WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 08:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 02 2005, 15:00 
Kokią pas jus rodo temperatūrą. Pas mane - apie 80. Knygoje rašo kad turi būti apie 90. Gal termostatas knisa protą. Kaip pas jus?

Kitas klausimas - kaip teisingai nuorint pakeitus antifrizą, nes ten trys kraneliai ir fig znaiet nuo kurio ir kaip ten pradėt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Temperatūra?
StandartinėParašytas: Lap 02 2005, 15:03 
zexel rašė:
Kokią pas jus rodo temperatūrą. Pas mane - apie 80. Knygoje rašo kad turi būti apie 90. Gal termostatas knisa protą. Kaip pas jus?

Kitas klausimas - kaip teisingai nuorint pakeitus antifrizą, nes ten trys kraneliai ir fig znaiet nuo kurio ir kaip ten pradėt.


tai kaip jau buvo mineta ne karta gerai butu, kad priesh klausdamas pasakytum ka nors apie mashina (shiuo atveju varikli) nes dyzelis ir benzas gali kaisti skirtingai.. mano 1.9 td jei neklystu apie 75 - 80 C kaista..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2005, 23:29 
Vilniuje, mieste temperatūra apie 80-85C. Užmiestyje apie 75C. Orinimo procedūra tokia: Supili kiek telpa į bakelį antifrizo, tada užvedi mašiną,atsuki šilumą iki dugno, bet pečiuko neįjungi!!! Tada atsuki ventilį, kuris yra ant tos variklio skyriaus sienos, kuri "apšiltinta", pažymėjau fotkėj,kur jis yra http://img82.imageshack.us/my.php?image=177002yt.jpg Padirbus tasolas subėga, tada dar pamaigai šlangas, viršutinę ir apatinę, kad išsivaikščiotų antifrizas, tada dar dapili. Kai užsipildys sistema, pradės bėgt antifrizas iš ventilio, tada jau užsuk. Kai bus netoli 90C turi pradėt šilt salone, jei viskas gerai (pridėk ranką prie pečiuko). O jei nešyla, dar kartą atsuk ventilį, bet atsargiai, nes visdėlto beveik verdantis skystis, palaikyk kol atbėgs, pamaigyk šlangas, kai atbėgs, vėl užsuk. Sulaukus apie 100C, įsijungs ventiliatorius, palauk, pažiūrėk ar aušina, t.y.: ar numuša temperatūrą. Jei ventiliatorius aušina, ir išsijungia ataušinęs, o salonas šyla, tai viskas gerai, operacija baigta.
P.S.: į ZX'ą telpa apie 7 l aušinimo skysčio.

Sėkmės. :wink:


Paskutinį kartą redagavo 1 Socrat. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 03 2005, 10:22 
zexel rašė:
Pas mane 1.9 benzinas.
Tą ventilį ant izol. sienelės aš buvau atsukęs, išleidau orą. O kaip su kitais dviem; kur ant termostato ir radiatoriui? Nesuprasi ten nieko - vieną kartą bėga, kitą kartą ne. Kada ten turi bėgt, kada - ne?
Dėl temperatūros: pas mane mieste rodo 78-80, užmiestį apie 75, bet jei pastovi geram kamštį - rodo 90, pradedi važiuot - vėl nukrenta iki 80. Knygoj rašo kad turi būti 90 (esant sunkiom sąlygom ir daugiau). Tai įtariu, kad termostatą reikia pasikeist. Ar aš klystu?


Nieko ten nereikia keist. Primeti, kad knygoj viskas parašyta pagal naują automobilį, o jam jau dabar virš 10 metų, taigi visos dalys pasidėvėję, natūralu, kad ne kaip šveicariškas laikrodis pagal knygą dirba. Jei salonas šyla, aušnimas veikia, tai ko dar suki galvą? Jokių kitų ten atsukinėt nereikia, Aišku bakelio propkė gali būti atidaryta, orinimo proceso metu. Daryk viską kaip parašiau ir viskas bus ok.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 04 2005, 12:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 25 2004, 14:20
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
irmantas rašė:
Socrat rašė:
zexel rašė:
Kaip bebūtų - motoreliui geriau kai dirba prie reikiamos temperatūros (tiek kuro sanaudos tiek ir variklio ilgaamžiškumas). Jei kamštyje pastovėjus temperatūra pakyla ir laikosi ant 90 tai taip suprantu, kad pakeitus termostatą ji visada turėtų būt ant 90.


Keisk, kad nori. Tik nujaučiu, kad paskui parašysi, jog buvo neverta..


Pritariu, nes taip ir bus. Nebent pasitaikys labai geras termostatas kuris atsidarines prie 90 laipsniu C.

Tai tada, kai rasysit apie kuro sąnaudas visada pridėkite "blogas termostatas"


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 04 2005, 14:50 
Geras pastebejimas. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 05 2005, 09:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Socrat rašė:
Tai lygiai taip pat tada reikėtų rašyti apie visas automobilio susidėvėjusias dalis. Ką jus čia skiedžiat man apie termostatą, taigi apie 10-15 metų laužus kalbam :!: Viskas ten išklerę ir vos ne nuo bet kurio dalyko kuro sanaudos didėja.

Įdomiai išlankstyta mintis. Jei termostatas naujas, antifrizas geras (jį reikia keisti maždaug kas 2-3 metus), cirkuliuoja normaliai, tai ir temperatūra turi būti kaip priklauso. Gali praplauti sistemą profilaktiškai, ir kuo čia dėti metai tada ? Termostatai skiriasi, perkant reikia žiūrėti ką perki. Ant jų parašyta atsidarymo temperatūra. ZX'ui mačiau 3 variantus - 82, 85 ir 89 C. Jei įstatei 82, tai nereikia rėkti, kad variklis nesušyla. Aš pastačiau 89C, tai labai gražiai - 90C atsidaro, prie 100 ventiliatorius ir t.t. Ant mašinos amžiaus gali visas gyvenimo nelaimes suversti.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 05 2005, 18:55 
todel ir labai sveikintina kai yra intercooleris ant td :))


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 05 2005, 23:45 
arix'as rašė:
Įdomiai išlankstyta mintis. Jei termostatas naujas, antifrizas geras (jį reikia keisti maždaug kas 2-3 metus), cirkuliuoja normaliai, tai ir temperatūra turi būti kaip priklauso. Gali praplauti sistemą profilaktiškai, ir kuo čia dėti metai tada ? Termostatai skiriasi, perkant reikia žiūrėti ką perki. Ant jų parašyta atsidarymo temperatūra. ZX'ui mačiau 3 variantus - 82, 85 ir 89 C. Jei įstatei 82, tai nereikia rėkti, kad variklis nesušyla. Aš pastačiau 89C, tai labai gražiai - 90C atsidaro, prie 100 ventiliatorius ir t.t. Ant mašinos amžiaus gali visas gyvenimo nelaimes suversti.


Įdomiai neįdomiai, man tai dzin kaip ta mintis "išlankstyta" Bet aš rašiau atsakymą į tą žinutę kur apie kuro sanaudas didesnes. Va čia jau tai tikrai gyvenimo problemos ne prie ko, o mašinos amžius vistik įtakos turi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 06 2005, 15:12 
arix'as rašė:
Gal ne amžius, o techninis stovis daugiau įtakos turi ? Jei kokia nors dalis turi resursą pvz,20 000 km, ir jos niekas nepakeitė, tai ir pusės metų mašina klibės :roll:


Be abejo ir techninis stovis. Abu suprantam apie ką eina kalba, tai ką čia dar diskutuot.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007