shaltupys rašė:
nu tu čia truputy perlenkei, švelniai tariant...
kaladėlės ne variklis, ir nereikia jom kelių šimtų kad prisidirbtų, t.y. išdiltų pagal disko nelygumus, tas pasidaro po kelių stabdymų. O jei išvažiavus iš serviso extreme situacija? nestabdyt ir kalt kur nors taupant kaladėles???

Tai ką dabar daryti? Atlenkti? Gerai
Apie situacijas nesiruošiu diskutuoti. O tamstos savišvietai, jei neteko susidurti su automobilistams skirtais vadovėliais (man nusišypsojo laimė - dar pradinėse klasėse teko skaityti; ir ne vieną), rekomenduoju visgi pavartuti instrukcijas. Blogiausiu atveju, šis tas yra ir interneto sąšlavyne:
1. 10 diskinių stabdžių įsakymų (Top ten commandments of disc brakes)
http://www.gomog.com/brakes.html
2. "Švelniausia" matyta instrukcija
http://www.dba.com.au/catalogue/pdf/onl ... cement.pdf
3. 5 puslapyje -
http://www.wabco.info/intl/pdf/720/001/024/720_024.pdf
4. Oficiali vieno žinomiausio mūsuose gamintojo instrukcija
http://www.brembo.com/Catalogue/ENG/Fitting.htm
5. Ir ne tik automobiliams
http://www.groveaircraft.com/stcinstructions.pdf
Lengvai pasiekiamos literatūros sąrašą galima tęsti be galo. O jei reikalinga oficiali informacija, rugsėjy galėsiu paimti keletą knygelių iš autotransporto laboratorijos mūsų universitete.
Kaladėlės ne variklis, tačiau stabdžių diskas turi kaisti tolygiai ir ne iki švytėjimo su pamėlynavimo pasekmėmis, kas neužtikrinama kątik pakeitus kaladėles (nebūtinai naujomis).
Diskusiją laikau išsemta. Bent kol nepasidomėsi apie stabdžių sistemos veikimą (nepaviršutiniškai).
P.S. Ar teko girdėti seną gerą rusišką posakį "езда накатом"?