WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 453 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 31 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2006, 18:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai gal galima Kaune pamatyti juos instaliuotus į kokį nors <<, iš bėdos ir šiaip į kokią kitą auto?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 2 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 25 2006, 22:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kai pamatysių rezultatą, tada ir bus matyti ar skirti tam litų ar ne. Aš net neabejodamas skyriau 500 lt naujam stabdžių kranui (jau antram), pasikeičiau naujus farų stiklus (rinkos kaina 260 lt už vieną), kažkada nepagailėjau 450 lt naujam priekiniam stiklui. Taip, kad ... - saugumas yra pirmoje vietoje. Bet tikrai neinvestuosiu 500 lt į tai, kad naktį vietoje 100 km/h galėčiau važiuoti 120 km/h.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 26 2006, 01:04 
nera ko cia naktim lakstyti :) man pvz isvis nakti nepatinka vaziuoti kur neapsviesta dabar manau bus geriau gal net patiks :) dar neteko labai daug vaziuoti nakti bet skirtuma jau jauciu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 26 2006, 06:06 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai tik dėl saugaus važiavimo tamsiu paros metu ir verti gerinti apšvietimą. Vakar specialiai pravažiavau keliuku iki Kleboniškio su philips blue vision ir philips vision plus ir turiu pasakyti, kad didelio skirtumo nepajaučiau :), bet tai, kad nauji farų stiklai - tai tikrai pajaučiau :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2006, 09:31 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Vilkolakis rašė:
Vakar suzinojau kad xenonai gerai sviecia is lesio.jei jo nera tai skirtumo beveik nepajusit :roll:


Nu teip, pasakei nepagalvojes.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2006, 21:04 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 02 2005, 00:44
Pranešimai: 79
xminde rašė:
Mačiau kaip šviečia lęšis su halogeninėm - ir nepaskysiu, kad geriau nei standartinė fara. Negi HIDams lęšio stiklo pralaidumas kitos, matyt trumpesnė bangos geriau prasiskverbia pro lęšio stiklo struktūrą ???

Čia kaip tai labai mandrai suskėliai apie bangų ilgius ir struktūras. Įtariu šviesos fizikų šiame forume nėra daug, kad nieks neuprato.
Aš galiu pakomentuot iš praktinės pusės, jei kam įdomu.
Pas mane su lęšiu buvo halogenas, pakeičiau į xenon'ą. Nieks nepatarė įsivariau 9000K atrodo "krūtai"- naudos mažai. Kaip nesimatė taip ir nesimato. Persikėliau į vaiduoklių pasaulį net šiurpas ima. Neįmanoma nupasakot tarsi matai ir kartu - ne. Jei kas sumanys ta tema durnavot tai lemputes reikia dėt 4300K, 4500K ar bent jau 5000K. Dabar dėsiu tokias, vėliau papasakosiu :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2006, 23:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Tai vat, kad HIDu paradvjai kabina makaroną eiliniam vartotojui skelbdami K parametrą (spalvos kaitrą), o ne lumenus kas yra šviesos stiprumo parametras. Kuo K didesnis, tuo šviesos banga trumpesnė ir jos skvarba mažesnė - mažiau apšviečia, ir vis labiau akina iš prieš atvažiuojantį:

Sviesos spektras___4300K____6000K_____8000K_____12000K
Sviesos stiprumas__3000 Lm___2500 Lm___2000 Lm___1800 Lm

Taip, kad tik iki 5000 K yra šviečiantys ir humaniški HIDai :).

Šiaip tai,kuo banga trumpesnė,tuo jos skvarba didesnė-už regimą šviesą trumpesnės bangos ir ultravioleto,ir rentgeno,ir gama radiacija etc... Čia turbūt reikalo esmė tame,kad žmogaus akis geriausiai mato geltoną ir žalią spalvas,kas atitiktų temperatūras taip iki 6000K (Saulės temperatūra). O virš 8-9000K,kas atitiktų žydrą spalvą,mano manymu,skirtos būtent priešais važiuojančių akinimui :D nes tada akiai daugiau matosi pati šviesa,nei tai,ką ji apšviečia:vaizdžiai išsireiškiant,vaiduoklių pasaulis... Reiktų paieškoti fizikų komentarų šia tema,jei jau ji nukrypo į tokią-ne vien tik komercinę-pusę... Ar neteks-kaip niekad-dalį temos iš "įvairūs" perkelti prie "bendrų klausimų"? :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 07:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Na jei reikia, tai reikia ;)
Tamsta, greičiausiai panioji šviesos skvarbą nuo energijos. Parašyčiau trejetą už tai kad neišmokai pamokos, bet ne dvejetą už drąsą reikšti nors klaidingą nuomonę. Xmindė teisus. Vaikiškas pavyzdys būtų mūsų Saulytė, kurie šviečia malonia šviesa, kiek gelsva, tačiau jos spektras yra beveik vientisas, t.y. susidedantis iš įvairiausių bangų. Tačiau Saulytei tekant ar leidžiantis, mes matome rausvą ar raudoną (jei yra debesėlių) spalvą. Pagalvokime kodėl... Perkelsiu šį vaizdelį ant 2D plokštumos. Jei įsivaizduokite didelį apskritimą (žemė), aplink jį apibrėžkime šiek tiek didesnį apskritimą, vaizduojantį mūsų atmosferą. Toliau reikalingos minimalios geometrijos žinios. Nupieškime save ant Žemės rutulio ir Saulytės padėtį įvairiose padėtyse. Pakaks vidurdienį ir vakare. Taigi, leidžiantis/kylant Saulytei mus pasiekianti šviesa turi prasiskverbti pro storesnį atmosferos sluoksnį. Pastebėsime, kad mėlynoji spektro dalis jau nebepasiekia mūsų, o vos melsvas dangus būna (ir tik virš mūsų) tik dėl atspindžių viršutiniuose atmosferos sluoksniuose. Matome gražiai raudoną Saulytę ir ji tuo raudonesnė, kuo daugiau atmosferoje priemaišų (garų, dulkių ir t.t.).
Kitas pavyzdys - įvairių spindulių skvarba į žmogaus kūną. Matomi raudonieji spinduliai į audinius prasiskverbia iki 25mm, žalieji 3-5 mm, mėlynieji visiškai sulaikomi epidermio sluoksnyje. Toliau jau nematomi spinduliai vėl skverbiasi giliau tik dėl labai didelės energijos (gal tuo tamsta ir buvo suklaidintas). Ultravioletiniai spinduliai vėl prasiskverbia iki 0,62mm į audinius. Tai va, mieli vaikučiai.

Reikėtų pataisyti ir Xmindę - liumenas (Lm) yra šviesos srauto mato vienetas, o ne šviesos stiprumo. O šviesos stiprumas yra šviesos srauto erdvinis tankis, kuris nurodomas žvakėmis "kandelomis" (cd)

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 08:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Ką padarysi, pakvietė fizikus ... ;)
Prisijungsi?

Kalbant apie "Xenonus", tai nauja technologija, pradėta naudoti kaip tolimesnis placdarmas šviesos technikoje, kai "halogenai" išsisėmė ir sustojo ties 1550 - 1800 Lm riba.
Iškart noriu pasakyti, kad Xenonai nėra panacėja šviesos technikoje dėl pačios paprasčiausios priežasties - jų spektras yra diskretinis, t.y. su dideliais tarpais tarp atskirų spalvų skirtingai nuo Halogenų, kurių spektras yra maždaug vientisas. Kadangi mūsų aplinkoje esantys ir judantys objektai yra skirtingų spalvų, kai kurie jų gali būti beveik nematomi dėl tuščios vietos spektre. Tai yra DIDELIS MINUSAS Xenonų nenaudai.
Tariamas Xenonų baltumas yra tik dėl didelio šviesos intensyvumo, dėl kurio mūsų akis nebegali reaguoti į tam tikras spalvas ir todėl jas priima kaip baltas. Tai yra tik mūsų akių apgavystė. Kuo didesnė spektro temperatūra (°K), tuo šviesa artėja prie mėlynosios dalies, kuriai žmogus ypatingai jautrus blogąją prasme. Tai yra tik dėl didesnės šviesos energijos. Dar vienas MINUSAS, kad mėlyna šviesa lūžta didesniu kampu ir mažiaus skvarbi, todėl važiuojant blogu oru (blogas oras dar vis laikomas toks, kai lyja, sninga ar būna rūkas) ji labiau sklaidoma mums prieš akis (vėlgi klaidingas manymas, kad gerai šviečia, jei matome didesnę šviesos sieną prieš save), akina tokių Xenonų savininkus ir kas blogiausia - niekuo nekaltus kitus eismo dalyvius. Dėl minėtos sklaidos savybių ir didžiausio priimtinumo žmogui (proffanas šiuo atžvilgiu teisus) tikri priešrūkiniai žibintai šviečia geltonai (iki 3000°K).
Dar norėčiau priminti, kad teisingam mūsų automobilių žibintų funkcionavimui, yra LABAI SVARBU lemputės forma ir padėtis visoje sistemoje (prisiminkime geometrinę optiką). Jei žibinto kūrėjai skaičiavo žibintą darbui su artimu taškiniam šviesos šaltiniu, tai kitas mūsų statomas šviesos šaltinis turi atsidurti lygiai toje pačioje vietoje, kaip apskaičiavo projektuotojai. Priešingu atveju mažų mažiausiai bus akinami priešais atvažiuojantys eismo dalyviai. Taigi, mėlynų Xenonų (9000°K) ar violetinių (12000°K) statymas yra visiškas nonsensusas ir nesveikas pacukizmas pirmiausia iš fizikinės pusės dėl didesnės spindulių sklaidos, iš anatomijos pusės dėl blogesnio matomumo (nepainiokite su tariamu geresniu matomumu), iš moralinės pusės dėl didelio kitų žmonių akinimo ir teisinės pusės dėl KET nurodytos mėlynos spalvo panaudojimi, kur juodu ant balto rašoma, kad mėlyna spalva naudotina tik mėlynuose švyturėliuose. O tai, kad 9000 - 12000°K Xenonai rodos šviečią baltai, yra visiškas žmogaus akies atsisakymas skirti spakvas dėl pernelyg didelės šviesos energijos ir tuo pačiu akių dirginimo.
Vokietijoje keliuose leidžiama Xenonų spalva yra protinga ir yra 4000 - 4500°K. To laikosi du pagrindiniai Xenonų gamintojai, gaminantys Xenonus 90% naujų automobilių, - OSRAM ir PHILIPS, dauguma žymių bet mažiau paplitusių gamintojų HELLA ir VALEO, kurių Xenon žibintai statomi į likusius 9%, bei 1% besilaikančių tvarkos ir standartų gamintojų General Electric ir Mazda.
Pvz. PHILIPS ir OSRAM gaminamų Xenonų temperatūra yra 4100° ir yra deklaruojama, kad po 500 valandų veikimo spektras dėl pokyčių lemputėse pasislenka 250°K į mėlynąją pusę, sudarydamas 4350°K.

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 08:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Patikslinu, Valeo lempuciu negamina, tik blokus ir pacias faras. Visa kita pakuoja pilypus ar dar koki tikra gamintoja. Na nebent amerikonams su Silvania. Seip tai jau xenonas arteja i pabaiga, nes testuojamos diodines. Pabandysiu surasti puslapiuka su visa lempu istorija....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 08:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Apie akinimą:
Šviesos technikoje akinimu vadinamas MĖLYNOS šviesos santykis su likusiąja matomos švieso dalimi. Kuo didesnis santykis, tuo didesnis akinimas.
Apie Xenon made in China:
Kiek teko domėtis, perkant atestuotas didžiausių gamintojų Xenon sistemas didmeninė kaina siekia 200 eurų vienai (!) sistemai, todėl kelia nuoastabą žemos kinietiškų Xenonų kainos po 100 dollarų ;) Suprantu, jie mojuoja ISO 9001 sertifikatais, bet tai kelia rimtumo pojūtį tik neišmanančiam (ISO 9001 yra kokyboės vadybos sertifikatas ir nieko daugiau). Naudojimui Europoje yra BŪTINI DOT sertifikatai. Nei vienas kinietiškų Xenonų gamintojas jų nenurodo.

Mano nuomonė:
Mėgstu Kiniją, jos kultūrą ir virtuvę. Pats išmokau pagaminti keliolika kinietiškų patiekalų ir namie turiu tris "vokus" (kinietiška keptuvė jų nacionaliniam valgiui ruošti). Tačiau mano nuomone netinkamais Xenonais tegul jie akina vienas kitą, jų daug... O gamina jie skaniai (nevisada esantys Lietuvoje, čia irgi vyksta chaltūra).

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 08:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Taip, xamai :)
Aš tik norėjau apibendrinti rimtus gamintojus. Pvz. Mazda negamina blokų, o tik lemputes ;) Gal jie ir bendrauja su Valeo Amerikoje?

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 08:57 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tegyvuoja Philips ir Osram... Bet ju produkcija 3x brangesnė už Vertex :(.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 09:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
kestukas rašė:
Ką padarysi, pakvietė fizikus ... ;)
Prisijungsi?


Kur jau cia jungtis? :D Cia jau beveik nei mi nei me nebeikishciau... Nebent tik tiek kad zmogaus akis ishvis nera pritaikyta melsvo atspalvio shviesai. Del to, pvz, zmones neshiojantys saules akinius su melynais stiklais dazniau turi bedu del akiu. Akys labiausiai toleruoja zalia, geltona, bei ruda spalvas. O kadangi rudu shviesu nebuna, tai baikit traumuot kitus vairuotojus melynom ir akinanciom shviesom. Xenonai asmenishkai man nera priimtini, plius, kaip Kestukas ir sake ju shviesos "sudetis" ne tokia pilnaverte kaip halogeniniu lempuciu.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 09:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Apie diodus netgi referata ar kursini rashiau, tai jei surasiu- imesiu kam bus idomu... Su schemom ir grafikais ir dar belekuo....

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 453 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 31 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007