Na, niekad nesupratau to trizniavimo dėl padangų
. Restauruotas vasarą naudojau vieną sezoną, ir niekada tos klaidos nebekartosiu, bet žiemą?...
Naujai restauruotos žieminės, ypač dygliuotos, žiemą yra N+ kartų geriau nei porą sezonų atvažinėtos prabangios už 500-800lt/vnt, o jokių restauruotų ir nenaudoju (bei kitiems nepatariu) ilgiau, nei du sezonus.
Kai žmogeliai nusiperka brangias žiemines padangas, o paskui, kad nesėsti į ženklų minusą, trina jas metų metais vos ne iki slikų- graudus vaizdas. O pigiai pirktą daiktą negaila keisti kad ir kas sezoną, jei yra tam poreikis. Bet naujų (restauruotų) padangų 10-12mm protektorius žiemą (ypač kai pilna šlapio sniego) yra nesulyginamai geriau, nei pvz. trejetą žiemų atidrožtų prabangiųjų 7mm.
Dar linksmiau, kai gudročiai, likus 5-6mm protektoriaus, bando brangiai pirktas padangas parduoti (kad nusipirkti pagaliau normalias), bet tikisi gauti bent trečdalį naujų kainos
.
Bus šalta žiema- važinėsiu po senovei su restauruotomis (gal ir dygliuotomis) gale, o jei kas turės noro, maloniai kviečiu pasirungti į Citrinos žiemos slalomą, apsiavus savosiomis prabangiosiomis. Ten taškelius ir surikiuosim; ir virš i, ir virš j, ir gal netgi virš g. Savo automobilį, savo vairavimo manierą ir restauruotas padangas pažįstu pakankamai, kad tai teigti atsipūtus.