WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 09:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 12:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 22 2006, 10:17
Pranešimai: 42
Miestas: Kaunas
Xantia 18i 94m. perjungiu ties ~1,8-2 apsukų, draugas sako, kad tai nenormalu, o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras. Kaip geriau ir ekonomiškiau?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 12:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
olis rašė:
Xantia 18i 94m. perjungiu ties ~1,8-2 apsukų, draugas sako, kad tai nenormalu, o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras. Kaip geriau ir ekonomiškiau?


Apie tai buvo rahsyta, bet ash parashyt galiu tiek, kad benzininiu varikliui, ir dar 1,8 2500 apsuku tikrai ne pereboras... Benzinas megsta "prasratsa", taciau jei nori vaziuoti ekonomishkai junk pavaras ties 2000-2200 ir bus good... Ishbandyta su trilitriaku XM'u tai Xantia'i 1,8 tikrai tiks...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 13:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
priklauso nuo vaziavimo stiliaus, jei ekonomiskai tai prie mazesniu, bet ne per mazu, bo tada spaudi gaza kad trauktu, ir benzino bega daugiau nei prie didesniu sukiu, as megstu vazineti verzliai tai keliu iki 3000 rpm. o jei noru palakstyti tai ir 4500 dyzeliukam duodu :wink:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 21:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Regis tiksliausias patarimas Oliui būtų- pavaras keiti pagal situaciją. Piriboras aiškiai pažymėtas tachometro skalėje raudona sritimi. Juk esant reikalui spurtuoti nuo 60km/h, nejungsi 5 šaibos dėl tavo galimo "piriboro", o iš 4'os duri į 3'ą ir jauti kad važiuoji (iki kokių 5000rpm), po to sekanti, ir sekanti :fiufiu: . Tiesiog jausti variklį reikia, o ne mąstyti laikas-nelaikas. Nebent patinka klausytis pukšėjimo ir dūsavimo iš po kapoto...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 22:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
proffanas rašė:
Nėra tokio dalyko kaip "geriausios apsukos bėgio perjungimui"... Jei nori pataupyti kurą-pavarą aukštink pasiekęs 70-80% max.variklio sukimo momento apsukų,jei nori rauti nuo šviesoforo-aukštesnį bėgį kalk pasiekęs kad ir 150-170% max.sukimo momento apsukų ar išvis įsukęs variklį iki raudonos tachometro žymos.Vienu atveju pralaimi pagreičio,kitu-kuro;ir kuo aukštesnės apsukos ir didesnis pagreitis-tuo daugiau kuro valgo.Prie pernelyg žemų apsukų (50-60%) paaukštinus pavarą ir davus gazo,prasideda trūkčiojimas ir kurą srebia irgi kibirais.
O tema buvo gvildenta http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=4423
http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=7497
ir dar kažkur;siūlyčiau pasiknisti forume prieš klausiant...


tikra teisybe :)

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 22:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
olis rašė:
o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras.

O tai autostradoje irgi iki 2000 ir ne daugiau ? Kazkaip 130 km/h vaziuojant didesnes apsukos, ir negalvoji tada kad pereboras :wink: Variklis nezino, kuriuo begiu tu vaziuoji. Jam jokio (na beveik jokio) skirtumo, 2 ar 5 begiu 3000 laikai. O kai prievartauji 1500 aps/min 5 begiu i kalna, tada jau jaucia, oi kaip jaucia.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 57 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007