuždustų arba neužtrūkčiotų iki vėmimo ;-)
nesąmonių skyrelis, nes kitame sakinyje jau rašoma apie optimalias perjungimui 2000aps (ką aš iš esmės ir stengiuos daryt) ;-)

Autorius:  Marijonas [ Rgs 27 2005, 07:55 ]
Pranešimo tema: 

ROLKA rašė:
Aš pavaras perjunginėju kai apsukos siekia nuo2500 iki 3000 aps/min. Gaila, kad nėra 6-os pavaros, manau XM 2,0 ji labai praverstų.
As irgi perjungiu pavara tik prie 3000, bo kitaip turbina neaktyvi ir nera malonumo vaziuoti, o jeigu sportuoju tai ir daugiau uzlenkiu

Autorius:  Tukas [ Rgs 27 2005, 08:21 ]
Pranešimo tema:  Re: pavaros, apsukos, greitis

sigius rašė:
Tukas rašė:
raimiux rašė:
Na pirmam bėgiui, tai tikrai sunku pasakyti - pagal garsą ir traukimą pajusi pati.
Antras - iki 40 kmph
Trečias - iki 60 kmph
Ketvirtas - iki 80 kmph
Penktas - beveik iki dugno. tiek kad apsukos neilistu i raudona zona :).
Tai ką išvardijau tinka važiuojant normaliai. skubant galima ir daugiau spustelt.
Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000. Ketvirtu arba penktu bėgiu važiuojant į statų kalną 2000 gali būti mažoka.
Prie 110 kmph 3100 rpm visiškai normalu.

Tu pamirsai, kad cia dyzelis. Todel kiekvienam begiui galima drasiai numesti po 10kmph. Be to "Apsukos 2, 3, 4 bėgiams nesportuojant ir neperkraunant variklio per mažomis apsukomis turėtų būti tarp 2000 ir 3000." sitame rezime per akis apie 2000.

Tai nori pasakyti, kad 5-a pavara dyzeliui galima perjungti prie 70 km/h. Kazkodel man tai norisi i kita puse per 10 km/h tuos skaicius pakeisti, nes man net ir prie 80 kartais geriau vaziuoti ketvirta pavara. Va su V6, tai jau kita kalba. Kartais (kai labai tingedavau perjungineti) ir 40 vaziuodavau 5-a pavara ir pakankamai sekmingai :) Ir tikrai geriau nei su turbodyzeliu 4-a :) Nors gal XM'ui skaiciai ir kitokie...

Pasikartosiu: lygioj vietoj, norint palaikyti arba palaipsniu didinti ta greiti. As nesneku nei apie lenkima, nei apie vaziavima i kalna.

Autorius:  grumlinas [ Rgs 27 2005, 08:28 ]
Pranešimo tema:  Re: pavaros, apsukos, greitis

Tukas rašė:
As nesneku nei apie lenkima, nei apie vaziavima i kalna.

yep - tais atvejais 3 bėgis VEŽ - tapkėdugnas - ir visi kumeliai tavo ;-)

Autorius:  Doncia [ Rgs 28 2005, 13:22 ]
Pranešimo tema: 

visgi keistas tas delfis :bum:
http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... id=7585731

Autorius:  Anonymous [ Rgs 29 2005, 11:57 ]
Pranešimo tema: 

Marijonas rašė:
ROLKA rašė:
Aš pavaras perjunginėju kai apsukos siekia nuo2500 iki 3000 aps/min. Gaila, kad nėra 6-os pavaros, manau XM 2,0 ji labai praverstų.
As irgi perjungiu pavara tik prie 3000, bo kitaip turbina neaktyvi ir nera malonumo vaziuoti, o jeigu sportuoju tai ir daugiau uzlenkiu


Gal jums patinka, kaip mašiniukas kriokia, man smagiau kaip ji plaukia tyliai, tada jauti komfortą. Aišku į kalną 5 pavara nevažiuoju, bet lygiam kelyje 5 pavara, kad ir 60 km/h smagiau nei 4. Tik jeigu tai nesveika mašiniukui, tai sakykit - keisiu savo įpročius.

Autorius:  grumlinas [ Rgs 29 2005, 12:40 ]
Pranešimo tema: 

RASA rašė:
Gal jums patinka, kaip mašiniukas kriokia, man smagiau kaip ji plaukia tyliai, tada jauti komfortą. Aišku į kalną 5 pavara nevažiuoju, bet lygiam kelyje 5 pavara, kad ir 60 km/h smagiau nei 4. Tik jeigu tai nesveika mašiniukui, tai sakykit - keisiu savo įpročius.

šeip nelabai suprantu (tame tarpe ir pirmajame delfio straipsnyje apie kuro taupymą), kaip galima važiuoti 50km/val greičiu 5 pavara. jei jau išvažiavai į lygų užmiesčio kelią (kuriame rekomenduojama ta "išmintis"), tai tikrai nevažiuoji 50 ar 60km/val... aišku, galima važiuot 90km/val 5 bėgiu, prieš gyvenvietę numeti gazą ir pravažiuoji tuo 5 bėgiu 50km/val. na bet kiek čia to taupymo, nes protingiau įmest laisvą ir riedėt ;-) o tikram mieste (kur tas 50km/val ir reikalingas) tai tikrai 5 bėgiu greit nudusi ;-)
kitas dalykas - reikia žiūrėti ne delfio priedurnių sapaliojimus, o gamyklos rekomendacijas, nes taip greit galima motorą (dėl nepakankamo tepimo, pastoviai važiuojant mažom apsukom aukšta pavara) ar pavarų dėžę (dėl perkrovimų pastoviai važiuojant aukštm apsukom žema pavara) užlenkt, o tada tas sutaupytas kuras greit iš kišenės išlėks... šeip juk antru bėgiu ir 10km/val, ir 90km/val galima važiuot. tik pirmu atveju mašinka kreta, o antru kriokia ;-)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/