Tiek ZX, tiek C15 ant stendo man neišgavo nei 2kN - abu palei 1.8kN. Ir čia taip priekinis tiltas, gale išvis palei vieną.
Skaičiai kalba už save - BX hečas - 2.5 ir 1.5, Xantia Break - 3.3 ir 1.9, o gi galai nepakrauti net.
Taip pat lyginant su naujomis mašinomis, kur vos palietus pedalą - vairas tarp dantų, nėra ką kabėti

Šiaip viskas ten normalu, įpranti naudotis ir viskas gerai. Po Safrane, kuri sveria 1.4T, o stabdžių jėga silpnesnė už BXo, ir mini kaip reikalas, atsisėdus prie kažkur 2000tųjų Avensio vairo taip ir buvo - vairo dantyse nepaturėjau, nes diržas sustabdė

Technikinėje jie, beje, praeina todėl, kad efektyvumo kaip ir nematuoja. Bent jau neturėjau nei vieno lapo, kuriame jis būtų įrašytas, buvo tik motociklams. Tiesą sakant, C15 galinis tiltas net volo nesustabdė. Galbūt yra kažkokie tai minimalūs duomenys, ties kuriais jau išvarytų lauk, bet jie tikrai labai minimalūs. Juk kitaip tokios mašinos, taip 1930 Ford A su mechaniniais stabdžiais nė nepraeitų?