92tri metai, 1,4i, TU3M be jokių dujų, Reflex, pati paprasčiausia komplektacija, dviduris. Be jokių vairo stiprintuvų.
Raudonas, bet dar nespėjęs išblukt. Rida ant skydelio apie 110kkm, gal net ir tikra, bet sunkiai tikėčiau. Lietuvoj nuo 2005tų, garaže prastovėjo nejudintas nuo 2007tų. Dešinys sparnas parudijęs, ant kapoto puslelė, o toliau atrodo gerai. slenksčiai skamba SUPER ir atrodo nesupuvę, bet aišku palindę geriau matysim ir juos, ir dugną.
Kiti reikalai:
Skilęs stiklas, reik keist.
Nesiveda. Įpyliau benzino, įdėjau akumą. Nedirba nei siurblys, nei starteris. Paskui pasirodė, kad suinstaliuota kažkokia kodinė signalizacija - imobilaizeris, dar Vokietijoje. Kodo neklausiau ir nemanau, kad atsimins senolis. Po vairu radau porą jungčių spynelės grandinės nutraukimui ir perjungus originaliai, vangoką, bet vistiek starterį, atradom. Reiks vistiek mankštint jį. Nėra kibirkšties ir siurblio. Degimo relė sudirba, tad turėtų kažkas gautis ir ten, ir ten, bet nėra. Duodu pliusą į 3čią babinos kontaktą (žinau pagal savo BX

) - relė irgi sudirba, bet kibirkšties vistiek nėra nei žvakėse, nei ant paskirstytojo, siurblio taip pat. Arba relė prikepus, arba kažkur salone nutrauktas maitinimas taip pat, bet sunku tikėti, kad degimo grandinė nuo relės dar eitų per saloną.
Kadangi siurblį rankiniu būdu pakurt lengva, o degimą daug sunkiau, nes galbūt neužmaitintas nei degimo kompas, tai spjovėm ir parsitempėm. Beje, kurt irgi nelabai drąsu, nes viršutinio diržo dangtelio nėra ir dirželis kabo beveik kaip skuduras, visai laisvas.
Teko atkepint stabdžius, traukiant pradžioj galvojau kad net čiuožia, bet per kelis metrus atšoko. Ir aišku stabdžiai GERUTUKAI

Teko važiuoti naktiniu miestu 20kmh.
Na ir parsigabentas, matysim, kas iš jo gausis. Darbo bus, bet tikiuosi pasidaryti iš jo pakaitalą savo BXiukui, kurio technikinė baigias po metų, ir dar vieną pravaryt jau būtų nerealus iššūkis.
Turiu daug dalių, pvz normalų vairą vietoj to nesąmoningo dviejų stipinų, geresnius priekinius stabdžius, galinius diskinius (jei užteks drąsos ir noro užsiimt pakeist iš būgnų), kažkiek variklio dalių, netgi veikiantį komutatorių, kažkokį kuro siurblį ir t.t.
Bet kolkas pastovės, reikia bandyt pradžioj užvest ir pažiūrėt, ką sako motoriukas

Rytoj bandysim aptvarkyti dokumentus (su dabartine nauja tvarka, sutvarkyti jų neįmanoma, kai kalbam apie tokią TA situaciją). Nežinau, ar taip galima, bet sustabdyti registraciją, o tuomet deklaruoti pardavimą. Skamba keistokai, bet jei įmanoma, ir nepakeis statuso, tuomet gal liks lietuviški numeriai.