Nemaisykite ZX, AX, Xsara yra kitokie guoliai nei BX ar Xantia. Jie ir laiko trumpiau.
Dedant kita tilta, reikia tiksliai zinot kada jam darytas aptarnavimas,taigi pravartu ir sena praardyt-paziuret,nes gali gautis veltui darbas. O ,kad tau savartyne pasakys,kad tiltas tikrai geras-tai garantuoju. Krutine kumsciu dauzys. Paskui isardai ir pamatai,kad viskas ten surudije. Jei tiltas nuardytas-niekaip net negalesi speti kas viduje. Dazniausiai viduje buna beveik tas pats. O darbas tai ne siaip sau, nuimi ratus. Nusriubuoji stabdziu bugnus. Dazniausiai lengvai nenusiima,o kai nuemi-pamatai,kad uzvartos tokios-nebera kur stabdyti,o ir kaladeles siaip sau...Dar randi,kad koks cilindriukas slapiuoja. Ir rankinio trosas irgi i pabaiga.Dar randi ,kad pagalvem irgi amen. Zodziu prisiperki kalna kitu detaliu,dedi kita tilta ir dedi viska atgal. Sudejus is pradziu pasirodo,kad gal ir geriau,o veliau isaiskeja,kad tas pats. Noriu pasakyt vel viska ardysi? Jei jau viska isardei,tai nebeka belieka pasiimti kuvalda ir

. Tik per pirstus neuzvaziuot reikia. Isardysi-paziuresi kas prie ko. Gal ten ner dar viskas tragiska. Nupirksi guolius rem komplekta tarpiniu...
Kad kazkas aiskina ,kad daug metu su keistais tiltais vazineja. Atminkit,kad [pries 10 metu tos auto buvo daug naujesnes ir ismetamos i savartyna ne sujotos,o tik sudauzytos.O pagrindine ju ismetimo ar pardavimo priezastis-amen tiltui.Mano pazistamas visai gera BX ismete-nerado kas tilta sutvarkys. Za takiie diela vos as jo po sienu nepalaidojau.