WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 19:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 09 2005, 19:47 
Yra 2 el.langai. Kažkodėl keleivio langas leidžiasi ir keliasi žymiai lėčiau, nei vairuotojo. Ar taip turi būti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 10 2005, 10:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Lyncas rašė:
Mygtuko kontaktus reikiai svalyti.


Ar tik nebus abieju priekinu langu migtukai vairuotojo duryse? Jei taip tai gali buti problema laiduose nes keleivio puses langas uzmaitinamas per "vairuotojo dureles", + dvigubai ilgesni laidai ir dar vienas papildomas mygtukas. Gaunasi didesne varza(leciau sukasi pakelejas), tai ir daugiau laiko reikia jam pakilti/nusileisti.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 10 2005, 12:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Pas mane XM'e taip buvo, kol viena diena nusileido ir nebepasikele. Tada isivaliau mygtuku kontaktus ir eme veikti kaip bitute. Aplink kontaktus ten net juoda buvo.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 10 2005, 12:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
arix'as rašė:
ciksius rašė:
Ar tik nebus abieju priekinu langu migtukai vairuotojo duryse? Jei taip tai gali buti problema laiduose nes keleivio puses langas uzmaitinamas per "vairuotojo dureles", + dvigubai ilgesni laidai ir dar vienas papildomas mygtukas. Gaunasi didesne varza(leciau sukasi pakelejas), tai ir daugiau laiko reikia jam pakilti/nusileisti.
Parodyk man laidą, kur per 1,5m varža ryškiai skirtusi, nebent iš nichromo arba 0,000000...5 mm skerspjūvio. Pas BMW irgi panašus efektas būna...Bet kad laidai... :roll:


O tu bandei 10 15 metu laida toje pacioje vietoje lankstyti? Ir kas is jo lieka? O cia dar per dvejus "zoviesus"... nu nezinau, o srove tikrai ne 0.1A stiklui pakelti reikalinga...

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 10 2005, 14:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
ciksius rašė:
O tu bandei 10 15 metu laida toje pacioje vietoje lankstyti? Ir kas is jo lieka? O cia dar per dvejus "zoviesus"... nu nezinau, o srove tikrai ne 0.1A stiklui pakelti reikalinga...
Čia jau realiau kažkas, tai skerspjūvis ir gaunasi 0,000...5mm. Nutiesk tiesioginį laidą ir pasitikrins, laidas ar ne.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 10 2005, 22:17 
Ačiū. Bandysiu išvalyt, jei nepadės, tada žiūrėsim. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 11 2005, 22:16 
Taigi buvau išardęs, jokio purvo ten neradau. Taigi purvo variantas atkrenta. Beje, dar ir galinis valytuvas labai lėtai vaikšto, ar taip turi būt?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 12 2005, 09:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
ciksius rašė:
Del galinio dangcio tai galimi du variantai:
1 Gali buti nusilankste bagazines dancio laidai ateinantys nuo kebulo
2 Nera kontakto kokioje nors jungtyje (pas mane asmeniskai kiek praeidavo vandens pro valytuvo machanizma visas pratekedavo pro rele prisukta prie machanizmo varikliuko, kontaktai buvo daugiau negu baisus)

labiau tiketinas 1 variantas

Man buvo 2 variantas, valytuvas valė kada norėjo ir labai lėtai. Aš išvaliau pačią relę, nes jos plata buvo visa apaugusi ir trumpino.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 12 2005, 10:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
pas mane irgi valytuvas buvo nustojes reaguoti i rankenele, arba pradedavo valyti kada norejo. Paip pat isvalius rele ir jos kontaktus, nuvalius plokste nuo "augmenijos" ir ja nulakavus (nagu laku 2 katrtus) viskas susitvarke ir mano "gyvenimui" turetu to pakakti.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 12 2005, 20:23 
Nebeveikia išvis valytuvas. Jaučiu, kad varikliukas nustipo. Kiek jis gali kainuot?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 13 2005, 06:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
iki 50lt.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 13 2005, 18:43 
Mario rašė:
Socrat rašė:
Nebeveikia išvis valytuvas. Jaučiu, kad varikliukas nustipo. Kiek jis gali kainuot?

O gal nuo beikso tiktu? Jei taip, tai 30 lituku tada... :roll:

P.S.: gali kada atvaryti, tai patikrintume vietoje, ar viskas tinka... 8)


Tai kad aš iš Utenos ir nežinau kada dabar į Vln varysiu. Beje, ar garsiai turi dirbt galinis valytuvas? Nes pas mane, kol dirbo, tai labai garsiai girdėjosi varikliuko ūžimas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2005, 07:54 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Socrat rašė:
Tai kad aš iš Utenos ir nežinau kada dabar į Vln varysiu.

Nu taigi as jo neparduosiu rytoj... jei ka, tai galesiu atvezti i grand myta, kuris vyks rugpjucio menesi. Tadum bus galima ir pasimatuoti. :)

Socrat rašė:
Beje, ar garsiai turi dirbt galinis valytuvas? Nes pas mane, kol dirbo, tai labai garsiai girdėjosi varikliuko ūžimas.

Siaip lyg ir neuzdavo garsiai tas varikliukas... bent jau demesio tikrai neatkreipiau, kad GARSIAI uzia... :)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 14 2005, 18:22 
Tai štai šiandien išsiardžiau ir paaiškėjo, kad visgi ne variklis, o rėlė sudegus, pasikeičiau ir vėl veikia. :D Tik vėlgi neįprastai garsiai. ( Na aš tą garsumą lyginu su fokiškoskokipės modelių valytuvų garsumu). Gal kiti ZX turėtojai gali prakonsultuot tuo klausimu, kaip pas juos? Ten kažkas rašė, jog išvalius kontaktus nutyla, bet pas mane viskas švaru ir be to nelabai įtikimai skamba. :wink:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 10:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Mano irgi pradėjo lėtai valyti. Kur ta rėlė yra, kaip prie jos prisigauti ?

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007