WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 12:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 09 2010, 23:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
ar nesipucia ausinimo sistemos slangos(variklio galvos tarpine kiaura)
ar necypia dirzeliai uzvedus varikli(gali buti kad vandens pompa jau mirsta)

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 09:02 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
liuka rašė:
ar nesipucia ausinimo sistemos slangos(variklio galvos tarpine kiaura)
ar necypia dirzeliai uzvedus varikli(gali buti kad vandens pompa jau mirsta)

Tai sitie gedimai pataisomi nesunkiai. Blogiausiai,kad prie tokio kilometrazo gali buti viskas is karto.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 11:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Šiandien tapau ZX savininku :) , tad turiu porą klausimų. Kiek kainuoja galiniai salenblokai ir jų keitimas (maniškėje jie sudilę ir kažkokių varžtų prikaišiota)? Dar keletas trūkumų: vairuotojo pusės spynelė nesirakinėja (kaip supratau liežuvėlis įkrites), cvirpia ventiliatorius (kaip jį pataisyti ?), vairuotojo sėdynė kleba ( kiek kainuotu?). Man keista pasirodė kad techniniame pase parašyta , kad 47 kw(t.y. 64 ag) nors kaip žiūrėjau šie modeliai būna tik su 71 ir 68 ag (1,9D). Kokį tepalą pilti (sintetinį ar pusiau sintetinį)?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 14:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
OBUOLYS rašė:
Šiandien tapau ZX savininku :) , tad turiu porą klausimų. Kiek kainuoja galiniai salenblokai ir jų keitimas (maniškėje jie sudilę ir kažkokių varžtų prikaišiota)? Dar keletas trūkumų: vairuotojo pusės spynelė nesirakinėja (kaip supratau liežuvėlis įkrites), cvirpia ventiliatorius (kaip jį pataisyti ?), vairuotojo sėdynė kleba ( kiek kainuotu?). Man keista pasirodė kad techniniame pase parašyta , kad 47 kw(t.y. 64 ag) nors kaip žiūrėjau šie modeliai būna tik su 71 ir 68 ag (1,9D). Kokį tepalą pilti (sintetinį ar pusiau sintetinį)?

Galiniai-tai cia ka turi galvoje? Spynele lisna gturiu. Cvirps nieko ten nepadarysi dorai.Is kurios vietos kliba sedyne-ten varztai-negali klibet.Jei variklis apsisikes,kas ir turetu but,neverta sintetini pilti.Iki 1995 metu ir buvo seno tipo 47 kW. paskui naujo tipo ejo.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 14:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Turėjau mintyje galinius salenblokus, kažkaip jie išdilę ir kad tą laisvumą pašalinti į kišta du varžtai (galėsiu įdėti foto) važiuojant kažkas iš galo dusliai dunksi, sėdynė kliba ne iš bėgiu, bet kairė sėdynės pusė sukritusi be to labai sunkiai slankiojasi, jaučiu reiks kitą sėdynę pirkti, na o dėl variklio tai jis neapsitaškes tepalais, bet manau labiausiai tiks pusiau sintetinė ( galvoju apie Valvoline), spynelę reiks butinai keisti, bet mano mieste ardomų zx sunku rasti. Beje gal kas žino citroen meistriukų Panevėžyje (citrodaktarų skiltyje neradau).


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 16:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
OBUOLYS rašė:
Turėjau mintyje galinius salenblokus, kažkaip jie išdilę ir kad tą laisvumą pašalinti į kišta du varžtai (galėsiu įdėti foto) važiuojant kažkas iš galo dusliai dunksi, sėdynė kliba ne iš bėgiu, bet kairė sėdynės pusė sukritusi be to labai sunkiai slankiojasi, jaučiu reiks kitą sėdynę pirkti, na o dėl variklio tai jis neapsitaškes tepalais, bet manau labiausiai tiks pusiau sintetinė ( galvoju apie Valvoline), spynelę reiks butinai keisti, bet mano mieste ardomų zx sunku rasti. Beje gal kas žino citroen meistriukų Panevėžyje (citrodaktarų skiltyje neradau).

Piniavoj kazka krapsto-pasiskambink-pasiklausk,gale ner jokiu salenbloku,kas ten pridaryta.... :drunk: . Itariu gresia kapitalinis tilpo remontas . Sedyne luzusi,galima isardyt ir suvirinti,aisku jei ten kazko nepridaryta. Esam tai padare.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 16:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Gal žinote numerį Piniavos meistriuko?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 11 2010, 14:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Gerasdviratis rašė:
OBUOLYS rašė:
Turėjau mintyje galinius salenblokus, kažkaip jie išdilę ir kad tą laisvumą pašalinti į kišta du varžtai (galėsiu įdėti foto) važiuojant kažkas iš galo dusliai dunksi, sėdynė kliba ne iš bėgiu, bet kairė sėdynės pusė sukritusi be to labai sunkiai slankiojasi, jaučiu reiks kitą sėdynę pirkti, na o dėl variklio tai jis neapsitaškes tepalais, bet manau labiausiai tiks pusiau sintetinė ( galvoju apie Valvoline), spynelę reiks butinai keisti, bet mano mieste ardomų zx sunku rasti. Beje gal kas žino citroen meistriukų Panevėžyje (citrodaktarų skiltyje neradau).

Piniavoj kazka krapsto-pasiskambink-pasiklausk,gale ner jokiu salenbloku,kas ten pridaryta.... :drunk: . Itariu gresia kapitalinis tilpo remontas . Sedyne luzusi,galima isardyt ir suvirinti,aisku jei ten kazko nepridaryta. Esam tai padare.[/quoG

Geriau pasižiūrėjau tai ten tikrai ne salenblokai susidėvėje, o amortizatorių kilpų gumos (ar kaip jas ten teisingai pavadinti).Gal teko kam susidurti, ar tos gumos keičiamos ir kiek kainuoja? Jaučiu ,jog nuo to gali kilti tas duslus bildesys gale.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 11 2010, 23:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
teko susidurti-amortizatoriu gumos tik originalai,arba keiciasi su naujais amortizatorias.bet galima rast ir pigesniu pakaitalu.juk gumos ne kazkokios imanrios formos.bet dunksejimo priezastis greiciausiai bus ne silentbloku susidevejimas.o tilto gyvybe galima patikrinti l.paprastai.uztauki rankini(jei veikia) stabdi ir bandai pajudeti atbuline eiga.jei girdi traskejimus galinej dali,arba islipus is automobilio isgirsti nemalonius garsus is galines zx dalies - teks ieskot Xsaros galinio tilto(juk tai zx dukra)o "organai" tokie patys

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 12 2010, 16:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Pasiskaičiau forume , kad dar gali būti pagalvės susidėvėję, reiks žiūrėti, kaip skaičiau jas nesunku pakeisti. Dar vienas dalykas - užvedus šaltą variklį jis veikia netolygiai,meta melsvą dumelį, bet kai įšyla būna viskas gerai, dėl to gali būti kalti purkštukai?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 12 2010, 18:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2009, 13:57
Pranešimai: 14
Ir dar vienas klausimas - ar tikrai zx'ui tinka xsaros galinis tiltas?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 12 2010, 20:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
OBUOLYS rašė:
Pasiskaičiau forume , kad dar gali būti pagalvės susidėvėję, reiks žiūrėti, kaip skaičiau jas nesunku pakeisti. Dar vienas dalykas - užvedus šaltą variklį jis veikia netolygiai,meta melsvą dumelį, bet kai įšyla būna viskas gerai, dėl to gali būti kalti purkštukai?


Nu tai cia nelabai gerai ir nezinau ar verta kazka daryt,klausk dizelistu.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 12 2010, 20:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
OBUOLYS rašė:
Ir dar vienas klausimas - ar tikrai zx'ui tinka xsaros galinis tiltas?

Vat niekad negalvojau apie tai,bet nuimti viena sena ir det i ta vieta kita sena....Bus jis toks pats. Jei jau viska papylei,man butu paprasciau is seno viska normaliai pasidaryt,nes zinociau kas ir kaip.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 14 2010, 13:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
OBUOLYS rašė:
Ir dar vienas klausimas - ar tikrai zx'ui tinka xsaros galinis tiltas?

taiptinka.mano zx buvo idetas xsaros torsionas.
Vat niekad negalvojau apie tai,bet nuimti viena sena ir det i ta vieta kita sena....Bus jis toks pats. Jei jau viska papylei,man butu paprasciau is seno viska normaliai pasidaryt,nes zinociau kas ir kaip.

tai gal esi isardes savo rankomis torsiona? tai tau respectas.... :appl:
o kiek tas senas laikys?2metus ?http://www.peugeot-klubas.lt/gerybes/straipsniai/torsionas/index.htm

as uz gera Xsaros torsiona -pigiau ir patikimiau.
torsionine praktika 10metu- peugeot 309,205,citroen zx. ir tvirtai sakau tik keitimas

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 1,9D
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 00:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
liuka rašė:
Gerasdviratis rašė:
OBUOLYS rašė:
Ir dar vienas klausimas - ar tikrai zx'ui tinka xsaros galinis tiltas?

taiptinka.mano zx buvo idetas xsaros torsionas.
Vat niekad negalvojau apie tai,bet nuimti viena sena ir det i ta vieta kita sena....Bus jis toks pats. Jei jau viska papylei,man butu paprasciau is seno viska normaliai pasidaryt,nes zinociau kas ir kaip.

tai gal esi isardes savo rankomis torsiona? tai tau respectas.... :appl:
o kiek tas senas laikys?2metus ?http://www.peugeot-klubas.lt/gerybes/straipsniai/torsionas/index.htm

as uz gera Xsaros torsiona -pigiau ir patikimiau.
torsionine praktika 10metu- peugeot 309,205,citroen zx. ir tvirtai sakau tik keitimas

Matai, citroene, ne kaip peže, tie guoliai konusiniai su keičiamom oboimom, o ne sukasi ant ašies, tai paprasčiau. Restauruoti tiltą gal ir nepigiau, nei senas, bet dar laikinai geras su keitimu, bet užtai žinosi, ką turi ir kiek dar su juo tikrai nuvažiuosi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007