WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 13 2019, 11:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 04:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
Tai va. Kažkurią beprasmišką naktį, brėkštant aušrai ir depresuojant atėjo noras kažką padaryt iš nieko, arba kitaip sakant iš pigių dalių ir metalo laužo, tai...

1. Į garažą iš Anykčių atkeliavo kažkoks 92trų ZX 1.9TD 66kw, su senu geru DHY varikliu. Žalias, todėl ir Varlius. Keturduris, deja.
Po kapotu esantis variklis yra reikalingas pirmai TA pravaryti ir mašiną užregistruoti ant manęs, nes dabar paskutinė TA iki 2013tų, ir aišku išregistruota mašina. O paskui jį trauksim lauk ir dėsim gal į BXą, vietoj to lavoninio nevažiuojančio 1.9D.

keturduris deja, nes tik toks turbodyzelis atsirado su tvarkingais popieriais. Nors mėgstu keturdurius aplamai, bet kieme du dviduriai donorai ir dar vienas jau pažertas dalimis, tai būtų ramiau daužyt šonus. Turi net elektrinius langus ir elektrinį liuką, žodžiu man dar ZXuose nesutikta prabanga. Ir daugiau nieko. Po kapotu betvarkė, stiklas trūkęs, kėbulas lengvai parūdijęs, bet ne baisiai.
Kainavo pigiau, nei antra pozicija. Kad numušti dar truputį kainą, atidavėm pardavėjui originalius R14 lietnykus, kurių ir taip turiu du komplektus, ir dar išpjoviau ir prie progos nuvežiau atidaviau katalizatorių :D

Stovi kieme dar du donorai - 1.4i dviduris Reflexas ir 1.9D antros laidos trantukas. Abu pamuštais priekiais, bet yra daug ką nuo jų nuimti.

2. Ačiū dėdei Saulynui - į skladuką atkeliavo pilnam komplekte dirbantis 2.0HDi 80kw RHZ variklis su kuro sistema, kolektoriais, turbinom ir laidynais. Laukia jo praėjimas elementarus profilaktinis. Tiesiog, kad važiuotų ir tvarkingai veiktų - visi ten salnykai, tarpinės, diržai, EGR nuėmimas, įsiurbimo valymas ir kitas chlamas. Dar galvoju, ar imt galvą profilaktiškai, tipo pakeist gumeles, pražiūrėt kompensatorius ir pritrint vožtuvus; ar, jei reikės, padaryt tą paskui. Dėsiu skardinį karterį nuo 1.9TD, turėtų užsimauti. Skriemulys bus koks nors kietas ir siauras, nes jam reikės sukti tik kokį nors visiškai nedidelį generatorių.
Reik dar surasti ir nupirkt kronšteinus 2.0HDi 66kw versijos, kad tiktų prisukt prie ZX pagalvių.
3. Mėtosi kažkokių 1.9TD dėžių pora, sueis. Smagratis bus kietas, pagal parenkamą sankabą, kad prisisuktų diskatorius. Nes alkūninio skaičiavimo dantys praktiškai pas visus vienodi, net ir benzinų tiktų. O su sankaba gali tekti pažaist, nes turėtų niutonų būti nemažai. Arba P307 2.0HDi 79kw pakaitinis komplektas su kietu smagračiu ir visa sankaba, bet kainuoja apie 200pinigų, arba bandyt kažką burt su ta pačia 1.9TD sankaba. Tipo bandyt dvigubint, ar labai nutekint smagratį, ar keraminį diską dėt. Nes tikėtis, kad originali 1.9TD sankaba laikys dvigubai kilovatų ir kažkiek daugiau niutonų, turbūt naivoka.
4. Pusašių yra nuo Furio 1.8i likęs komplektas, ilgasis tinka ir nuo BX, kažką subursim.
5. Stabdžiai ZXo originalūs tragiški, kaip bežiūrėtum, tai reikės kažką burt. Galinis tiltas būgninis jau nuimtas nafig ir parduotas, o į vietą keliaus exFurio su diskiniais stabdžiais. Vis geriau.
O priekin gal vietoj originalių 247 sutalpinsiu kaip nors 283, kadangi ratai bus R15, arba jei negausiu pigiai suportų, tai 266, nes tokių suportų mėtosi pora nuo 405. 283 šrotinių diskų keli komplektai mėtosi, arba su belekokiais kantais, arba kreivų. Nutekinsim ir bus su gerom kaladėm ledas. Cilindras pagrindinis bus nuo exFurio, nes jis yra ABSinės versijos, todėl didesnio skersmenio. Pūslę kažkokią didesnę reiks surast, jei aišku tilps.
6. Priekinė važiuoklė standartinė, kurią tiesiog sutvarkysim, o paskui gal atsiras kokie pigūs Koniai. Vairo kolonėlę stiprintuvinę išmesiu ir įdėsim iš Reflexo mechaninę, bus paprasčiau, smagiau ir daugiau vietos. Gale, kaip minėjau, exFurio tiltas, kuris jau gamykliškai pažemintas ir kietesniais torsionais, berods viduj ir stabylniką rasiu. Reikia jį perrinkt, tai dabar ardomas, kai ranka pakyla. Nupirktos jau tam tiltui naujos ATE kaladės, kaladžių montavimo dalys, SNR šakių guolių komplektukai, užsakytos stabdžių žarnelės vietoj sutrūkinėjusių, ir dar reiks porą vamzdukų pakeist variniais. Su suportais viskas ok (vienam nuorinimą pergręžt reiks, nulaužts..., tai tik nupirkau naujus rankinio trosus diskinei versijai). Tilto pagalvės bus naujos, kurias atimsiu iš sudaužyto donoro Reflex.
7. Paimti du ECU ir abiem nuimtas imobilaizeris (ačiū ukw garažui), patikrinti ant brolio 406tuko - kuriasi ir važiuoja su belekokiu raktu. Vienas bus standartinis, o kitam teks padaryti remap'ą. Taurius žadėjo su šitu pagelbėti, kai mašina jau važiuos. O iki važiavimo dar toli.
Kompą dėsim salone į bardačioką, tai žaidimo su laidais bus dar daugiau. Nes ir taip nemažai visko teks suburt. Spidometras ZXe trosinis, tai ne problema, bet ECU nori matyti greitį, tai va čia reiks bandyt sudėt tą kombinuotą perechodinio tipo reduktoriuką ir tikėtis, kad susikalbės. Temperatūriniam davikliui ZXo originalų daviklų kažkur įsuksim. Teks priburt variklio kompui signalą greičio.
Apsukas ir alkūniako padėtį kompui perduos originalus laidynas, o kaip tą reikalą perduot ir į skydelį, gal kažkaip sugalvosim, burdami tarpusavy laidynus.
Su aušinimu jokių problemų, nes šitas ZX vienas pirmųjų, pas kuriuos ventiliatoriai valdomi trijomis relėmis, o Xantijos yra paskutinės, pas kurias jie valdomi trijomis relėmis, tai tiesiog sujungt laidus. Bus aišku ir tūmbleris ventiliatoriams įjungt, interkūlerio aušinimui, tik reiks kažką sugalvot, gal kokį diodą, kad įjungus ventiliatorius rankiniu būdu nemėtytų kompas klaidų.
ZXe nėr sankabos daviklio, teks įburti. O gal veiks ir be jo. Programeriai sako, kad gali gazuotis, bet kai dėdei netyčia buvau po remonto pamiršęs prijungti, tai nesigazavo. Žiūrėsim. Dar ten visokios magijos teks panaudoti, bet viskas padaroma.
8. Reiks kažką sugalvot su kuro siurbliais bake. Patį siurbliuką Xantijos jau pasidariau restauruotą, bet reikia jam bliūdelį suburt, arba pabandyt sukišt į tą baką siaurą Xsaros bliūdelį, arba gali tekt burti kitą kuro baką...
9. Prieky reikės surasti vietos interkūleriui, nes reikėtų įpirdolinti kažkokį didelį. Geriausiai XMo, bet iš bėdos tik keliais cm siauresnis ir nuo Xantijos.
10. Aišku teks daug ką išmesti. Bet šiaip kadangi vienas kompas bus standartinis, tai tikiuosi, kad labai į lankas nenuvažiuos ir bus galima ir šiaip kur nuvažiuoti.

Programeriai ir dyzelistai sakė, kad gamyklinė turba šita pripučia tiek, kad maža nepasirodo, ir su tvarkingais purkštukais 130kw ne riba tam motorui, bet virš 110 jau darosi labai negraži kreivė ir stiprus turbo lagas. Siūlo, aišku, kintamos geometrijos turbo dėt, nuo 2.2-98 arba 2.0-100, bet ten ją ir suvaldyti reikia, ir daug vietos užima, ir daug kainuoja, tai ko gero nebus.

Tai va taip. Bus kokių iliustracijų kažkada, kai netingėsiu pafotkint :)
Dabar tai reikia surasti ledinių purkštukų komplektą kažkur, nes naujų ar restauravimo paslaugos šito bolido biudžetas neleidžia. Bėda, kad nauji tie purkštukai buvo prieš 11-18 metų (98-05 metais, kai gamino šiuos variklius), tai nebesimėto tie lediniai purkštukai, o važiuoja.
Na ir galinį tiltą pabaigt rinkt ir sudėt, nes tada bus galima paruošt ir gaut naujus TA ir registracijos popierius ir jaustis žmogumi.

Šiai dienai darbai nelabai vyksta, nes kišenės, po pusantro mėnesio neplanuotų atostogų per 12 valstybių, faniera neplėšo. Na, ir laiko tenka skirti daugiau kitiems užsistovėjusiems darbams, draugams ir santabarbaroms, negu geležiui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 06:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
baka mazu virinam aliumoida? padarysim juska ir galesi landziot. litru tau ten kokia 40-50 uzteks? is 4mm riflionkes? :D
ausalo radika dek xm 2.1 nes jis atominis,kaip ir interkuleris.
stabdzius sugalvok kaip prieky sudet c5 stupicas kad tilptu kiek didesni diskiukai.
kolkas keliuosi i darba o i vakara ziuresim kaip bus su laiku,mergaitem ir t.t. turesiu neuzilgo daugiau laisvo laiko kai pora lavoneliu dabaigsiu tai pagal galimybes padesiu ;)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 09:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
Kuo blogai originalios ZX stupicos? Čia juk didžiaguolis šitas, kur pusašiai su 35mm veržlėm ir BXiniu guoliu, o ne tie mažiukai :) Bandysim pritaikyt kokius suportus, gal 307to. Pas Citroen mažesnius modelius retai 283 būna, tik pas galingiausias versijas.
Aliuminoidas būtų šūstrai, bet kiek juokingai TA atrodytų. Aišku, galima padaryti nedarinėjamą bagažinę ir ne jų reikalas :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 11:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
o koks jiem skirtumas ar ten bakas po dugnu ar aliumo lapas bako apsaugai is apacios. per visa ploti prisiuni ir gerai. o juska po sedyne kokia. ar ant varzteliu ar kaip kad galetum prilyst ten.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 19:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8844
Miestas: UKMERGE 867082552
Grandiozinis projektas ,tokio dar nebuvo ,arba aš kažką praleidžiau ,jaunas ,entuziazmo pilnas -padarysi :D ,jei kuo sugebėsiu padėt ,skambink varpais :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 20:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 475
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
O ką, neblogas žvėrukas turėtų gautis :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 02 2016, 21:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Suportus tau tinkančius turiu 283 diskams

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 06 2016, 15:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
Suportus tau tinkančius turiu 283 diskams

Nuo kokios mašinos ir po kiek piGInų? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Rgs 06 2016, 19:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
c4, berlingo po 2008 ar kazko panasaus, rasciau jiems ir diskus tinkancius ir kalades geras, nes nuo visokiu xsaru tai isnesimas disko netinka....piniginis klausimas manau issprendziamas :wink:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Spa 08 2016, 14:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
Tai suderinsim, skambinsiu, kai prie to galo prieisiu :) Dabar kitos mašinos daugiau galvoj, o šitam pirma galinį tiltą noriu pasidaryt, kad būtų vėl ant kelio ir galėtų važiuoti ir praeiti TA, aišku ir atkurti registraciją bei pasikabinti ant savęs žmoniškai popierius.

Tai jau vasaros pradžioj kažkada prieš išlėkdamas į užsienius, atsinešiau iš sandėlio tą exFurio kažkada remontuotą bet vėl reikiamą remontuoti (viskas juda ir sukinėjasi, bet kiek pamenu buvo 100kkm rida ir kažkada buvo kažkokį garsą išleidęs). Žo, aš ten jį tuomet visą nurinkau, tipo stabdžius, visokius kronšteinus, galines amortikų ir pagalvių lapces ir t.t. Vakar jau priėjau patį tiltą paardyt. Gerai, kad taip ir neįdėjau, nes jau išmušęs stabilniko laikiklius, radau, kad nusukti vieno galo stabilniko šlicai. Keiksmažodžių lavina, aišku. Bet jau pasiaiškinau ir panašu, kad pas kitus turimus tiltus stabilizatoriai ir jų laikikliai tokie patys, tai teks bert ir donoruot, gal rasim sveikų :)
Girdėjau, kad juos dažnai ir išima dėl šito, bet nu negražu kažkaip, reikia koviniam bolidui stabilizatoriaus.
Torsiono vieną varžtą irgi prasukau, teks bandyt gręžt.
Stabilizatoriaus laikiklio vienos pusės varžtą nulaužiau. Stabdžių vienos lėkštės vieną varžtą nulaužiau.
Na ir t.t. :)
Su 2kg neįveikiau šakių iškalt, bandysim atsinešt "Šeštadienį".

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Spa 08 2016, 16:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Didelis tu optimistas jei be šildymo iskalt bandai.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Spa 08 2016, 16:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
Kiek ten šildyt? Galima kelis šimtus laipsnių padaryti, tada staigiai atvėsinti, bet iki raudonumo pakaitinęs, kad atsileistų garantuotai, kai atleisi torsiono galo ar šlicų grūdinimą, tai juk bus nebe miela :)

Niekad aš neardęs to torsiono, tai ir nežinau ten nieko. Kažkaip vistiek išardysim, nes juk išsiardo kažkaip jis vistiek, jei žmonės remontuoja. Turim ir ugnies, ir purškalų. Guoliai sukinėjasi net be strigimų, vadinasi tik pats torsionas ir laiko šakę, o ten nėra jo tiek daug. Įveiksim :)
O tada guolių komplektuką jau turiu, tai beliks tik ašis kokias susirast. Bėda, kad geri gamintojai negamino ir negamina jų, tai pasirinkimas lenkiškos Tencar arba kinietiškos išvis neaiškių gamintojų. Aš kažkaip galvoju lenkiškos gal geriau?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Spa 30 2016, 22:41 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2179
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Kiek ten šildyt? Galima kelis šimtus laipsnių padaryti, tada staigiai atvėsinti, bet iki raudonumo pakaitinęs, kad atsileistų garantuotai, kai atleisi torsiono galo ar šlicų grūdinimą, tai juk bus nebe miela :)

Niekad aš neardęs to torsiono, tai ir nežinau ten nieko. Kažkaip vistiek išardysim, nes juk išsiardo kažkaip jis vistiek, jei žmonės remontuoja. Turim ir ugnies, ir purškalų. Guoliai sukinėjasi net be strigimų, vadinasi tik pats torsionas ir laiko šakę, o ten nėra jo tiek daug. Įveiksim :)
O tada guolių komplektuką jau turiu, tai beliks tik ašis kokias susirast. Bėda, kad geri gamintojai negamino ir negamina jų, tai pasirinkimas lenkiškos Tencar arba kinietiškos išvis neaiškių gamintojų. Aš kažkaip galvoju lenkiškos gal geriau?

Reikejo mano pasiimti as viska likusi ismeciau pries 3 metus buvo viskas isardyta.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Spa 31 2016, 12:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10380
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
tadas1991 rašė:
Kiek ten šildyt? Galima kelis šimtus laipsnių padaryti, tada staigiai atvėsinti, bet iki raudonumo pakaitinęs, kad atsileistų garantuotai, kai atleisi torsiono galo ar šlicų grūdinimą, tai juk bus nebe miela :)

Niekad aš neardęs to torsiono, tai ir nežinau ten nieko. Kažkaip vistiek išardysim, nes juk išsiardo kažkaip jis vistiek, jei žmonės remontuoja. Turim ir ugnies, ir purškalų. Guoliai sukinėjasi net be strigimų, vadinasi tik pats torsionas ir laiko šakę, o ten nėra jo tiek daug. Įveiksim :)
O tada guolių komplektuką jau turiu, tai beliks tik ašis kokias susirast. Bėda, kad geri gamintojai negamino ir negamina jų, tai pasirinkimas lenkiškos Tencar arba kinietiškos išvis neaiškių gamintojų. Aš kažkaip galvoju lenkiškos gal geriau?

Reikejo mano pasiimti as viska likusi ismeciau pries 3 metus buvo viskas isardyta.

Diskinį tiltą turėjot? Būgniniai šiaip nedomina, turiu sočiai, yra net ir tvarkingas vienas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: ZX Varlius (Bomba)
StandartinėParašytas: Lap 08 2016, 22:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2179
Miestas: Vilnius
Ismetem prie kelis metus kaimyno Vulkana, niekam nieko nereikejo,nes dalys netiko... O dar vienas kaimynas BX ismete 1993 metu nieko man nepasakes....

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007