Tokį vadybininką galima drąsiai priduoti vyresniai grandžiai už atsisakymą atsižvelgti į kliento norus. Aišku, jei įmonės politika tokia, kad tokią paslaugą jie gali suteikti ir teikia, o klientas jos nori.
Nes taip prarandami klientai ir apie tai pokalbio metu vadybininkui galima priminti, jeigu jis, su savo norais kažkur uždirbti blatą, procentą ar dar kur pasikelti, pamiršo tai.
Aš kai banke kokiam sąskaitą atsidarinėju ar kortelę imu, visuomet prižymiu varnelių su visais kitais bankais, kurių paslaugomis naudotis tenka, kokie pinigai švariai suplaukia, tuomet visai kiti žvilgsniai ir žodžiai būna. Auksinė frazė yra "Aš šiaip jūsų banko paslaugomis retai naudojuos, nes bankas XXX turi daug patogesnę elektroninę sistemą ir aptarnavimas padaliniuose greitesnis ir paprastesnis"
Kai ėmiau Virtuoną, irgi bandė manrods kažkokią paprastą kreditinę beveik ta pačia kaina įprūdyt, o kai paaiškinimas, kad aš atėjau su tiksliais norais ir jų nekeisiu, suveikė, bandė paaiškint, kad reikia kitą sąskaitą atsidaryt tai kortelei, bet po dar gilesnio paaiškinimo teko vistiek prie naudojamos kaip antra kortelę pririšt...