WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgs 06 2025, 00:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 22:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Gavau zondą pasimatavimui, bet dar negaliu to padaryti... Per pusdienį nepasisukau su skirstymo diržu. Kol ten viską prasiardžiau. Pradžioj nusileidau ir išpyliau antifrizą, nors švarus gražus, bet senas.
Varžtai užpūliavę, įmetus penktą bėgį neatsuku škyvo, prasisuka lengvai. Starterio galios įrėmus raktą atmušti nepakanka taip pat, o gal akumo? Užspaudus stabdį su pagaliu, 1,2m rakto konstukcija sukant, praslysta sankaba. Galiausiai pasidariau pagal manualo siūlomą konstrukciją prilaikytuvą škyvui, tai pasirodo susenus ir prasisuka jo guma. Labai nelengvai, bet prasisuka. Reikia tvarkyti tai ir šitiems varikliams? Jei taip, turbūt pakaktų užvirint? Naujas 200 :|

Galiausiai nusprendžiau, kad vistiek turi būti kažkur mietkos skylė prie smagračio, kaip ir brolyje XUD. Bet pasirodo XU jos pasiekti ranka negaunas. Turbūt po starteriu? Ar nėr visai? Pradėjau nuiminėt starterį, du vržt yra, trečiam kolkas pritrūkau įrankių. Siaubs, o galvojau benzas, ir šiaip po kapotu tuščia, bus greit... :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 22:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Tiesa, dar tvarkiau tą nepurškimą ant priekio lango. Bet panašu, kad varikliuko vožtuvas, blokuoja padavimą? Nežinau, buvau ten išardęs, viskas švaru gražu, nepurškia ir tiek.
Norėjau nusiėmęs posparnį nuimt dar ir patį bakelį, bet pajudinęs varžtus supratau, kad mintis bloga, jei nėra noro paskui galvot, ką daryt su jais nusuktais :D atsileidau sparno apačią ir išsitraukė siurblys.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 08:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Gavau zondą pasimatavimui, bet dar negaliu to padaryti... Per pusdienį nepasisukau su skirstymo diržu. Kol ten viską prasiardžiau. Pradžioj nusileidau ir išpyliau antifrizą, nors švarus gražus, bet senas.
Varžtai užpūliavę, įmetus penktą bėgį neatsuku škyvo, prasisuka lengvai. Starterio galios įrėmus raktą atmušti nepakanka taip pat, o gal akumo? Užspaudus stabdį su pagaliu, 1,2m rakto konstukcija sukant, praslysta sankaba. Galiausiai pasidariau pagal manualo siūlomą konstrukciją prilaikytuvą škyvui, tai pasirodo susenus ir prasisuka jo guma. Labai nelengvai, bet prasisuka. Reikia tvarkyti tai ir šitiems varikliams? Jei taip, turbūt pakaktų užvirint? Naujas 200 :|

Galiausiai nusprendžiau, kad vistiek turi būti kažkur mietkos skylė prie smagračio, kaip ir brolyje XUD. Bet pasirodo XU jos pasiekti ranka negaunas. Turbūt po starteriu? Ar nėr visai? Pradėjau nuiminėt starterį, du vržt yra, trečiam kolkas pritrūkau įrankių. Siaubs, o galvojau benzas, ir šiaip po kapotu tuščia, bus greit... :D

Galiu tik itart kad skyles nerasi :) ,gerai nepamenu bet atrodo nera,bent jau jau xsaros nesenai traukiau 1,8 nebuvo

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 09:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Tai mietkės bus ant dantyto alkūninio škyvuko tada? O kaip patartumėt užkaiščiuot tą veleną, kad atsisuktų? Gal vienam suktelti raktelį, kad įremtų, o kitas pasiruošęs duobėj su užmautu 2m vamdžiu ant rakto? Nesudegs startioras per 5s arba jei jį prasuktų atgal tuo metu, kai paduota srovė?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 10:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 21 2012, 19:38
Pranešimai: 11
cia kiek skaitinejau, pas jus problemos su stabdziais, nestabdo, na pas mane 1991 zx'as, bet bedu su stabdziais nera, tiesa, dyzeliukas, ir be abs, bet stabdo, tikrai nuostabiai, o jei dar padangos butu geros... siaip cilindrukai labai megsta uzpuvinet, teko, pacioj pradzioj nusipirkus ir man prasiknis, bet pamankstinus po pora valandu kiekviena, su cangem, po to uzsifiksuojanciom replem, cilindrukai, kaip nauji, ir dabar problemu nebeturiu. Del skyvo atsukimo, visad jungiu pirma pavara ir ant stabdziu, jei sankaba laiko, tuomet viskas tvarkoj, antras bet ne toks malonus variantas, nusiemus karteri ikist ka nors tarp veleno ir bloko, toj vietoj, kur svaistiklis prie veleno prisisuka, kad remtusi per svaistikli, o ne tiesiogiai i velena. trecia ideja, nusiemus deze, prisirist smagrati prie isukto varzto i bloka, kad neprasisuktu, aisku, cia nelabai tinkami variantai remontui, nes mes taip darome tik ardydami, bet jei nera galimybes prieit prie gero kompresoriaus su pniaumatiniu, tuomet sunkus variantas. Dar pries atsukant, galima bandyt barkstelt 1-2 kartus per skyvo varzta kujeliu, kartais padeda ir atsoka originalus klijai, taciau rizikinga, kadangi per stipriai plakant, galima pazeisti velena, svaistiklius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 13:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Jo su tiesiniu kalimu tai atsargiai,nebent jau jeigu nieko nepadarysi,su aštriu kirstuku padaryk imušima paskui su buku iš šono kalk

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 00:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Man galva pakankamai veikia, kad suprastų nedaužyti per alkūninį iš galo, nuo mopedų laikų - negalima skiriant motorą kalenti per alkūnę. Geriau pasiūlykit, kaip užsikontrint patikimai, kad neprasuktų ir nepraslystų niekas. Per starterio skylę gal eina kažką ikišt?
Pasiūlyta įmest pirmą bėgį keistai. Penktas daug geriau, mažesnis perdavimo skaičiaus, sunkiau sukasi. Karterio nuimt nėra jokio noro, mat katik pakeičiau tepalus. Prie dėžės gal ir knisiuos, nes reik pakeist bent vieną pusašio salnyką, bet skirti nuo motoro kažkaip irgi nėra noro vien dėl škyvo nuėmimo reikalo :roll:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 15:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Gal kas turit Kaune paskolinti elektrinį smūginį?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 15:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Man galva pakankamai veikia, kad suprastų nedaužyti per alkūninį iš galo, nuo mopedų laikų - negalima skiriant motorą kalenti per alkūnę. Geriau pasiūlykit, kaip užsikontrint patikimai, kad neprasuktų ir nepraslystų niekas. Per starterio skylę gal eina kažką ikišt?
Pasiūlyta įmest pirmą bėgį keistai. Penktas daug geriau, mažesnis perdavimo skaičiaus, sunkiau sukasi. Karterio nuimt nėra jokio noro, mat katik pakeičiau tepalus. Prie dėžės gal ir knisiuos, nes reik pakeist bent vieną pusašio salnyką, bet skirti nuo motoro kažkaip irgi nėra noro vien dėl škyvo nuėmimo reikalo :roll:

kesita, nekeista, bet jei sankaba buksuoja, tai reik zemint begi

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2012, 18:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Teoriškai, tai visiškai nepriklauso nuo pavaros sankabos prasukimo jėga.
Bet dėl įdomumo pabandžiau tai, bet kad naudos jokios, tiesiog atsiranda daugiau amortizacijos ir škyvas sukasi su visu varžtu gal trigubai daugiau, kol "įsiremia". Po to užtenka tos pačios jėgos, kad prasisuktų sankaba.
Nuo alkūninio iki sankabos nėra nieko, ką įtakotų įmestas bėgis, todėl sankabos prasisukimo neprireguliuosi taip.
Ar čia sankabai mišios jau, ar kažkiek gali prasisukti ant didelės jėgos?
Bandysiu kaiščiuoti smagratį pro tą tarpą, kur matosi vainikass galinėję variklio dalyje, gal kaipnors...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2012, 10:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Atsukau, užkišęs smagratį atsuktuvu, nesunkiai.
Ką patartumėt dėl škyvo? Galiu pats suvirinti, bet kaip pamesti kuo mažiau balanso? Virinti keturiuose taškuose po siaurą juostelę kuo panašesniais tarpais į lygius kampui 90?
Centinė dalis berods špižinė, tai turėtų tikt stebukllingi špižiaus elektrodai sukabinimui su plienu? Špižinę šakę virinant tai puikiai suveikė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2012, 13:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
O kodėl ne keisti į sveiką?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2012, 15:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Brangoka
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1202960021
Daugiau nei pusė mašinos kainos, tad gaila investuoti. Dėvėto dėjimas man būtų tolygiai panašus į dėvėto generatoriaus, kuris jau dirbęs 20m. Ar gal kas turit pasiūlyt tikrai sveiką su gražia nesuskilinėjusia ir neprasukta guma? Mokam iki 50.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2012, 15:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Brangoka
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1202960021
Daugiau nei pusė mašinos kainos, tad gaila investuoti. Dėvėto dėjimas man būtų tolygiai panašus į dėvėto generatoriaus, kuris jau dirbęs 20m. Ar gal kas turit pasiūlyt tikrai sveiką su gražia nesuskilinėjusia ir neprasukta guma? Mokam iki 50.

Nežinai kur rasti :? ,kolkas kaip ir dauguma turejau :) ,rasiu ir šita daikta,netgi leisiu rinktis :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2012, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Bandysiu kolkas taip, gal nereiks pirkt, labai nėra noro gaišt, bandysiu šiandien jau paleist motorą, jei spėsiu su darbais.

Tepaluotas diferencialo korpusas visas. Vienas pusašio salnykas leidžia (labai gerai, vairuotojo pusės), bet tepaluota ne tik ten. Bus kiaura kažkuri tarpinė, galvos ar dangtelio. Jei galvos, ją galima pabandyt paveržt ar geriau net nepradėt (susikraipys ar pan.)? Maniškė BXo kažkiek leidžia taip pat, bet per 10+ tūkst. tepalo lygis nusileido vos iki vidurio, o čia tikrai apvarvėję neblogai.

Gal kas žinote, kur pigiai nupoliruotų priešrūkinių stiklus, išdaužytus kelio akmenais? Paviršius grynai matinis, bet didesnių duobių nėra.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007