WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 01:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Pirkčiau ZX...
StandartinėParašytas: Gru 30 2004, 10:37 
Domintu Citroen ZX su nelabai "dideliu" varikliu (1.4 ar 1.6 pilnai uztektu, nes vazines mergina, kuriai tai bus pirmasis automobilis). Ar verta juo duometis? Planuojama suma iki 3000 litu, ar galima uz tokia suma surasti techniskai tvarkinga? Kokios didziausios/sunkiausios ju ligos?
P.S. Radau Taurageje 93 metu ZX'a uz 2500 litu. Savininkas teigia, kad reikia tik smulkaus remonto:
"masina vaziuojanti- zmona vazineja, reikalingas nebent remontas
patogumo delei: galinio valytuvo rele reiki keisti, neatsilenkia
vairuotojo puses sedyne, po miesta max 7.5 l., del vaziuokles nieko
negaliu pasakyti,- pries pora menesiu yra atrestauruoti
amortizatoriai, meta juoda duma, bet tepalu dabar neryja, neseniai
sutvarkytas karbas". Ar tai realu?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2004, 17:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
nu as jau 3 metus zx 1.6i turiu, taigi pagrindiniai +- jau isriskeje - privalumai: taupus variklis, nerudija (po opelio ir fiat iskart i akis tai krenta), gan komfortiska
minusai: del paciu neapsiziurejimo 2 kartus nutruko dirzas ir variklio galvos remonta reikejo daryt, o siaip kitu problemu ir nepasitaike, net galinis tiltas normaliai laiko. dar prie minusu man vietos priekyje mazoka, bet girdejau kad labai patogu zx vairuot su aukstakulniais, taigi tai draugei turetu patikti, nes man koja kazkur vis kliuna. ir dar vienas toks niuansas - veidrodeliai nelabai informatyvus, tai kartais nejauku buna...

o jei juodas dumas - varikliui kazkas tikrai yra, ir gali greitai isrisketi
beje, 1.6i variklis yra gan guvus, ypac pirmosios pavaros, bet magistralej traukos biski truksta, ypac i koki kalniuka jei reikia pagreitet

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 30 2004, 21:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 18:27
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Juodas dumas tai manyciau ne variklio beda o degimo,bet svarbiause atkreipk demesi i galini tilta, kad ratai tiesiai stovetu nebutu paklise bo remontas brangokas.
As po nauju jau ruosiuos tam malonumui tikiuos, kad uzteks tik guoliukus pakeisti. Zmonyte savo zxsiuka tiesiog isimilejus, norejau parduoti apsiverke teko palikti :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2005, 19:50 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Jei imsi 1,4 tai jis paprastesnis,bet nelabai traukia-nepasidraskysi jau su juo.Pagrindine beda-galine pakaba,patartina guolius ten iskart pakeisti,nes garantuotai nieks ju niekada nekeite.Del dumo-tai tikriausiai jau sukieteje salnikiukai,irgi nuo gimimo nekeisti.Siaip negali but,kad 1993 metu auto ir nieko nereikia daryti.Nebent savininkas su protu susipyko.
Tiesa da viena baika,atkreipk demesi i pusasiu gumas ir guolius.Musu auksrankiai kazkaip padaro,kad vos gyvos granatos koki 200-300 km visiskai netraska.
O daugiau ner jokiu stebuklu-viskas remontuojama.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2005, 10:34 
Gerasdviratis rašė:
grumlinas rašė:
Gerasdviratis rašė:
Jei imsi 1,4 tai jis paprastesnis,bet nelabai traukia-nepasidraskysi jau su juo.

taigi aiškiai buvo parašyta "važinės mergina, pirmas automobilis". per akis to 1.4i važinėjimui, traukia normaliai :-)

Kas te zina kokia mergina vazines.


:wink: apsunksta jai kartais desne koja, bet nepasakyciau, kad labai smarkiai...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2005, 11:05 
teko man broliui isrinkineti ZX, tai bandziau ir 1,4 ir 1,6, deja skirtumo traukoje beveik nemaciau ( gal tokie papuole). Na 1,4 pradeda griebti kai tachometras rodo 100 apsisukimu daugiau. Be to Vilniuje 1,4 suvartoja vidutiniskai 1 l maziau degalu. O siaip varikliai tikrai smagus ir pagal auto svori jo tikrai pakanka. Dar vienas dalykas, kuris maloniai pribloske, kad su 95 metu seniena vaziudamas 100-110 trasoje nesunaudoji net 6 ltr benzino ( o tiksliau tai 5,7 ltr)!!!. Man su valdiska Corolla 2000, 1,4 VVTI tokio rezultato pasiekti nepavyksta.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2005, 11:28 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
pusbrolio žmonai buvome nupirkę '94 ZX Prestige 1.4i - lupa kaip bitė su tuo motoriuku, nėr ko ašarot, kad maža kubatūra ;-) erdvumo viduje, jei važiuoji dviese, per akis, parkuotis mieste kur kas smagiau nei su didele. kai dukra teises išsilaikys, ko gero žiūrėsim nupirkt ZyXelių ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Paskutinį kartą redagavo 1 grumlinas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2005, 20:35 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Prestigas ir 1.4i yra prestigasm tai vienas is papildomu navarotu tachometro buvimas

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2005, 10:01 
as ne durnas ir ne aklas. O jei konkreciau, tai 95 metu universalas ir jis yr su tachometru ( laikrodis stovi paneleje). Ant galo uzrasyta "avantage". Taipogi yra gamyklinis imobilaizeris, centrinis, langai, abs, todel nemanau, kad jis toks jau plikas. Gal but senesni modeliai ejo be tachometro, bet mano bandyti buvo 94-96 metu ir nepriklausomai nuo variklio buvo su tachometrais. Isbandziau 5 masinas ir visos buvo su jais.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2005, 12:23 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai ir sakau - pirmieji ZXai, o bukletus leido iki pat ju gamybos pabaigos, manau tai ives galutini aiskuma :) :

http://zxweb.free.fr/html/modele/series.htm

http://zxweb.free.fr/html/modele/series_speciales.htm

http://zxweb.free.fr/html/modele/monde.htm

http://zxweb.free.fr/html/modele/prototypes.htm

Cabrioletas taip ir liko tik prototipu...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2005, 09:25 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
As juk aiskiai rasiau, kad tik REFLEX turejo laikrodi vietoje tachometro.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2005, 11:49 
Tai va, savaitgali apziurejau gal kokiu 10 Zx'u. Is ju ~8 turguje ir 2 Vilniuje. Is Vilniuje atrastu labiausiai imponavo vienas: 1992 m. Zx 1.4i avantage. Subjektyvus pastebejimai - pravaziavau pats, labai patiko - minkstas, net neturiu su kuo sulyginti :) Paspaudus stabdzius tai toks ispudis, lyg ranka kazkas is virsaus uzdetu - auto net pritupia (tiesa, vaziuojant skersam nedideliu greiciu spustelejus stabdzius auto susiubavo, kas man rodos lyg ir neturetu buti? Greitis ~20-30 km/h). Kita diena tuo Zx'u pravaziavo mano busima zmona - jis taip pat jai patiko, vienintelis minusas - nera vairo striprintuvo. Dabar objektyvi technine puse (bent kas matesi vizualiai ir savininkas teige): galiniai ratai deja jau truputi pasvire. Kaip suprantu (kazkur buvau rades cia tema) remontas kainuos nuo 300 iki 700 litu. As teisus? Savininkas teige, kad yra issinesiojusi vairo koloneles desnes puses ivore (kiek tai kainuoja?), na ir keletas kosmetiniu trukumu - bamperyje truputi iskilusi plastmase, galiniam stope ~2 cm ilgio ir 0.5 cm plocio skylute, apibraizytos salono vedinimo rankeneles bei plastmases apie jas. Salonas tvarkingas, grazus, nors ir ne veliuras.
Ai, dar tiesa, buvau pamirses. Kai draivino mano brangioji, pora kartu gale kazkas suuze, subildejo - viena kart tiesiai vaziuojant, kita kart posukyje. Tas uztelejimas, na lyg didesniu greiciu ivaziuojant i posuki plikomis padangomis (ant masinos padangos beveik naujos) Auto tiesa ~2 savaites stovejo su uztrauktu rankiniu, gal dar neatsoko stabdziu kaladeles?
Reziume: nepaisant siu trukumu automobiliukas patiko, bet noretusi dar isgirsti jusu samprotavimu is mano rasliavos ir rekomendaciju kur pries perkant auto nuvaryti patikrinti technini stovi Gedimino mieste.
Dekui :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2005, 15:13 
Del galiniu ratu pasvirimo gali buti du variantai:
pakabos guolis
rato guolis
90 procentu bus pirmasis variantas, nes antruoju variantu yra uzimas, o pakrypimas salyginai labai nedidelis.
Remontas pirmu atveju jeigu checbekas ar universalas neturi reiksmes, o kaina- 150 darbas, 75 guoliai su salnikais, jei gatava asis dar 150 Lt.
Antru atveju checbekas 90 lt guolis, universalas 350 Lt, darbas 80 Lt.
Cia kaina nauju detaliu su darbais ( Kemi, A1 ir panasiai) vienam ratui.
Kiti dalykai nera tokie baisus kainos atzvilgiu, todel apie juos neverta ir kalbeti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2005, 15:24 
M das...
Idomios tokios kainos sakyciau...
Gal yra patarimu kur auto galima pasitikrinti?
Nes nusipirkus sudeti puse masinos kainos i remonta tai kazkaip nesinori...
Nors zinau zinau, reikia bet kokiu atveju :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2005, 15:31 
Visi kazkodel bijo prancuzu galines pakabos remonto. Paprasciausia butu pasidometi kiek kainuoja MB ar BMW galo remontas ir manau atsistos viskas i vietas. O jei nori, kad galas sokinetu per duobes, tadu perki bulka ar pasata ar guolfa, kur gale stovi balkis ir visks nuormale.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007