WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

ZX Varlius (Bomba)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=25&t=33878
Puslapis 35

Autorius:  tadas1991 [ Lap 09 2017, 02:30 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Galva surinkta. Sudėjau nupirkęs naujus AE kompensatorius ir beveik naujus pakelėjus (karomyslus). Iš turimų šrotinių trijų galvų suradau vieną, kuriai buvo diržas trūkęs, tai buvę nauji pakelėjai sudėti matomai, kur nudilimas dar net pirštu nejaučiamas. Velenėlį irgi pakeičiau nuo tos galvos, nes esamas buvo su tragišku grioviu ties riebokšliu, o tas, kur įdėjau, kaip naujas. Alkūniako jau taip lengvai nepakeisi, tai teks pažaisti su riebokšlių presavimu į kitus gylius, ir laikys taip pat.
Susidėjau pats vėliavėles. Dabar sekantis etapas susidėt naujus žiedus, siurblį, perklijuot iš naujo priekinį alkūninio dangtelį ir susidėt abu riebokšlius, tuomet bus ir karteris. Tepalo siurblį gimtąjį jau senokai išardęs išvaliau, bet jaučiu, kad visgi pasibersiu išmetimui kitą mažesnės ridos motorą su subraižytu cilindru (lūžo žvakė) arba kitą irgi mažesnės ridos su skilusiu stumokliu (raznosas) ir išsitrauksiu mažiau bėgusį siurblį.
Kadangi nuo pernai vasaros stovėjo su sausa kuro sistema (buvo bėda prispaudus ir staigiai reikėjo vidury nakties daug chaliavo dyzelio), tai kažkurią dieną nusprendžiau, kad jei dar ilgiau stovės, tai paskui užkūrus siurblys tikrai bėgs. Tai nuvažiavęs pripyliau kuro, pastačiau naują kriaušę (buvo išmesta ir įdėtas vamzdelis), pasikeičiau kuro filtrą (radau 08tų metų Knecht ir dangtelį, pastatytą ant tiek hermetiko, kad "gramdzheu koke valanda", išvalius laiko ir be hermetiko...) ir pasikeičiau smalą į šviežią tepalą. Pripyliau antifrizo, nuorinau, užkūriau, pasišildžiau iki darbinės. Viskas veikia - smagu. Jei labai niekas nebėgs, TA bus. Tikėkimės, kad diržas tai atlaikys, nes visai nenoriu keisti. Buvau nuo kabluko pasilikęs mažai naudotą komplektą būtent tam reikalui, bet kažkaip pakilo ranka ir išmečiau.
Va tik tą tiltą reikia pasibaigt, o baisiai nėra meilės važiuoklę remontuot, kai yra kitų darbų. Ir dar truputį detalių trūkumas, kadangi kai kurios detalės dar vis ant mašinų, kurios turi būti išardytos kažkaip. O pačios nesiardo kažkaip :) Ponas D gali paliudyti, kad pačios nesiardo :D

Autorius:  tadas1991 [ Lap 17 2017, 04:19 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Pradėjau keist žiedus, tai kažkaip sužinojau, kad teks ir švaistiklinius indėklus pasikeisti. Kaip ir viskas gerai, bet jau biškel varis lauk lenda :mrgreen:
Pagrindinių nekeisiu, nes jau sudėtos vėliavėlės ir persandarintas priekinis dangtelis, o kraštinis ties sankaba atrodė labai gražiai, kuris apkrovos daugiausiai vistiek turėtų gauti.
Svarbiausia, kad pagrindiniai kainuoja 13eur, o švaistikliniai 83eur... :lapux:

Autorius:  Saulynas [ Lap 17 2017, 08:42 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

tadas1991 rašė:
Pradėjau keist žiedus, tai kažkaip sužinojau, kad teks ir švaistiklinius indėklus pasikeisti. Kaip ir viskas gerai, bet jau biškel varis lauk lenda :mrgreen:
Pagrindinių nekeisiu, nes jau sudėtos vėliavėlės ir persandarintas priekinis dangtelis, o kraštinis ties sankaba atrodė labai gražiai, kuris apkrovos daugiausiai vistiek turėtų gauti.
Svarbiausia, kad pagrindiniai kainuoja 13eur, o švaistikliniai 83eur... :lapux:

Kaži kodėl tokia branguma :?

Autorius:  tadas1991 [ Lap 17 2017, 08:52 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Pradėjau keist žiedus, tai kažkaip sužinojau, kad teks ir švaistiklinius indėklus pasikeisti. Kaip ir viskas gerai, bet jau biškel varis lauk lenda :mrgreen:
Pagrindinių nekeisiu, nes jau sudėtos vėliavėlės ir persandarintas priekinis dangtelis, o kraštinis ties sankaba atrodė labai gražiai, kuris apkrovos daugiausiai vistiek turėtų gauti.
Svarbiausia, kad pagrindiniai kainuoja 13eur, o švaistikliniai 83eur... :lapux:

Kaži kodėl tokia branguma :?

Pagrindiniai pigūs, nes viskas tas pat su visais senais 1,7 1,9 2,1 D ir TD, su 1,6 1,8 1,9 2,0 senais XU benzais. Tai kai tiek tinka, nebūna labai brangu :) Švaistikliniai jau tik šito variklio, ir dar 2,0HDi 100kw tie pat, tai specifika. Plius šitie varikliai juk negenda, tai niekas neremontuoja, tai ir neperka tų indėklų, užtai paklausa maža, tai ir kaina didelė.
Čia mąstant. O šiaip, tai velnias žino :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 07 2017, 03:14 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Su varikliu einam į pabaigą, liko vos kelios dalys prisukt ir matuosimės sankabą ir dėžę.
Už tai nusilupau nuo ex ZX 14 galinį tiltą. Jame sudėtos naujos tilto pagalvės prieš du metus, ir su jomis nuvažiuota gal kokie max 10kkm, tai imsim. Na ir torsionų reik, kuriuos nupjoviau anam tiltui, ir stabilizatoriaus, kuris ano tilto nusuktas.
Tai manau, kad nevargsim su šlicų rūdimis, kaitinimais, šveitimas, kalimais, purškimais ir kitom nesąmonėm ir tiesiog su bulgarke išsipjausim tuos torsionus lauk 8)

Autorius:  Dominykas [ Gru 07 2017, 20:24 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Ponas rezakas,pades kai nera silumos,ponas rezakas,pades kai ner preso,ponas rezakas,pades kai ner kuvaldos,diena i nakti diena i nakti rezakas...
Negime daiktas kurio nebutu galima pasildyt truputi. 100laipsniu tai ne temperatura, balta tai ne spalva.

Autorius:  Bivainis [ Gru 07 2017, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

O kaip su kėbulu reikalai? Bus kažkas virinama, tiesinama, dažoma? Mašinos vaizdas turės kažkokį stiliuką? :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 08 2017, 02:43 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Bivainis rašė:
O kaip su kėbulu reikalai? Bus kažkas virinama, tiesinama, dažoma? Mašinos vaizdas turės kažkokį stiliuką? :)

Tai kad nera kreiva ta masina. Apibraizyta, kai kur parudyje, bet nesudauzyta. Skyliu nera, o jei rasim, sutvarkysim. Isvaizda turetu nesiskirti nuo eilinio supuvusio zx, vis dar vazinejancio musu gatvem :) Gal net dar prasciau. Nes taip idomiau. Tai toks ir stilius. Berods vadina "sleeper" liaudis dabar.
Puosniai gal atrodys BX ar Golfas, kai ateis rankos, laikas ir pinigai jiems. Kolkas dar ne, bandau bent ziemai i garaza pastatyt :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 08 2017, 02:48 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Dominykas rašė:
Ponas rezakas,pades kai nera silumos,ponas rezakas,pades kai ner preso,ponas rezakas,pades kai ner kuvaldos,diena i nakti diena i nakti rezakas...
Negime daiktas kurio nebutu galima pasildyt truputi. 100laipsniu tai ne temperatura, balta tai ne spalva.

As tokio super irankio neturiu, o dujine lietlempe ten neiveiks, net iki raudonos, ka jau apie balta spalvyte kalbet :)
Ponas pjŲvis bus...

Autorius:  tadas1991 [ Gru 09 2017, 00:16 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Pradėjau keist žiedus, tai kažkaip sužinojau, kad teks ir švaistiklinius indėklus pasikeisti. Kaip ir viskas gerai, bet jau biškel varis lauk lenda :mrgreen:
Pagrindinių nekeisiu, nes jau sudėtos vėliavėlės ir persandarintas priekinis dangtelis, o kraštinis ties sankaba atrodė labai gražiai, kuris apkrovos daugiausiai vistiek turėtų gauti.
Svarbiausia, kad pagrindiniai kainuoja 13eur, o švaistikliniai 83eur... :lapux:

Kaži kodėl tokia branguma :?

Sauliau, duokit skriemulį skardinį nuo BX 1,9D ar 1,7TD. Žinau, kad turit turėt :D
Būdavo toks penkių juostų.

Autorius:  Saulynas [ Gru 09 2017, 07:58 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Knisiu ,ką gi daryt su tavim :)

Autorius:  Elviukai123 [ Gru 09 2017, 12:20 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

tadas1991 rašė:
Berods vadina "sleeper" liaudis dabar.


https://www.youtube.com/watch?v=hpb2Him9CUo

Autorius:  tadas1991 [ Gru 14 2017, 03:52 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
Berods vadina "sleeper" liaudis dabar.


https://www.youtube.com/watch?v=hpb2Him9CUo

Veee. Nors jų turinys man ir patinka, bet šito jau tikrai nežiūrėsiu.
Nes, kaip sakė Egidijus D. arba Dragūnas E., aš "laužau standartus" :?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 21 2017, 02:31 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Ačiū Saulynui už skriemulį, gavau puikią Kalėdų/gimtadienio ir t.t. dovaną :)

Dirbam toliau. Prieš kelias dienas iš Turbocentro gavau siuntelę - naują/restauruotą turbinos kartridžą, t.y. visą turbos šerdį, tik be kriauklių ir tvirtinimų. Tai persirinksim kurią dieną. Ponas D truputį padeda, su įsiurbimo koliko plovimu, nes ten EGR košės nemažai ištraukt reikėjo. Dar supresavom kartu naują apatinę variklio pagalvę/sailenbloką Hutchinson. Dėjau nuo 1,6Hdi. Forma truputį kitokia pačios gumos, bet visi matmenys tinka. Atrodo pikčiau ir kainuoja pigiau gero gamintojo. Seno tipo geresnių gamintojų jau ir palaukti reikia arba kai kurių net nėra.

Torsionai jau išpjauti. Stabilizatorių irgi radau sveiką su sveikais šlicais, o jo laikantys kaušeliai irgi beveik sveiki - VALIO :) Dar gal nurinksiu stabdžius, nes buvau sudėjęs TRW pilną naują komplektą, tai gal lentynoj dar pabus, gal kur panaudot dar pavyks. O likusi dalis metalo keliaus į laužą, tilto balkį jau perrėžiau perpus :doom:

Autorius:  tadas1991 [ Geg 23 2018, 03:39 ]
Pranešimo tema:  Re: ZX Varlius (Bomba)

Tiltas surinktas ir uždėtas, veikia, ratai sukasi, stabdyt stabdo.
Nauji šakių guoliai, viena nauja ašis, perrinkti abu suportai (deja Autofren komplektais, gerų nebėra ir nebebus), naujos ATE kaladėlės, naujos stabdžių žarnelės ir nauji stabdžių vamzdeliai, apynaujės tilto pagalvės. Dar reikės susitvarkyti iki galo ir susidėti stabdžių diskų apsaugas. Vienos gal reikės naujos, jei tingėsiu tvarkyti. Ir sudėti rankinio trosus, nes dabar arba visai išmesti, arba dar likę būgninių stabdžių trosai, bet lyg išmesti visai.
Kaip bematavau, vistiek torsionų šlicų nepataikiau, turbūt per vieną dantį, tai galas nusidropino. Šiaip aš norėjau standartinio aukščio mašinos, bet su 15" ratais nėra taip jau ir žemai, tik labai padanga į kėbulą sulindus. Pažiūrėsim dar, ar pakelt kaip priklauso, ar tiesiog ir priekį pažemint teks. Noris, kad per mišką pravažiuotų, bet lyg kaip ir turėtų pravažiuot :)

Ta proga mašina atvažiavo iki naujos darbo vietos savo ratais ir varikliu, be duslintuvo. Garso buvo :)

Priekiui parsivilkau TU3 traversą su šakėm ir apžiūrėjęs supratau, kad netiks, nes pas TU/TUD variklius skiriasi dėžės, tai ir pavarų perjungimai, ir nėra kronšteino pavarų traukučių svirčiai prisukti.
Tada parsivilkau XU7 traversą nuo ex brolio/mano Furio, tas jau turi tikti. Šakėm sailentai supirkti, šarnyrus dar nuo 2015tų turjau lentynoj originalius pasidėjęs, stabilizatoriaus traukes irgi nupirkau, vairo traukes ir antgalius nupirkau, kolonėlės gumas, įvorę, pusmėnulį. Remontuosim mechaninę kolonėlę ir mesim lauk stiprintuvinę ir kartu su visa traversa pakeisim visą priekinę važiuoklę. Paskui dar kažkada lauks pakaba, t.y. kokie nors geresni amortikai ir spyruoklės, naujus atraminius irgi turiu nuo 2015tų, taip ir nepakeistus, dar gal atraminių gumų reiks. Daug kas tinka nuo Xsaros/306/Berlingo, tai dar dalių tokių yra. Dar reiks abiejų priekinių ratų guolių, nes kažkas ten baisiai ūžia, tai nežaisim ir keisim abu.
Gavau šrote priekinį stabilizatorių nuo Peugeot Partner 2007tų 1,6HDi. Forma tokia pati, tik storis 21mm, kai ZX gamyklinis 18mm. Laikikliai irgi tinka, tik gumas reiks pasikeist. O gal net nekeist, nes paliktos užmautos originalios tvarkingos BOGE, o nupirkt tokių nėra, nebent irgi originalą užsakinėt. Bet gal pakeisiu, nes užsakiau Delphi, praktiškai geriausia, kas yra. Jei prastai neatrodys, dėsim naujas.

Turbinos kartridžas netinka, šalta dalis užmovus neprasisuka, remiasi į sraigę. Penktadienį būsiu Vilniuje gal su reikalais, reiks nuvežt į patį turbocentrą parodyt, gal kažką sugalvos arba surinks. Ant turbinos, nuplovęs tepalus, radau užrašyta Berlingo. Berlingo niekada neturėjo 2.0HDi 80kw variklio, tik 66kw. Turbinos gal skiriasi tik tuo, kad 66kw pati save valdo, o 80kw vakuumu valdo kompas, bet teoriškai gal turėtų nesiskirti, tik valdymą perkeiti ir sraigių kampus persuki. Bet va turbūt skiriasi. Na turbinistaia gal pasakys, kur replės. Iš vaizdo tai tas pats, tik vat ten kokia puse milimetro per daug.

Tai tiek naujienų gal.

Puslapis 35 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/