Prisidirbau, variklis pastačius diržą ir įtempus nebeužsiveda
Prie dėžės ar ant jos radau net du plastmasinius dangtelius, bet po vienu matosi tik sankaba, po kitu tik smagračio žiedas, kuris nelabai kaip gali būti susijęs su metkėm (kiek žinau, jis užsikala pasukus kaip nori?).
Prisiminiau, jog turiu autodata. Ir tu jbtvmt - ta žymė, kurią naudojau, niekaip nesusijus su žyme ant bloko. Ji skirta dedant originalų diržą, kaip vieta, ties kuria dedamas diržo dantis, pažymėtas baltu brūkšneliu. Lygiai tokia pat yra ir ant velenėlio škyvo. O metkės palei tą žymę statomos vien pagal diržą. Kadangi diržas pas mane padielka - continental, tai gal kas turit duomenis, koks turi būti tarpas tarp tų žymėtų dantų IMTINAI?
Šalia lygtai rašoma, kad XMo dvilitriui, kuris lyg ir tokio pat pobūdžio motoras, statoma pagal šponkės vietą ir ji turi būti tam tarpe. Norėčiau pamatyti dvilitrio XMo veleno galą, bet šponkė turbūt tokiu pat kampu stovi? Tai pastačiau pagal šponkę, įtempiau, suku su raktu, sukasi gražiai ir tvarkingai jau dabar.
Dedu akumą, suku starterį, pradžioj BRINKT ir sudirbo variklis porą apsisukimų, tik užgeso vėl, bet pradžiugau. Toliau suku ir - nieko, suk, kiek tik nori. Su ta sąlyga, kad ir benzo kvapas ne iš duslintuvo, o po kapotu, pabandžiau prasukti alkūninį 360laipsnių, bet jokios reakcijos, vistiek neužsiveda. Iš variklio, sukant jį raktu, atsirado pašalinis garsas, toks tššššš, lyg kažkas būtų cilindre tarp stumoklio ir sienelės, pvz lūžės žiedas ar pan. Pradžioj galvojau, gal starterio dantračio neišmetė ir suku kartu su juo, bet kad lyg ne... Nusiėmiau variklio dangtelį ir po juo viskas gerai atrodo, išsukus žvakę panašu, kad ir fazės turėtų atitikt, stumoklis viršuje- atsidaro įsiurbimas, apačioje - išmetimas. Bet gal "prapisau" vistiek kažką... Šūdinas kažkoks reikalas, du diržus keičiau ir buvau patenkintas tokiu gan sudėtingu ir įdomiu darbu, o čia aiškiai išsistato tik pagal škyvą, kurio guminė tarpinė seniai prasukta, o pagal dantytąjį aiškiai niekur taip ir neparašyta, kaip padaryt... Jau turbūt galvą nusiiminėt reiktų ir žiūrėt, kas ten per reikalai? Bet ar palenkus ar nurovus kokį vožtuvą arba sulaužius stumoklį visai net nebandytų vestis? Nes suka grynai kaip išjungtu degimu, tik cilindruose kaupiasi benzinas...