WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 02 2012, 23:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Padėkit, chebra, pamečiau metkes. Velenėlio surandu laisvai, nors ir aišku keista, kad varžas skersai sukasi, bet tokia ir skylė škyve. O apačioj ar prasukau, ar kas. Sumovus diržą, įtempus, neprasisuka alkūnė (tikiuos neperspaudžiau, bet gal taip lengvai vožtuvai nelinks?). Ten yra toks brūkšniukas ant škyvelio ir dvi briaunos ant bloko. Pagal tą pastačius taip daros. Gal prasukt alkūninį 360 ir susitvarkys?
Šiaip viskas ten paprasta, lengviau keist nei XUD, nėr pompos aišku...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2012, 09:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Padėkit, chebra, pamečiau metkes. Velenėlio surandu laisvai, nors ir aišku keista, kad varžas skersai sukasi, bet tokia ir skylė škyve. O apačioj ar prasukau, ar kas. Sumovus diržą, įtempus, neprasisuka alkūnė (tikiuos neperspaudžiau, bet gal taip lengvai vožtuvai nelinks?). Ten yra toks brūkšniukas ant škyvelio ir dvi briaunos ant bloko. Pagal tą pastačius taip daros. Gal prasukt alkūninį 360 ir susitvarkys?
Šiaip viskas ten paprasta, lengviau keist nei XUD, nėr pompos aišku...

Šitam nekeiciau :? ,bet kodel tu nuo škyvo statai o ne nuo smagracio :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2012, 17:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
O tai ne jūs pats sakėt, kad ant smagračio nėra metkės?
Knygoje, kur aprašytas to variklio tvarkymas irgi parodyta reguliavimas pagal škyvą ir net neužsimenama apie kažkokią skylę smagratyje :roll:
Bet principe, jei viskas būtų gerai sustatyta, o vožtuvai vistiek remiasi, vadinasi reikia prasukti vieną apsisukimą alkūninį kažkaip? Juk jis sukasi dvigubai greičiau už velenėlį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2012, 18:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
O tai ne jūs pats sakėt, kad ant smagračio nėra metkės?
Knygoje, kur aprašytas to variklio tvarkymas irgi parodyta reguliavimas pagal škyvą ir net neužsimenama apie kažkokią skylę smagratyje :roll:
Bet principe, jei viskas būtų gerai sustatyta, o vožtuvai vistiek remiasi, vadinasi reikia prasukti vieną apsisukimą alkūninį kažkaip? Juk jis sukasi dvigubai greičiau už velenėlį.

Sakiau tik kad skyles už starterio nerasi ,o mietka yra ant greiciu dežes nusiima toks dangteliukas plasmasinis maždaug toj vietoj kur starteris sukasi ir sukant smagrati pasimato tokia išema smagratyje ,atitinkanti ta skyle,susirask ir pabandyk taip pasistatyt,turetu but taip :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2012, 18:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gerai, paieškosiu tuomet, dėkui labai. O tą tvarką pabandysiu pagaut pats, kuris ten taktas kada yra. Iš esmės ten net neturėtų remtis tie vožtuvai į stūmoklius, tiesiog netaip pastačius kogero nesikurtų. Nebent skierka yra skeliama visuose cilindruose vienu metu, tuomet turėtų dirbti ir tiek :D
Velnias, taip tikiuosi, kad neprasukau ten nieko, vienu metu tikrai stiprokai suktelėjau, pagalvojęs, kad "kompresija". Paskui prisiminau, kad benze jos tiek ir yra.
Dabar prie pasato krapštysiuos, o paskui bandysiu vėl ten lįst, gal pavyks paleist... :roll:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2012, 01:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Prisidirbau, variklis pastačius diržą ir įtempus nebeužsiveda :D

Prie dėžės ar ant jos radau net du plastmasinius dangtelius, bet po vienu matosi tik sankaba, po kitu tik smagračio žiedas, kuris nelabai kaip gali būti susijęs su metkėm (kiek žinau, jis užsikala pasukus kaip nori?).

Prisiminiau, jog turiu autodata. Ir tu jbtvmt - ta žymė, kurią naudojau, niekaip nesusijus su žyme ant bloko. Ji skirta dedant originalų diržą, kaip vieta, ties kuria dedamas diržo dantis, pažymėtas baltu brūkšneliu. Lygiai tokia pat yra ir ant velenėlio škyvo. O metkės palei tą žymę statomos vien pagal diržą. Kadangi diržas pas mane padielka - continental, tai gal kas turit duomenis, koks turi būti tarpas tarp tų žymėtų dantų IMTINAI?
Šalia lygtai rašoma, kad XMo dvilitriui, kuris lyg ir tokio pat pobūdžio motoras, statoma pagal šponkės vietą ir ji turi būti tam tarpe. Norėčiau pamatyti dvilitrio XMo veleno galą, bet šponkė turbūt tokiu pat kampu stovi? Tai pastačiau pagal šponkę, įtempiau, suku su raktu, sukasi gražiai ir tvarkingai jau dabar.
Dedu akumą, suku starterį, pradžioj BRINKT ir sudirbo variklis porą apsisukimų, tik užgeso vėl, bet pradžiugau. Toliau suku ir - nieko, suk, kiek tik nori. Su ta sąlyga, kad ir benzo kvapas ne iš duslintuvo, o po kapotu, pabandžiau prasukti alkūninį 360laipsnių, bet jokios reakcijos, vistiek neužsiveda. Iš variklio, sukant jį raktu, atsirado pašalinis garsas, toks tššššš, lyg kažkas būtų cilindre tarp stumoklio ir sienelės, pvz lūžės žiedas ar pan. Pradžioj galvojau, gal starterio dantračio neišmetė ir suku kartu su juo, bet kad lyg ne... Nusiėmiau variklio dangtelį ir po juo viskas gerai atrodo, išsukus žvakę panašu, kad ir fazės turėtų atitikt, stumoklis viršuje- atsidaro įsiurbimas, apačioje - išmetimas. Bet gal "prapisau" vistiek kažką... Šūdinas kažkoks reikalas, du diržus keičiau ir buvau patenkintas tokiu gan sudėtingu ir įdomiu darbu, o čia aiškiai išsistato tik pagal škyvą, kurio guminė tarpinė seniai prasukta, o pagal dantytąjį aiškiai niekur taip ir neparašyta, kaip padaryt... Jau turbūt galvą nusiiminėt reiktų ir žiūrėt, kas ten per reikalai? Bet ar palenkus ar nurovus kokį vožtuvą arba sulaužius stumoklį visai net nebandytų vestis? Nes suka grynai kaip išjungtu degimu, tik cilindruose kaupiasi benzinas...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2012, 01:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ir gal kas galėtų vaizdžiai parodyti, kur ir kaip ten sustatyt alkūninį į savo poziciją teisingai, jei pagal šponkę jam netinka?
Galvą kogero vistiek imsiu žiūrėt, kas ten dedasi, nes nuo dangtelio variklis dar neapsibėgęs, galva iš galo netepaluota, vadinas, kogero, žemiau.
Šiaip skaičiau, kad prieš lupant galvą žiūrėt vožtuvų kartais pakanka tiesiog pasimatuot kompresiją. Bet čia tai ji yra, bent dalinai, sukant smarkiai jaučiasi, lygiai kaip ir buvo prieš praardant. Tik tas garselis įdomus dar neramina, reikės vien dėl jo aiškintis. Įdomu tai, kad jis atsirado tik prasukus starteriu, sukant ranka prieš pajungiant akumą viskas sukosi tyliai gražiai, prasukus starteriu kelias sekundes jau taip pat ranka sukant kažkas ten zyzia viduj... Brechnia žodžiu, einu miegot ir liūdėt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2012, 11:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 21 2011, 07:25
Pranešimai: 5
Tadai, radau rusy vasarines Furijos padangas,
Mabor sport jet 185/60 14
Važinėtos vieną sezoną.

Gal reikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2012, 19:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei jums nereikalingos, žinoma imam. Kaip tik reikės, nes planuoju spėt paleisti iki kokio liepos vidurio pilnu pajėgumu į kelią.
Beje, ne jūs tą Berlingo naują įsigijot? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 25 2012, 11:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 21 2011, 07:25
Pranešimai: 5
Karinis Berlingo mano. Negalėjau atsispirti Citroen sandėlio valymui :-)

Manau vienas Daukantas už keturias padangas nėra per daug?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2012, 21:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 25 2012, 13:24
Pranešimai: 13
Miestas: JONAVA
tadas1991 rašė:
Ir gal kas galėtų vaizdžiai parodyti, kur ir kaip ten sustatyt alkūninį į savo poziciją teisingai, jei pagal šponkę jam netinka?
Galvą kogero vistiek imsiu žiūrėt, kas ten dedasi, nes nuo dangtelio variklis dar neapsibėgęs, galva iš galo netepaluota, vadinas, kogero, žemiau.
Šiaip skaičiau, kad prieš lupant galvą žiūrėt vožtuvų kartais pakanka tiesiog pasimatuot kompresiją. Bet čia tai ji yra, bent dalinai, sukant smarkiai jaučiasi, lygiai kaip ir buvo prieš praardant. Tik tas garselis įdomus dar neramina, reikės vien dėl jo aiškintis. Įdomu tai, kad jis atsirado tik prasukus starteriu, sukant ranka prieš pajungiant akumą viskas sukosi tyliai gražiai, prasukus starteriu kelias sekundes jau taip pat ranka sukant kažkas ten zyzia viduj... Brechnia žodžiu, einu miegot ir liūdėt...
tai jau sutvarkei varykli? Galva emej?

_________________
ZX 1.8i 74kw 100km 8.l


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2012, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dar ne, vis nėra normaliai laiko prieit, o šūdeliaut po valandėlę pusvalanduką nesinori, darbo kokybė prasta gaunas. Iki rugpjūčio 15d turi būti sutvarkyta ir paleista mašina, tada greitu metu bus tvarkoma.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2012, 01:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Išstačiau metkes jau normaliai, pagal diržą ir škyvų brūkšnelius. Nesikuria. Pasiknisau pusdienuką, nuėmiau galvą. Suvaryti visi išmetimo vožtuvai, va tai taip, brol :shock:
Ieškau dabar padėvėtos geros galvos.

Varžtus galima naudoti tuos pačius, ar čia iš vienkartinių serijos? Po įsiurbimo kolektorium (plastmasinis) turi būt tarpinės, ar jis taip ir sodinamas ant metalo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2012, 05:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 25 2012, 13:24
Pranešimai: 13
Miestas: JONAVA
tadas1991 rašė:
Išstačiau metkes jau normaliai, pagal diržą ir škyvų brūkšnelius. Nesikuria. Pasiknisau pusdienuką, nuėmiau galvą. Suvaryti visi išmetimo vožtuvai, va tai taip, brol :shock:
Ieškau dabar padėvėtos geros galvos.

Varžtus galima naudoti tuos pačius, ar čia iš vienkartinių serijos? Po įsiurbimo kolektorium (plastmasinis) turi būt tarpinės, ar jis taip ir sodinamas ant metalo?

varstai seip rekomendojama keist,bet manau neks nekeicia naujais jai be defektu jie:) na o su tarpine tai idomus dalykas ir man:) nes pamenu kaip mazda turejau ten jokiu nekur tarpiniu nebuvo net stebejaus:D

_________________
ZX 1.8i 74kw 100km 8.l


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2012, 07:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
Varžtus galima naudoti tuos pačius, ar čia iš vienkartinių serijos? Po įsiurbimo kolektorium (plastmasinis) turi būt tarpinės, ar jis taip ir sodinamas ant metalo?[/quote]

Iš patirties žinau, kad varžtus reikia keist, kažkada norėjau pataupyt sukdamas senuosius, tai trūkinėjo jie, gerai, kad nesunkiai eidavo išsukti likučius

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007