tvarkykis ir važiuosi dar ilgai. Sako investuok 1000 LTL, žinoma jei pirksi kitą investuosi iš karto mažiausiai 3300, ir dar iš karto tepalas, filtrai, pagrindinis diržas, aušinimo skystis, gal generatoriaus dirželis, gal važiuoklėje traukės antgalis, sailentblokai priekinėse šakėse, gal net pagalvės ant galinio tilto bus jau suplyšę, gal laidai, gal žvakės, gal paskirstymo dangtelis su skriejiku. Arba galinio tilto tvarkymo darbui
300 LTL ir detalės. Aš jei ką su ZX kasdien bendrauju nuo 2000 varau su 1.4i. Sėkmės priimant optimaliausią sprendimą.

Ir dar visas auto važiuojant reikia pasitvarkyti, ar tą kur turi jau pažystamą ZX ar naują tik nupirktą iš naudotų dar nežinomą, kas ten jame gali išlysti iš metalo krūvos.