WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 05:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 01 2014, 21:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Įdėjau akumą, pasukau - veikia. Burbulų nesimato, bet laisvos apsukos vistiek belekokios. Pilk dyzelį į Lucas, jie sakė, važiuos geriau. Matysim, kaip čia bus. Užsakyti pigūs riebokšliai pusašiams, dėsiu, pilsiu gerą naudotą sintetinį tepalą ir važiuosim. Bandysiu jau ryt pavažinėt šiek tiek be tepalo, dėžės šios gi kantrios.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2014, 21:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Riebokšlis pakeistas, supiltas naudotas sintetinis tepalas (pralėkęs tik 14kkm) ir dalis seno mineralinio (stiklinė gal), patempta sankaba - čia tvarkoj, bėgiai mėtosi vėl gerai.
Pakeičiau priekinius ratus, kurių vienai žieminei padangai bestovint atsirado guzas - nebemuša vairo, bet kadangi uždėjau ratus, gautus su savo pilkuoju BX14, kažkokius necitroeninius ir su lenkų sklepo padangomis MARIX - rėkia, kaip skerdžiama kiaulė, bet važiuoja. Galinius sumesiu originalius BXinius zapaskes su MXL gal (prieky jie netinka - išnešimas BXinio pilno rato tinka, bet per mažas išlenkimas ir remiasi į didelį suportą).
Kuro sistemos sandarinimas apsiribojo visų žarnelių pakeitimu ir bako paėmėjo plastmasės pakeitimu. Nežinau iš kur, bet burbulų vistiek yra ir nemažai, bet mašina važiuoja daugmaž normaliai, tad nesuku galvos. Filtrą tik reik pasikeist, nes po žiemos tik prapūčia su pompa, bet rezultato maža - pravažiavom va 300+km ir jau kriaušę sutraukia tiek, kad net užgesinus variklį ji grįžta į savo vietą gal per minutę ir variklis kartais gesta ant laisvų. Dėsim vėl pigiausią filtrą iš turgaus :doom:
Su mechaniniu Lucasu (Rotodiesel) ir tokiais pačiais purkštukais baigiu jau sudeginti iš dėdės P406 2,0HDi išsiurbtą benziną ( su dalimi buvusio dyzelio, tad nepanaudosi benzininei mašinai), kurio per klaidą sumaišęs kanistras jam pardavėjas pripylė ir suvarė purkštukus - šitas suvalgo be problemų :D

Buvom šiandien apžiūrėt Oltcit'o - labai norėjau, nes super įdomus automobilis, bet kad baisiai surudijęs, kuro nėra ir ilgai nekurtas, tai ir nepavažiuosi pabandyt. Bestovint kažkieno jau ir apardytas - mažvaikiai, kam reikia dalis nuo tokios mašinos lupinėt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2014, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Furio pasibaigė ir yra ardomas dalimis, kaip jau kai kas matė.
Tuo metu...
Į trasą gal ateis naujas ZX, reflexas 92trų, stovėjęs dar ilgiau. Matysim vakare. Galiu pasakyt, kaina irgi pigesnė negu Furio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 02 2014, 11:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
92tri metai, 1,4i, TU3M be jokių dujų, Reflex, pati paprasčiausia komplektacija, dviduris. Be jokių vairo stiprintuvų.
Raudonas, bet dar nespėjęs išblukt. Rida ant skydelio apie 110kkm, gal net ir tikra, bet sunkiai tikėčiau. Lietuvoj nuo 2005tų, garaže prastovėjo nejudintas nuo 2007tų. Dešinys sparnas parudijęs, ant kapoto puslelė, o toliau atrodo gerai. slenksčiai skamba SUPER ir atrodo nesupuvę, bet aišku palindę geriau matysim ir juos, ir dugną.
Kiti reikalai:
Skilęs stiklas, reik keist.
Nesiveda. Įpyliau benzino, įdėjau akumą. Nedirba nei siurblys, nei starteris. Paskui pasirodė, kad suinstaliuota kažkokia kodinė signalizacija - imobilaizeris, dar Vokietijoje. Kodo neklausiau ir nemanau, kad atsimins senolis. Po vairu radau porą jungčių spynelės grandinės nutraukimui ir perjungus originaliai, vangoką, bet vistiek starterį, atradom. Reiks vistiek mankštint jį. Nėra kibirkšties ir siurblio. Degimo relė sudirba, tad turėtų kažkas gautis ir ten, ir ten, bet nėra. Duodu pliusą į 3čią babinos kontaktą (žinau pagal savo BX :) ) - relė irgi sudirba, bet kibirkšties vistiek nėra nei žvakėse, nei ant paskirstytojo, siurblio taip pat. Arba relė prikepus, arba kažkur salone nutrauktas maitinimas taip pat, bet sunku tikėti, kad degimo grandinė nuo relės dar eitų per saloną.

Kadangi siurblį rankiniu būdu pakurt lengva, o degimą daug sunkiau, nes galbūt neužmaitintas nei degimo kompas, tai spjovėm ir parsitempėm. Beje, kurt irgi nelabai drąsu, nes viršutinio diržo dangtelio nėra ir dirželis kabo beveik kaip skuduras, visai laisvas.
Teko atkepint stabdžius, traukiant pradžioj galvojau kad net čiuožia, bet per kelis metrus atšoko. Ir aišku stabdžiai GERUTUKAI :doom: Teko važiuoti naktiniu miestu 20kmh.

Na ir parsigabentas, matysim, kas iš jo gausis. Darbo bus, bet tikiuosi pasidaryti iš jo pakaitalą savo BXiukui, kurio technikinė baigias po metų, ir dar vieną pravaryt jau būtų nerealus iššūkis.
Turiu daug dalių, pvz normalų vairą vietoj to nesąmoningo dviejų stipinų, geresnius priekinius stabdžius, galinius diskinius (jei užteks drąsos ir noro užsiimt pakeist iš būgnų), kažkiek variklio dalių, netgi veikiantį komutatorių, kažkokį kuro siurblį ir t.t.
Bet kolkas pastovės, reikia bandyt pradžioj užvest ir pažiūrėt, ką sako motoriukas :)
Rytoj bandysim aptvarkyti dokumentus (su dabartine nauja tvarka, sutvarkyti jų neįmanoma, kai kalbam apie tokią TA situaciją). Nežinau, ar taip galima, bet sustabdyti registraciją, o tuomet deklaruoti pardavimą. Skamba keistokai, bet jei įmanoma, ir nepakeis statuso, tuomet gal liks lietuviški numeriai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 02 2014, 22:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Keep going!

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 20:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kagi, pakurtas...

Išlupau imobilaizerį, radau pertrauktą grandinę vieno laiko juo. Sujungus atsirado ir kuro slėgis.
Patempiau paskirstymo dirželį ir patikrinau sinchronizaciją - tvarkoj.
Dapyliau litrą tepalo.
Laikas vesti - sukt raktelį ir užsivedė. Pradžioj dirbo sunkiai, bet po 10s jau viskas puikiai.
Gazuojant keliant apsukas kažkoks DŽŽŽŽŽŽŽ garsas ir skutai iš dirželio pusės. Atleidau tempėją ir nuėmiau - beveik mirtinai strigęs. Įdėjau iš EX Furio 1,8 motoro, pravažiavęs 3000km. Truputį skiriasi, bet tinka puikiai. Na ir ką, variklis šyla, tarpinė sveika, termostatas veikia, o ventiliatorius ne :)
Dirba gražiai, vadinas vertas grieko daiktas. Imsiuos tvarkyt :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2014, 09:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Gazuojant keliant apsukas kažkoks DŽŽŽŽŽŽŽ garsas ir skutai iš dirželio pusės.

Gerai kad ir parsitempėm iš garažo. Būt užsivedęs, būtų tikrai bevažiuojant rimtų problemų kilę dėl to.
Sutvarkytas ir popierius vakar...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2014, 18:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Permečiau vairo strypą su visu reguliavimo mechanizmu, rankenėlėm ir kryžme nuo Furio, nes taip greičiau ir paprasčiau - nebekliba vairo guolis. Tuomet teko dar visgi sukeisti ir posūkių šviesų rankenėles, nes nors ir atrodo vienodai ir jungtys vienodos, veikia skirtingai - pas Furio faros su H1 lemputėmis dvigubais reflektoriais, tad jungia ilgas ir palieka trumpas. Pas šitą Reflexą faros H4 lemputėms paprastos, tad su ana rankenėle iškart abu siūlai šviečia - perdegtų...
Sudėjau sportivną vairą, dar laukiu normalaus bėgių bumbulo :)

Ir ta proga galvoju užsivarysiu ant duobės pasižvalgyt. Nebesiveda. Kibirkšties net netikrinau, nes nuėmus oro vamzdį - matos, kad purkštukas nepurškia, nors kuro slėgis žarnelėje kaip ir yra. Reiks pažiūrėt, gal tiesiog benzino trūksta ir nesukelia slėgio. Rodyklė nerodo, lemputė nešviečia, tai ir nežinia, kiek ten jo yra.
Nes supyliau ant, mano nuomone, per tuos 7 metus iki sauso turėjusio išgaruot bako, 5 litriukus, daviau dar kokią valadėlę padirbt, gal ir nebepasiurbia.
Jei benzinas nepadės, lieka pats purkštukas arba kažkas, kas turi jį darinėt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2014, 18:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Benzino slėgis buvo, purkštukas nedirbo, bet nebuvo ir kibirkšties, ką atradau ryte prieš paskaitas. Pagal elektros schemą kažkaip išsinagrinėjau, kad daugiau nėra kam pranešti kompui, kad reikia purkšti kurą (junginėti purkštuką), kaip tik paimti signalą nuo degimo sistemos (nes įpurškimo sistemoj alkūninio daviklis nedalyvauja, palikta tik laisva fiškė diagnostikai, tacho irgi nėra).
Dėl visa ko dar išėmiau ir sukeičiau kompus su BX. ZX su BX kompu nedirbo, o BX su ZX kompu dirbo ne puikiai, bet ir ne blogiau, negu kasdien :D
Babinos krapštyt nenorėjau, tai nusukau komutatorių ir sukeičiau su turimu atsarginiu Bosch. Radau seną Magnetti Marelli, kuris tikriausiai keistas, nes būtų keista ant Bosch paskirstytojo itališkas komutatorius. Visas apibėgęs tepalais, matomai per leidžiantį paskirstytojo žiedelį arba paskirstytojo riebokšlį. Tą teks išsiaiškinti, nes gali taip atsitikti ir pakaitiniam :)

O kolkas variklis vėl dirba puikiai, sankaba pūkinė, po kiemą pavažinėjau :)

Artimu metu kapstysim giliau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 22:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pakeičiau dirželį ir vandens pompytę prie jau pakeisto tempimo guolio.
Pakeičiau alkūninio veleno ir velenėlio salnykus - abu originalūs, praktiškai plastikiniai.
Uždėjau kitą naudotą turimą dovanų gautą radiatorių, nes senasis atrodė nors ir ne kiauras - bet įtartinas. Supiltas naujas antifrizas ir viskas cirkuliuoja gražiai.
Pakeičiau žvakes - pradėjo normaliai važiuoti, nebesitąsyti ir nebegesti. Šaltas dar kažko pasiožiuoja, bet pyplaidžiai atkeliauja nauji. Jei reiks, bus ir dangtelis su skriejiku, bet abejotina.

Neveikė ventiliatorius. Patikrinus tiesiai jungiant - relė sudirba ir įtampa ateina. Vadinas pats ventiliatorius nedirba. Užteko ištraukti ir gerai pereiti su kuvalda variklio šonus ir laimingas sukasi. Gerai, kai viskas iš metalo, ir dar neblogo :D O ventiliatorių geriau turėt veikiantį, nes prietaisų skydely tik lemputė.
Pūtikas veikė tik ant 4 greičio. Nusiėmus kilimėlį virš kojų radau jau prijungta tiesiai nuo varžyno pliusą į ventiliatoriaus jungtį. Nukepęs varžyno saugiklis ir pajungta tiesiogiai. Turiu kelis Xantia varžynus, bes pasirodo netinka. Ištraukiau iš Furio savo jau tvarkytą varžyną ir įdėjau, sujungiau atgal laidus kaip priklauso - pučia tvarkingai.
Paralinėjus po kiemą - atsigavo priekinis valytuvas, o davus jam padirbti - grįžo ir tvarkingas intervalo bei vieno pavalymo veikimas - kontaktai prikepę matomai buvo.

Reik įvažinėt stabdžius, o gal ir paorint, nes labai žemas pedalas. Kad tiktų TA. Kažkas gale ten ne taip, ir rankinis silpnas, tai gali tekt į būgnus įlįst pasižiūrėt.
Keisiu nauju priekinį stiklą, nes yra skilimas.
Nupirkti ir paruošti tepalas su filtru. Tepalas keistas prieš 8 metus, bet nuvažiuota tai tik 2tūkst. km :D
Taip pat, karterio tarpinė ir dangtelio tarpinė. Dangtelis sandarus, bet noriu reguliuoti vožtuvus, o senoji tarpinė akmeninė.
Radau, kad negyvas pakabinamas guolis. Teks pasixXxšt, ir dar, kogero, ir dėžės tepalą su to pusašio riebokšliu teks tuo pačiu pasikeist.
Na ir išvalęs saloną ir nuplovęs išorę bei pripūtęs padangas, varysiu į TA, ką pasakys :)

O toliau:
Kuro rodmenys nekontačina ir rodyklė kartais krenta žemyn, teks išimt plūdę ir pamakaluot.
Atbulinės eigos žibintai kartais šviečia, kartais ne. Reiks prilįst prie daviklio, gal prikepęs ir neatšoka.
Neveikia viena skydelio apšvietimo lemputė ir neapšviečia pūtiko reguliatorių.
Na ir dar kelios nereikšmingos smulkmenos.

Bandysim dalyvaut ralyje, nes C15 nespėsiu paruošti tikrai, o BX baisu taip laužyti, kad neperlūžtų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2014, 16:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Stiklas jau naujas. Dabar reiks ir valytuvą pasikeist nauju, nes gaila su senu brūžint.
Seniai norėjau pavažinėt su nauju stiklu, pabandyt koks jausmas. Štai ir proga :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2014, 22:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na ir valytuvas naujas Bosch. Tiesa, kiek trumpesnis. Teko pažaist, kol uždėjau, nes senolis buvo sulenkęs kojelės kablį ir prichlatūrinęs senąjį valytuvą, o plienas kojelės ten neminkštas.

Ok, varau ant duobės pakabinamo keitimui. Tepalas išsileidžia, keliam. Iškart matau, kad pusašis pas 1,4 visai kitoks, negu 1,8 ir kitų didensių citroenų, o toks, kaip pas C15 - su 30mm veržle, mažesnėm granatom, stebule ir mažesniu guoliu (tikriausiai).
Įtrūkus viena granatos guma, aišku ta bjaurioji su skarda, ryt ieškosiu pakaitalo jai.
Ratas aišku pripuvęs ir nenusiima, tai išnėriau šakę iš tilto. Šarnyras ok, priekiniai sailentai ok, o galinis nors nekliba - nuo šakės nusimovė pats. Dėsiu šrotinę šakę nuo Furio, lyg ir geri sailentai jos dar.
Pusašio pakabinamo iškalt neina - trukdo duslintuvas įremt tiesiai kaltą, o pastačius 45laispnių kampu net nemano judėti. Teko imti pagalvės ausį ir nusiimt su visu kronšteinu, vos vos ištraukiau tarp tilto ir variklio. Šaratai išbyrėjo, analogiškai kaip buvo mano BXiukui prieš beveik du metus :)
Pakeičiau riebokšlį nauju, bet pusašio galas truputį paėstas. Gal prisipoliruos su švelniu švitriniu, nes pritaikyt ten kažką kito lengvai neišeis, tiks tikrai tik nuo 1,4 variklio, gal dar 1,1 nebent...
Toliau nuėmiau karterį. Tikėjaus, kad nereiks nuimt duslintuvo, bet teko - visi karterio varžtai atsisuka, bet pats karteris nenusimauna. Tada aišku supratau ir kad nereikėjo to pusašio guolio kronšteino imti. Karterį teks nemenkai patiesinti, nes kažkur gerai įvarvolinta buvę.
Na ir kad nepalikčiau taip, specialiai nuėmiau vožtuvų dangtelį. Kad pakiltų rankos sureguliuot vožtuvus ir tarpinę pakeist. Dangtelio vidus, kuris virš atmušančios skardos, baisiai apaugęs, tai bus daug valymo darbo, nors po pačiu dangteliu tikrai švaru.
Paskutinis darbas - prisukau naują tepalo filtrą.
Ryt gal jau ir surinksiu ir sekmadienį ar pirmadienį prieisiu prie stabdžių. O tada jau į TA.

O šiaip šiandien važiavau, iki 80kmh viskas buvo gerai, apart mušančios kažkurios padangos (bus truputį darbo nulupti ratus, juos keičiant) ir to minėto pakabinamo.
Sankaba ir pavarų dėžė dirba super, o variklis irgi neblogai, bet dar jam reikia trupučio meilės. Plius, manau, kad atleidus stringančius stabdžius, pradės ir traukti geriau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2014, 18:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Karteris ištiesintas (buvo susiformavęs pagal tepalo siurblio korpuso kelis kampus :D ) ir pastatytas ant naujos tarpinės - suvargau, kol išvaliau originalų hermetiką.
Rasta granatos guma ir pradeta keisti.
Išimta šakė, išimta donorinė šakė ir nuvalyta - paruošta sudėjimui.
Šiaip taip išmušiau pakabinamo likutį iš kronšteino ir kronšteiną su variklio pagalvės kauliuku prisukau atgal. Pas 1,4 kažkaip tas guolis baisiai įkempa :|

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2014, 21:50 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Ir iš kur pas tave tiek kantrybės...
:labas:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2014, 15:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Iš ten, kad tikiuos padaryt padorią ir patikimą mašiną 2-3 technikinėm. Viskas dėl rezultato.
Patikimiausias ir taupiausias 4 cilindrų benzininis variklis iš visos devintojo dešimtmečio PSA gamos.
Ir dėl to, kad 92trų ZX yra ta mašina, kuri paprastai taisosi ir negaila laužyti. O mašinas aš mėgstu laužyti, tik nei viena dar nesulūžo dėl to.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007