WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ties kokiom apsukom geriausia perjungti pavarą?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=8084
Puslapis 11

Autorius:  olis [ Rgp 16 2006, 12:35 ]
Pranešimo tema:  Ties kokiom apsukom geriausia perjungti pavarą?

Xantia 18i 94m. perjungiu ties ~1,8-2 apsukų, draugas sako, kad tai nenormalu, o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras. Kaip geriau ir ekonomiškiau?

Autorius:  Flyner [ Rgp 16 2006, 12:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Ties kokiom apsukom geriausia perjungti pavarą?

olis rašė:
Xantia 18i 94m. perjungiu ties ~1,8-2 apsukų, draugas sako, kad tai nenormalu, o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras. Kaip geriau ir ekonomiškiau?


Apie tai buvo rahsyta, bet ash parashyt galiu tiek, kad benzininiu varikliui, ir dar 1,8 2500 apsuku tikrai ne pereboras... Benzinas megsta "prasratsa", taciau jei nori vaziuoti ekonomishkai junk pavaras ties 2000-2200 ir bus good... Ishbandyta su trilitriaku XM'u tai Xantia'i 1,8 tikrai tiks...

Autorius:  Marijonas [ Rgp 16 2006, 13:03 ]
Pranešimo tema: 

priklauso nuo vaziavimo stiliaus, jei ekonomiskai tai prie mazesniu, bet ne per mazu, bo tada spaudi gaza kad trauktu, ir benzino bega daugiau nei prie didesniu sukiu, as megstu vazineti verzliai tai keliu iki 3000 rpm. o jei noru palakstyti tai ir 4500 dyzeliukam duodu :wink:

Autorius:  mazas [ Rgp 16 2006, 21:16 ]
Pranešimo tema: 

Regis tiksliausias patarimas Oliui būtų- pavaras keiti pagal situaciją. Piriboras aiškiai pažymėtas tachometro skalėje raudona sritimi. Juk esant reikalui spurtuoti nuo 60km/h, nejungsi 5 šaibos dėl tavo galimo "piriboro", o iš 4'os duri į 3'ą ir jauti kad važiuoji (iki kokių 5000rpm), po to sekanti, ir sekanti :fiufiu: . Tiesiog jausti variklį reikia, o ne mąstyti laikas-nelaikas. Nebent patinka klausytis pukšėjimo ir dūsavimo iš po kapoto...

Autorius:  Vovik [ Rgp 16 2006, 22:06 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Nėra tokio dalyko kaip "geriausios apsukos bėgio perjungimui"... Jei nori pataupyti kurą-pavarą aukštink pasiekęs 70-80% max.variklio sukimo momento apsukų,jei nori rauti nuo šviesoforo-aukštesnį bėgį kalk pasiekęs kad ir 150-170% max.sukimo momento apsukų ar išvis įsukęs variklį iki raudonos tachometro žymos.Vienu atveju pralaimi pagreičio,kitu-kuro;ir kuo aukštesnės apsukos ir didesnis pagreitis-tuo daugiau kuro valgo.Prie pernelyg žemų apsukų (50-60%) paaukštinus pavarą ir davus gazo,prasideda trūkčiojimas ir kurą srebia irgi kibirais.
O tema buvo gvildenta http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=4423
http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=7497
ir dar kažkur;siūlyčiau pasiknisti forume prieš klausiant...


tikra teisybe :)

Autorius:  arix'as [ Rgp 16 2006, 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Ties kokiom apsukom geriausia perjungti pavarą?

olis rašė:
o man atrodo, kad užgazavus iki 2,5 pereboras.

O tai autostradoje irgi iki 2000 ir ne daugiau ? Kazkaip 130 km/h vaziuojant didesnes apsukos, ir negalvoji tada kad pereboras :wink: Variklis nezino, kuriuo begiu tu vaziuoji. Jam jokio (na beveik jokio) skirtumo, 2 ar 5 begiu 3000 laikai. O kai prievartauji 1500 aps/min 5 begiu i kalna, tada jau jaucia, oi kaip jaucia.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/