Vakar dar sutvarkiau viršutinį diržo dangtelį. Atrodo, ten kažkokia prasta plastmasė panaudota, nes subyrėjęs ir nulūžiom ausim, tvarkytas chaltūringas ir mano BXiuke. Ir čia ta pati situacija, rankose lankstant lūžinėja gabaliukais. Padariau skardines ausytes ir prikniedijęs atsargiai prisukau - vis saugiau bus
Ryte daveržiau karterį ir supyliau likusį tepalą. Pradžioj gražiai tilpo 4L, kadangi buvo išimtas ir išpiltas karteris, kuriame tepalo kamštis ne pačioj apačioj, plius išsiurbiau kiek galėjau seną tepalą iš galvos vonelių. Paskui padirbus aišku pasirodė, kad visgi 4L per daug, taigi mierka rodo virš MAX, bet nedarysiu nieko dėl to.
Pakeičiau atbulinės eigos daviklį - viskas liuks dabar. Seno buvo pakepęs vienas kontaktas. Sužinojau, nes atsukinėjant nuslydo galvutė ir nulaužė plastikinę dalį.
Vakare.
Pasikėliau galą ir nusiėmiau ratus (galiniai lengvai nusiėmė, nors varžtai sunkiai pasidavė, iki pat galo su girgždesiais

) pasiaiškint, kodėl kartais stabdo gerai (pedalas aukštai, kimba gerai, rankinis veikia), kartais beveik nestabdo (pedalas dugne, rankinio nėra), ir persijungiant tarp rėžimu gerokai sutraška. Ir gerai, nes per TA pasisekus ir dirbant geruoju rėžimu gal net ir viskas praeitų, o per pvz ralį jau nebebūtų taip smagu...
Išsityrinėjau, kaip čia tie būgniniai stabdžiai suresti. Stebulė, deja, ne atskira, guolis būgne (gerai, kad atskirai keičiamas bent), bet bent uždėtas be įvaržos, tai nusiima lengvai, arba sunkiai, jei kaladėlės įsiėdę, kaip buvo su viena puse, kurioj dar radau veikiančių komponentų.
Žodžiu, kairėj pusėj batukų (zapatos) ferido radau atskirai sukritusius į būgną nuo pačių metalinių dalių. Stabdė ten išvis neaiškuo kuom, nes cilindriukas nors ir suėstom gumytėm - dar nekiauras ir vaikšto, bet būgnas nesudrožtas. Reikia keist cilindriuką ir kaladėles, tas ne bėda, ir nelabai brangu, tik rytoj TA jau nebus, nes parduotuvėj tiek daug nepirksiu su antkainiais. Tik va galvoju perrinksiu rem komplektu pradžiai, bet aišku nulūžo nuorintojas, tai net nėr prasmės ardyt, nes kainuos kokį dvacokėlį naujas tepale. Tik neatsuku vamzdelio paprastu raktu ir cangėm žindžiasi.
Dominykai - gal turi 13mm varžteliu veržiamą raktelį?
Dešinėj pusėj daug geriau, bet kažkaip kaladėlių vidinės dalies metalai per platūs ir liečia būgno tą dalį, kur guolio lizdas. Įsiėdę gal 4mm griovys į tą būgną, tai buvo darbo nukalt, net nuskėliau gabalą būgno kantelio

Čia jau tiek su cilindriuku, tiek su kaladėlėm viskas tvarkoj, tik strigęs reguliatoriaus sriegis, kas nenutikę kairėj pusėj (ten viskas sukinėjasi).
Žodžiu atvažiuos naujas cilindriukas ir kaladėlės ir važiOs. Labai būtų smagu padaryti tokią procedūrą, kaip kažkada su ispanu Francisco padarėm vienos jo geros klientės 309tukui - visą senieną išmetėm, o buvo nupirktas pilnas Girlingo komplektas su cilindriukais, kaladėlėm, tvirtinimo ir reguliavimo naujom detalėm ir spyruolėm ir net tepaliuku darbinėm plokštumom ir labai maloniai susidėjo, bet malonumas brangus (berods apie 100 eurų kainavo dalys), tai pasitenkisim gaivyba. Labiausiai noriu gero rankinio žvyrkeliams ir sniegui, nes su 1,4benzička bėgiais nelabai gaunas
Įlindau po dugnu, pažiūrėt, kaip ten sutvaryt duslintuve dvi degtuko galvutės dydžio skylutes. Ties sudūrimu viskas, tai pasirodė nelabai prasminga, nes sujungimas ten mandrokas, ir viskas nupuvę - vistiek reiktų dviejų pilnų siūlių. Tai ta proga įdėsiu ne 10cm naujo vamzdžio, o gal 100cm, ir senas pasikimšęs katulis jau guli paruoštas pridavimui - bus lengviau kvėpuoti varikliukui, ir bus lengviau finansiškai, gal net visi galiniai stabdžiai ten guli. Nulupau nuo Furio visą mano ex kūrinį - duslintuvą konversijai iš benzo į dyzelį, ir atsipjoviau gabalą jo vamzdžio tam reikalui. Jau antrąkart mane gelbėja Artės legendinio 1,9D BXo dusliaus gabalas, kurio diametras tinkamas ir 1,7D, ir 1,4i motorams.
Ai, dar atsukinėjant antrą guolį, net nespėjus panaudot jėgos, ėmė ir atplyšo tilto galinės iškart abi pagalvės. Tiltas pakibo ant priekinių pagalvių. Spėjau greit paremt, kad ir jų nenuplėštų, nes ten visi nebūtų malonu jas keist. O galines sudėsiu šrotines nuo BX, kurios pavargusios, bet dar laikys ir laikys. O esamos atrodo ledinės, tiesiog dėl stovėjimo ir matomai kažkada patekupios drėgmės nusprendė atsivulkanizuoti nuo padukų.
Va dėl to ir kartais sunku su senom mašinytėm dirbti. Viskas veikia ir funkcionuoja.
Iš išvaizdos gal kiek smagiau būtų Vulkaniniai-Furijiniai bamperiai, kėbulo spalvos, bet įtariu, kad tiks ir paprasti esami juodi, nes sveikų komplekto neturiu, o ir nesimėto.
Gal tik reiks padaryt ką su tuo eglutės ženkliuku, nes labai jau jis ne vietoj man po BX
