WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Tepimo sistemos plovimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=5647 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | DerBio [ Sau 15 2006, 16:32 ] |
Pranešimo tema: | Tepimo sistemos plovimas |
Ka manote pries keiciant tepalus ar verta kokias priemones naudot? Kad isvalytu varikli.. Ka apie tai manote? Ar gal kas naudoje esat? Kaip efektas? |
Autorius: | grumlinas [ Sau 15 2006, 19:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keiciant tepalus |
DerBio rašė: Ka manote pries keiciant tepalus ar verta kokias priemones naudot? Kad isvalytu varikli.. Ka apie tai manote? Ar gal kas naudoje esat? Kaip efektas?
yep, yra tokių priemonių. išplauni indėklus, tada remontuoji variklį... mažiau visokio š... pilk variklin - ilgiau tarnaus ![]() |
Autorius: | malgis [ Sau 15 2006, 19:52 ] |
Pranešimo tema: | |
grumlinas rašė: DerBio rašė: nu tai viskas laiku.. kaip ir priklauso.. bet noriu visa majoneza isnaikint.. nes kiek girdejau kad ir pakeitus tepala vistiek lieka.. tai noriu visa isnaikint.. majonezas nuo netvarkingo alsuoklio visų pirma pareina... išsivalyk alsuoklį, pasikeisk tepalus, filtrus alsuoklis ne netvarkingas, o pagamintas PSA. Jo konstrukcija majoneza sukelia. Tai arba ji sildyti kazkaip reikia, arba valyti. O siaip pavaziavus ilgesni atstuma paprastai isnyksta tas majonezas, nes tai juk yra vandens ir alyvos emulsija. |
Autorius: | DerBio [ Sau 15 2006, 21:27 ] |
Pranešimo tema: | |
kad valiau jau alsuoklio zarna susivariau visas rankas kol issimiau ir ikisau atgal bet viska isvaliau.. taciau pas mane visur jo pilna ir atejo laikas keist jau tepalus tai tuo paciu ir noriu suzinot ar verta kazka pylt kad valytu ar yra kazkokiu kitokiu budu isvaryt visa ta skystimeli.. |
Autorius: | Socrat [ Sau 15 2006, 22:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keiciant tepalus |
DerBio rašė: Ka manote pries keiciant tepalus ar verta kokias priemones naudot? Kad isvalytu varikli.. Ka apie tai manote? Ar gal kas naudoje esat? Kaip efektas?
Ne tik kad neverta, bet ir jokiu būdu nepatariama. |
Autorius: | MAKAS [ Sau 15 2006, 23:21 ] |
Pranešimo tema: | |
O ka daryti tokiu atveju,kai nusiperki automobili ir nezinai koks tepalas ten buvo,keisti vistiek reikia,tada neisvengemai reikia isplauti varikli nuo seno tepalo,ar klystu? ![]() ![]() |
Autorius: | Socrat [ Sau 16 2006, 01:20 ] |
Pranešimo tema: | |
Aišku, kad maišyt negalima. Nusipirkus naują auto, keičiant tepalus, visas "purvas" kartu su senaisiais tepalais pasišalina. Be to tuoj pat prabėgs tie 10000km ir vėl reiks keist, tai tarkim galvok taip, kad likęs "purvas" pasišalins būtent tada. ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Sau 16 2006, 08:11 ] |
Pranešimo tema: | |
MAKAS rašė: O ka daryti tokiu atveju,kai nusiperki automobili ir nezinai koks tepalas ten buvo,keisti vistiek reikia,tada neisvengemai reikia isplauti varikli nuo seno tepalo,ar klystu?
![]() ![]() keičiant tepalus, makalas-kakalas išvarva per porą keitimų, jei taip jau rūpi. seno tepalo likutis toks mizernas, kad jis ignoruotinas. be to, visa ta pusiau sintetika 10W40, kuri dažniausiai supilama į awto, gali maišytis (kažkur forume yra diskusija šia tema, pasieškok) kai pirkau pirmąjį awto, irgi degte degiau noru išlauti variklį, bet patyrę vairekliai mani tuoj atvėsino, nes tie specialūs skysčiai plauti variklius (iš vidaus, ne išorės ![]() ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Sau 16 2006, 08:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Socrat rašė: O apie priedų poveikį taigi parašė tamsta Grumlinas.
vienintelis priedas, kurį naudojau, buvo drėgmės surišėjas kurui - tiek zyzeliukui, tiek bianzynui. prieš žiemą susipildavau būtinai, po to kaip fantazija užeidavo - kas 5-10-15kkm o į karterį, kol nesiruošiu awto atsikratyt, kažkaip nepasiryžtu visokių stebuklingų daktarų varvint |
Autorius: | Saulius [ Sau 16 2006, 08:39 ] |
Pranešimo tema: | |
tie plovikliai nerekomenduotini ir del to, kad gali pakelti purva nuo vienu vietu, ir tuo paciu purvu uzkisti mazesnius tepalo kanalus variklio bloke ir galvoje. Bent taip kazkada kazkas man aiskino. Jei tepalus laiku keiti, tai neturetu but problemu. O kas liecia alsuokli, tai pas mane jis visai nutrukes. Reiketu pasikeisti, ale niekaip uzsisakyt neprisiruosiu. |
Autorius: | Aidas1 [ Sau 16 2006, 08:46 ] |
Pranešimo tema: | |
o as esu ploves ir ne viena karta ir kelioms auto ir visiskai jokio pasalinio poveikio, taciau jei tavo variklis prie pabaigos tai manau kad ploviklis gali tik pagreitinti bet tikrai nesugadinti ir dar, yra plovikliu kurie bpilasi i sena tepala ir plaunasi kartu su juo................... |
Autorius: | vangogas [ Sau 16 2006, 09:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keiciant tepalus |
DerBio rašė: Ka manote pries keiciant tepalus ar verta kokias priemones naudot? Kad isvalytu varikli.. Ka apie tai manote? Ar gal kas naudoje esat? Kaip efektas?
Taigis, keleta sakinuku apie nuosedas (tersalus) variklyje bei ju pasalinimo budus. Kas yra nuosedos? Tai, suodziai, labai smulkus milteliai, kurie yra nepilno sudegimo produktas. Jie patenka i karteri su ismetamosiomis dujomis, patenkanciomis pro stumoklio ziedus. Aukstos ir zemos temperaturos. Auksta temp ir oras sukelia alyvos oksidacija, kurios metu alyva tirsteja, del ko kyla variklio darbine temperatura. Be to i alyva patenka ivairus degimo produktai. auksta variklio detaliu temperatura sudaro palankias salygas tarpusavyje saeikauti alyvoje esantiems ivairiems oksidacijos produktams. Tos saveikos metu susidaro lakai, devos, priedegos, kurios labiausiai seda ant stipriai ikaistanciu detaliu (stumokliai ir t.t.) pavirsiu. Rugstys. Degalams degant, kai kurie degimo produktai reaguoja su dregme ir sudaro stiprias rugstis, tame tarpe sieros bei azoto. Rugstys veikia varikline alyva ir gali sumazinti jos plaunanciasias savybes ir net nusodinti as sunaikinti esancius joje priedus. Ausinimo skystis. Antifrizas yra pagrindinis alyvos priesas. Jis dvejopai skatina nuosedu susidaryma. Pirma, jis iveda i alyva vandeni. Pasekme-anksciau minetos problemos. Antra, maisosi du nesuderinami skysciai-alyva ir antifrizas. Auksta temp. variklyje skatina alyvos ir antifrizo saveika, kurios pasekme yra nuosedos. Dar daug kas priklauso nuo darbo salygu, mechaniniu sutrikimu, nepakankamos variklio prieziuros, del kuriu reiketu varikli plauti su tam tikrais priedais, kuriu sudetyje nebutu mineralinio spirito, o vietoj jo etileno glikolio monobutilo eteris, kuris tirpdo anksciau minetas nuosedas ir nekenkia guminiams rieboksliams. Gal ir daug parasyta, bet manau, kad bus aiskiau plauti varikli ar ne. jei reiks info apie ploviklius, kreipkites. Sekmes keiciant alyva! |
Autorius: | ksona [ Sau 16 2006, 15:48 ] |
Pranešimo tema: | |
servise sake , kad variklio (1.8 8v) negalima plauti (pilti vietoj tepalo ploviklius) , nes varyklije yra kazkoks spiralinis drozliu(metalo) surinktuvas , o nuo plovikliu gali uzsikimsti ar kazkas panasaus... bet tikrai sake kad ploviklio pilti negalima |
Autorius: | velinas [ Sau 16 2006, 16:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keiciant tepalus |
grumlinas rašė: vangogas rašė: Gal ir daug parasyta, bet manau, kad bus aiskiau plauti varikli ar ne. jei reiks info apie ploviklius, kreipkites. nu tai nuo šito ir reikėjo pradėt rašyt visą tą baisią istoriją apie mirtinus suodžius etc.itd.... ![]() šeip va peršnekėjau su žmogum, kuris baigęs to profilio mokslus ir ne vieną motorą išrinko/sudėjo. plovimas šiuo metu nebepraktikuojamas, rekomenduojama pakeisti tepalus ir tiesiog pravažiuoti ne pilną resursą (tipo 10kkm), o pusę-du trečdalius (5-7kkm) ir tada jau normaliai keisti tepalus pilnam resursui tiek žinių iš variklių plovimo fronto ![]() o ka jis sake apie dyzelinius ir benzininius variklius? Tas pats galioja ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Sau 16 2006, 16:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keiciant tepalus |
velinas rašė: o ka jis sake apie dyzelinius ir benzininius variklius? Tas pats galioja
![]() jei nepamiršiu - užklausiu (ans dabar neryšio pogrindin nuėjo ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |